Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #4

518 9 0
                                    

Miután Dean megérkezett az áruval egyből lapozgatni kezdtem. - Megvan. Kiáltottam fel a két srácnak. - Apa mikor Adam Weller-el dolgozott pont egy ugyan ilyen esetük volt. A feljegyzések szerint egy Kimicho. Bele mászik a gyerekek fejébe és átveszi az irányítást az agya felett. A gyerek másnapra nem emlékszik semmire. Olvastam. - És hogy lehet megölni? Tette fel a kérdést az idősebbik Winchester. - Démon vérbe mártott szentelt pengével. Válaszoltam. - Mivel? Sam pupillája kitágult ahogy meghallotta a mondatot. - Hogy irányítja a gyerekeket? - A Kimicho egy szellem, ölthet emberi alakot, bárki alakját felveheti és befolyásolhatja a kicsiket. Olyan mint az alakváltó. - Király akkor hívjuk Crowley-t. Pattant fel Dean a székből. - Az meg ki franc? Mentem utánuk. - Majd megismered. Hidd el egy seggfej. Válaszolta Sam. Egy hátsó szobába mentünk ahol megidézték a démont. - Hello fiúk. Oh madám, a nevem Crowley. Hajolt meg előttem. - Te biztos Celestina Moon vagy. Szólalt fel. - Miben segíthetek? Kérdezte. - Kéne egy démon vére. Egy Kimicho-t kell megölnünk. Válaszolta Dean. - Hát miért is ne legyek oly kedves, hogy megszánjalak titeket. Mondta majd belenyúlt a kabátja zsebébe. Dean szorosan maga mögött tartott, hogy véletlenül se essen semmi bajom. - Honnan tudjuk, hogy nem át versz minket?! Mondta Sam. - A Kimicho egy idegesítő lény. Nem áll az utamba ha kinyírtok párat. Rántotta meg a vállát majd egy csettintéssel eltűnt. - Ez gyorsan ment, márcsak a felszentelt penge kellene. Csapta össze a tenyerét Dean. Sam elővett egy pengét és mormolni kezdett, a biztonság kedvéért leöntötték szentelt vízzel. - Ohm fiúk! - Igen? - Honnan tudjuk, hogy hol fog lecsapni a gennyláda? Tettem fel az egymilliós kérdést. A két fiú össze nézet majd végszóra megcsörrent Sam telefonja. - Morgan ügynök. Mondta a telefonba a már begyakorolt szöveget. - Aha. Értem máris indulunk. Mondta. - Újabb haláleset? Kérdezte Dean. - Igen. A kislány megölte az apukáját. - Szuper. Mehetünk. Mondtam majd megindultam az ajtó felé. - Ácsi, te nem jössz! Kiáltott utánam Dean. - Miért nem? - Tényleg miért nem? Fordult testvére felé a fiatalabbik. - Mert azt mondtuk vigyázunk rád. - Igen. Az az munka közben jobban figyeljetek rám. Egyébként is, hasznotokra lehetnék. - Dean. Igaza van, csak egy gyilkosság. Ugyan mi baj történhetne, És lehet tényleg a hasznunkra lehetne.

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Where stories live. Discover now