Herkese iyi okumalar diliyorum.
Satır arası yorum yapmayı ve bölümü beğenmeyi unutmayın....
Arkadaşlar yaptığınız yorumlar etiketli olan sıralamalarda yükselmemize yardımcı oluyor. Bol bol bol yorum yapın...Arkadaşlar, kitabın tanıtım kısmı ya da giriş kısmına kitabı seveceğini düşündüğünüz kişileri etiketleyebilirsiniz.
Yorum yapıp beğenen herkese çok teşekkür ediyorum fakat artık sınır getirmeye karar verdim. Böyle olmuyor çünkü.
475 oy, 300 yorum.
Sınır tamamlanmadan bölüm yazmış olsam bile bölüm gelmeyecek.
Uzun zamandır bu konuya kibar bir dille, kimseyi kırıp gücendirmeden değiniyorum ama bir işe yaramıyor. Yapabileceğim bir şey kalmadı artık. Umuyorum ki beni anlayabilirsiniz.Ama rica ederim sırf sayı artsın diye gereksiz yere randomlar atarak yapmayın bunu. Rica ediyorum.
Herkese iyi okumalar.
20/01/2021
16/08/2023**************
Sevdaya Mı Tutuldum
Benim de mi düşüncelerim olacaktı,
Ben de mi böyle uykusuz kalacaktım.
Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle?
Çok sevdiğim salatayı bile
Aramaz mı olacaktım?
Ben böyle mi olacaktım?Orhan Veli Kanık
🍓🍓
Buz kalıplarının arasında saatlerce kalmışcasına uyuşmuş olan bedenimi, hissiyatsız bir şekilde kıpırdattım. O kaskatı bedenimin altında yatan acı, benim sadece sol bacağımı hareket ettirmemle ardı ardına giren kramplara benimde acı ile bir inilti çıkartmama sebep oldu.
En ufak acı, gözlerimin hemen dolmasına sebep olurken bulanık bir görünüşe sahip olan gözlerimi ovalamak için elimi kaldırmak istedim. Ama yine canım yanar korkusu, gözlerimi açıp kapatmaktan başka bir sey yapmama engel oldu.
Kalbim belimin sol tarafında yüksek nabızlı bir şekilde atıyordu sanki.
En son... En son Arslan ile arabadaydık. Beni tutup zemine doğru indirdiği görüntü düştü zihnime. Hemen ardından, üzerime doğru eğilip, omzuma koyarak strese girmiş olan bedenimi minik hareketleriyle okşayan parmakları düştü bir film sahnesi gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekersiz Çilek Reçeli
Roman pour Adolescents❝Bir küçücük Aslan'cık varmış...❞ |•| 04/08/2020 ******** Kapak için• kitapkurdululu 'ya çok teşekkür ederim...