Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester! #18

314 9 0
                                    

- Mi lehet vele Rovenna? Kérdezte Sammy a boszitól. - Valószínű, hogy a szellem ami miatt beteg lett Valami felé kórokozót hordozott, amit Celestina-nak adott le. Magyarázta a nő. - Ez lehetséges? Kérdeztem. - Elég ritka. Gondolom ezért nem hallottatok róla. A szellem lázat olyan kísértetek terjeszthetik akik valamiféle betegségben haltak meg. Nagyon ritka ha hordozzák az adott betegséget. De a szerencse az, hogy mindegyik ugyan azt a betegséget hordozza, ezért könnyen lehet gyógyítani. Viszont aki elkapja az vagy meghal vagy kínok közt legyőzi. Mivel Celestina félig angyal ezért nagy az esély arra, hogy le győzi, de az nem lesz fájdalom mentes. Mondta, majd a megérkezett angyal felé fordult. - Oh köszönöm kedvesem! Vette el a kezéből a hozzávalókat, majd elkezdte a boszi levet kotyvasztani. - Dean kérlek vidd le a kislányt a játszótérre! Ne gyertek vissza amíg nem szólok. Kiáltotta a boszorkány a konyhából. - Miért én? Kérdeztem. - Mert Celestina-nak elég fájdalmas lesz a varázslat és nem szeretném ha a kislány végig hallgatná. Mondta és be is zárta Celly szobájának az ajtaját. - Kate! Kiáltottam a kislánynak aki leszaladt a lépcsőn. - Gyere megyünk a játszótérre. Nyújtottam a kezemet, amit a kislány mosolyogva megfogott.

Sam szemszöge

Rovenna már lassan egy órája, hogy bent van Cel szobájába ahonnan ordítozás hallatszott ki. Még szerencse, hogy Rovenna Dean-t küldte le Kate-vel mert nem hinném, hogy végig tudná hallgatni. - SAM! Kiáltott Rovenna, egyből felszaladtam. - Fogd le! Utasított én pedig a vonaglott lányhoz léptem aki fájdalmában ordított. Erősen fogtam míg a boszorkány egy latin nyelvű varázslatot mormogott és beadta a lánynak a kotyvalékát. Cel csak még jobban ordítozott és mocorogott, majd egyre jobban csillapodott. Már nem ordított hanem fáradtan zihált, s elaludt. - Végeztünk? Kérdeztem. - Igen. Szólhatsz Dean-nek, hogy vissza jöhetnek. Viszont a lánynak pihennie kell. Holnapig nem fog fel kelni. Mosolygott én pedig tárcsáztam a bátyám telefonszámát.

Supernatural - Légy Átkozott Dean Winchester!Where stories live. Discover now