Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #2

942 16 2
                                    

—Szia apuci!
—Szia kicsim. Figyelj a helyzet az, hogy ezen a héten nem tudok haza menni. Ez a vámpír fészek macerásabb mint gondoltam.
—És kb. mennyi idő?
—Még két hét. De lehet nem fogsz örülni annak amit most mondok.
—Mi az?
—10 perc múlva két srác fog csengetni az ajtón. Ők a Winchester fivérek. Amíg nem érek haza addig velük fogod elütni az időt.
—Apa nekem nem kell bébiszitter! Egyedül is jól megvagyok.
—Nem akarok vitatkozni, nem sokára ott lesznek. Szeretlek!
—De apa...

- Én is szeretlek. A telefont levágtam az ágyra, 23 éves vagyok, felnőtt. Nem kellenek nekem fel vigyázók. Az ajtó csengője megszólalt, magamhoz vettem a pisztolyomat és egy üveg szentelt vizet. Kinyitottam az ajtót és a vizet az arcukba fröcsköltem. Elvettem az ezüst kést és megvágtam a karjukat vele. - Kik vagytok? Kérdeztem és a pisztolyt még mindig rájuk szegeztem. - Sam és Dean Winchester. Te Celestina vagy úgye? Kérdezte a magas hosszú hajú. - Igen. Válaszoltam. - Leteszed a fegyvert? Kicsit nyomasztó a helyzet. Felelte azt hiszem Dean. A fegyvert letettem és elálltam az ajtóból. - Na szóval, szerintem apád vázolta a helyzetet, úgy, hogy hol vannak a csomagjaid? Vigyorgott Dean. - Miféle csomagok? Háborodtam fel. - Apukád nem említette? Hozzánk fogsz költözni amíg nem jön vissza. Válaszolta Sam. - Én veletek egy métert nem megyek! Vili? Szuper. A viszontlátásra! Nyitottam ki nekik az ajtót. - Nem is kell. Válaszolta a Bad boy. Felkapott a vállára mint egy zsákot. - Hé öreg mégis mit képzelsz? Mi vagyok én egy krumplis zsák! Tegyél le, de azonnal! Ütöttem a hátat, de mintha betonból lett volna. Még csak meg sem érezte. Ahogy a parkolóba értünk egy fekete Impala mellett megállt majd betett a hátsó ülésre és az üléshez bilincselt. - Ez komoly? - Oh de még mennyire. Válaszolta Dean vigyorogva. Duzzogva ültem a hátsó ülésen, megtudom magam védeni nem értem miért van erre szükség. Az út csendben telt, a rádióból a kedvenc metál albumom szólt. Előre hajoltam és fel tekertem a hangerőt. Dean vigyorogva fordult Sam felé aki csak megforgatta a szemeit.

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant