Az ágyamban ébredtem, körülöttem Sam és Cas. - Te végig tudtad! Fordultam Cas felé. - Tudtál anyámról és rólam. Mégis eltitkoltad előlem! - Celestina nagyon sajnálom de nem tehettem mást, ameddig nem jött el az idő addig nem beszélhettem volna neked erről. - Mi folyik itt? Miről nem tudott? Fordult Cas felé Sam. - Mindent elfogok magyarázni. Ki mondta el? - Baraquel. - A mennyei ikrek. Srácok most mennem kell. - Ne merészelj itt hagyni Castiel! Kiáltottam utánna, de semmi. Elment. - Mi történt Celly? Jött ki Dean Kate szobájából. - Menj az utamból Dean. Löktem arrébb könnyes szemekkel. - Celly! Kiáltott utánam Sam.
Lementem az alaksorba és megidéztem Crowley-t. - Hello Celestina. Miben lehetek a szolgálatodra? - Tudom mit tettél Crowley beszélnem kell Michael-el. Mondtam. - Szóval tudod. De le kell, hogy lombozzalak a ketrecben van Lucifer-el. - Tudom. Ezért kérlek téged, hogy vigyél oda és hozz vissza. - És mit kapok cserébe? Kérdezte vigyorogva, én át ugrottam az asztalon és földre tepertem. - Na idefigyelj te Keresztúti seftes félkegyelmű! Megölted az anyámat, amit kapnál ezért az egy jó nagy fenékbe billentés. De akkora, hogy az oroszlánok ebédje ként végeznéd. Szóval teszed amit mondok és ha visszajövünk nem öllek meg! Vili? - Meggyőztél! Leszálltam róla, majd mikor felállt megigazította az öltönyét.
- Mehetünk? Nyújtotta felém a kezét. - Celly ne! Szólt egy hang az ajtóból, de már késő volt. - Sajnálom. Suttogtam, majd Crowley egyenesen a pokolba repített. - Hol a ketrec? Kérdeztem. - Az ajtó mögött. De figyelmeztetlek, ne nyúlj semmihez! Itt várok rád. Mondta én pedig be sétáltam. A látvány viszont gyomorforgató volt. - Adam? Kérdeztem suttogva. - Nem éppen. Válaszolta. - Michael! Mondtam gúnnyal teli hangon. - Miben segíthetek Hadraniel? Mosolygott gúnyosan. - Na hát itt az unokahugica? Jött közelebb Lucifer. - Kussolj. Mondtuk egyszerre az angyallal. - Csak nem felvilágosított Baraquel? Vigyorgott. - Mindent elmondott rólad te kis görény. Válaszoltam. - Jujj bratyó én a helyedben nem hagynám. Nevetett Lucifer, ahogy láttam jól el szórakozott.
- És mit akarsz csinálni szivi? Mert ahhoz, hogy megölj be kell jönnöd a ketrecbe. - Miért csináltad ezt? Volt egy öcsém. Kérdeztem kiabálva. - Az öcsi csak egy ember volt, viszont te, Neked a sorsod, hogy a mennybe légy. Nem pedig fent. Jelentéktelen hús tornyok között. Nagy dolgokra vagy hivatott kislány. Jött közelebb. - És mire, Hogy be hódoljak előtted? Nem fogok térdre ereszkedni előtted. Tettem egy lépést közelebb. - Az anyád is ugyan ezt mondta mielőtt a keresztútas felnyársalta. - Kussolj. Érintettem meg a ketrecet, de nagy hiba volt ugyanis ki törte a rácsokat. - Találkozunk odafent hugi. Vigyorgott, majd távozott. - És engem kihagytok a buliból? Kapaszkodott a rácsokra Lucifer.
Mit sem törődve az utánam kiáltozó ördöggel szembe találtam magam a mérges Crowley-val. - Nem megmondtam neked, hogy ne nyúlj semmihez? Ragadott karon majd vissza repített a bunkerbe.
ESTÁS LEYENDO
Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!
FanficAz életem fenekestül felfordult mikor őt megismertem.