Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #11

354 17 0
                                    

Reggel Kate hangjára keltem. - Jó reggelt. Töröltem meg a szemem. - Neked is Celestina. Mosolygott. - Éhes vagyok! - Igen? - Igen. - És mi a varázsszó? Mosolyogva magamhoz húztam és csikizni kezdtem. - Naaaa Celly! Nevetett. - Halljam a varázsszót! Pusziltam meg az arcát. - Légysziii! Nyújtotta el az i betűt. - Ezt akartam hallani. Pusziltam meg az arcát.

Kate és én le sétáltunk a konyhába ahol Sam már kávét főzött. - Jó reggelt Sammy! Köszönt neki Kate. - Neked is kislány. Válaszolta, majd a magasba emelte és megpuszilta. - Dean? Kérdeztem és levettem egy bögrét a polcról. - Még durmol. Mondta, majd letette Katie-t a földre. - Sejtettem. Nevettem. - Ahogy látom tegnap kicsit elengedték magatokat. Mutatott az üres whiskys üvegekre. - Hát egy kicsit. Emeltem a szám felé a bögrét. - És mi lesz a reggeli? Kérdezte Kate türelmetlenül. - Mit szeretne a kis hercegnő? Fordultam felé. - Gofrit! Tapsolt a kezével. - Ahogy kívánod. Válaszoltam, majd elővettem a hozzávalókat.

Hamar összedobtam, s hűtőbe tettem fél órára. Kate és én persze nem bírtunk magunkkal, azért felosontunk Dean szobájába. - Halkan. Suttogtam, majd elővettem az alkoholos filcet és szép bajuszt rajzoltam a szája fölé. Kate addig matricákat ragasztgatott a hasára és a karjára. Elővettem egy cetlit és fel írtam rá, hogy lúzer és a homlokára ragasztottam. Láttuk, hogy kezd kicsit forgolódni ezért gyorsan kisiettünk és úgy tettünk mintha semmi sem történt volna. - Nem birtok magatokkal? Mosolygott Sam az ajtóban. - Túl könnyű préda. Rántottam meg a vállam és kivettem a tésztát a hűtőből.

- Jó reggelt! Köszönt Dean, mi összenéztünk a velem szemben ülő kislánnyal és elnevettük magunkat. - Mi van? Kérdezte. - Tesó nézz tükörbe. Mondta neki Sam, majd Dean megállt a tükör előtt. - Na neeeee Celly ez azért durva! Mi ez? Alkoholos filc? Na és ez a cetli? Dünnyögött. - Azért annyira nem rossz. Próbáltam oltani Dean dühét. - Úgy nézek ki mint egy cukros bácsi! Ez egy hétig rajtam fog maradni! Mutatott a fekete bajuszra. - Szerintem jól áll. Mondta Sammy, de látszott rajta, hogy mindjárt elneveti magát. - Sammy jobban jársz ha most nem szólalsz meg! Fenyegette öccsét, én és Kate nevetve ettük a nutellás gofrit rengeteg tejszínhabbal.

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz