Miután mindenki FBI szerkóba vágta magát elindultunk a tethelyre. - Jó napot FBI! Mutatott felém Sam. - Ááh nyomozók. Erre jöjjenek. Mondta a Sheriff és elindultunk utána. - Mi történt? Kérdeztem. - A kislány a neve Kate Lawrens agyonverte az apját Luke Lawrens-t egy húsklopfolóval. A kislány nem emlékszik semmire. Vázolta. - Ki megyek beszélek vele. Mondtam és ki indultam, gyönyörű kislány volt, hosszú szőke haj és égkék szemek. Aranyos szeplők díszítették az arcát. Maga alatt volt, a kis kutyájával a kezében sírdogált. - Szia kicsi lány. Köszöntem neki. - Kérem néni ne vigyen börtönbe! Nem akartam bántani aput. Mondta nekem szipogva. Odamentem hozzá és leültem mellé. - Ne aggódj nem fogunk letartóztatni. Elhiszem, hogy nem akartad bántani aput. Figyelj egy kicsit. Felteszek neked néhány kérdést jó?! Simogattam meg a haját. - Jó. Szipogott. - Találkoztál valakivel mielőtt kiesett volna minden? Kérdeztem. - Anya bejött a szobámba és mondta, hogy apa rossz ember és, hogy nem szeret minket. Utánna nem emlékszem semmire. Rázta a fejét. - Anyukád hol van? Érdeklődtem. - Be ment a kis házba. Mutatott egy fészer szerüségre. - Várj meg itt oké? A kislány hevesen bólogatott én pedig elővettem a fegyveremet és lassan kinyitottam az ajtót. A nő halott volt, olyan dolog is volt a falon ami nincs benne az anatómia könyvben. Annyira sokkolt a látvány és az ijedség miatt fel sikítottam. - Celestina! Kiáltott egy ismerős hang. Minden viszhangzott körülöttem, hirtelen két erős kezet éreztem a sajátomon. - Cel! Menj vissza Kate-hez. Hallasz engem? A két keze köze fogta az arcomat, de a fejemet össze-vissza kapkodtam. - Celly. - Dean. Suttogtam. - Jól vagy? Kérdezte aggódva. - Igen csak egy kicsit hirtelen ért a helyzet. Ráztam meg a fejem. - Menj vissza Kate-hez. Terelt a kislány felé. - Kate! Kiáltottam és a kislány hozzám szaladt. - Gyere sétáljunk egy kicsit. Nyújtottam neki a kezemet. - Mi történt anyuval? Kérdezte. - Kate, tudod anya mostmár egy jobb helyen van. Az angyalok között. Guggoltam le elé és egy kis szőke tincset a füle mögé tűrtem. - Anya elment? Elhagyott engem, azért amit apával tettem? Könnyek gyűltek szegény kislány szemébe. - Nem dehogy is, anya azért ment el, hogy vigyázzon rád odafentről. Anya nagyon szeret téged. A kislány sírni kezdett én pedig magamhoz öleltem. Tudtam milyen érzés elveszíteni valakit akit nagyon szeretsz.
Egy kép Kate-ről
ESTÁS LEYENDO
Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!
FanficAz életem fenekestül felfordult mikor őt megismertem.