Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #6

405 12 0
                                    

- Van hol laknod? Kérdeztem tőle ő csak hevesen rázta a fejét. - Egy ideig nálunk fogsz lakni rendben? Egyébként a nevem Celestina. Fogtam meg a kezét és felvezettem az emeletre. - Megmutatod nekem a szobádat? Mentem vele. - Igen. Válaszolta. A szobája elénk lila volt, tele képekkel és játékokkal.

Elővettem egy utazó táskát és elkezdtem összepakolni a ruháit és a játékait. - A fogkefédet és a többi kis személyes dolgaidat idehoznád nekem? Fordultam felé. - Igen. Mondta és beszaladt a fürdőszobába. Ez alatt az idő alatt elgondolkodtam egy pár dolgon. Első képen a kis genyón aki tönkretette egy kislány életét. Ugyan abban az utcában laktak az áldozatok. Az az a Kimicho ebben az utcában fog lecsapni megint.

- Tessék. Nyújtotta felém az unikornisos fogkeféjét és a rózsaszín hajkeféjét. - Jól van minden megvan. Gyere menjünk. Megfogtam a kezét és a cuccaival ki sétáltam a házból.

Dean és Sam már a kocsiban vártak. Beültettem a hátsó ülésre és bekötöttem. A táskáját a csomagtartóba tettem majd én is mellé huppantam. Dean elindította az autót és a bunker felé vezetett.

Amikor megérkeztünk kiszálltam és segítettem Kate-nek. Sammy hozta a táskáját Dean pedig lezárta a kocsit. Kate megfogta a kezemet és az idősebbik Winchester kinyitotta előttünk az ajtót. - Nahát! Ámuldozott Kate. - Tetszik? Kérdezte Dean. - Nagyon. Csillogott a szeme, az említett férfi mosolyra húzta a száját majd felém pillantott. A tekintete aggódó volt. - Minden rendben. Suttogtam neki egy halvány mosoly kíséretében. Láttam rajta, hogy nem nyugtattam meg teljesen ezért Kate-vel felmentünk egy szobába. - Ez lesz a szobád. Tudod mit, jövő héten. Ki fogjuk festeni neked, mit szólsz? Fordultam felé. - Rózsaszínre! Ujjongott. - Rózsaszínre. Olyan lesz amilyet a kis hercegnő szeretne. Hajoltam le hozzá. - Ki tudsz csomagolni? Kérdeztem tőle. - Igen. Bólogatott. - Rendben nem sokára visszajövök oké? - Oké. Kisétáltam és résnyire nyitva hagytam az ajtaját. A fiúk úgy néztek rám mint aki megvan zakkanva. - Fiúk, 5 éves. Nincs senki élő rokona. Mondtam. - Mi nem Kate miatt vagyunk idegesek. Mondta Sam. - Kicsit meglepett amit ott láttam oké? Megszédültem. Megyek csinálok valami ehetőt. Mentem a konyha irányába.

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora