BÖLÜM (9)..

4.9K 446 108
                                    

Herkese iyi okumalar diliyorum.

Bölümü beğenip yıldızı parlatın ve bana bir çilek verin..🍓

07/08/2022
19/09/2023

"ÇİLEM TUNA AKSU!" Haddinden fazla yüksek bir ses tonundan adıma ait kelimeler dökülüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"ÇİLEM TUNA AKSU!" Haddinden fazla yüksek bir ses tonundan adıma ait kelimeler dökülüyordu. Üstelik tanımadığım birisine aitti adımı söyleyen ses. Kalın, genizden gelen ve ürpertici. "O KADINI İSTİYORUM! O GELMEZSE KÖPEĞİ BIRAKMAM!"

"Beyefendi," diye sabır taşı çatlamış gibi tiz bir şekilde sesini yükselterek adama, kendisine nasıl bağırıyorsa aynı şekil bağıran Balkız girdi gorus alanıma ben yürümeye devam ederken. "Siz kafadan kırık mısınız?! Bırakın şu hayvanı, ne hâle geldi?! Acıdan inliyor resmen!"

"ÇİLEM TUNA DENEN VETERİNER HEKİM GELMEDEN BIRAKMAM!"

"Te Allah'ım!" Diye olduğu yerden sinirle arkasına dönen Balkız, yanında da Kerem ve Haktan ile sinirden küplere binecekmiş gibiydi. Balkız arkasına dönmüş kendi kendine telkinler veriyordu. Ama işe yaramamış olmalıydı ki, "İnadına sokacağım şimdi gerzek herifin!" Diye ağzının içinde homurdandığını duymuştum.

Küçük olan adımlarım büyüyerek hızlıca Balkız'ı ve Kerem'i aşmış, kucağındaki köpeği emanet gibi tutan adamın karşısında durmuştu.

"Beyefendi, köpeği nasıl sıkmışsınız öyle! Bırakın lütfen!" Diyerek kucağındaki köpeğe doğru ellerimi uzattığımda, kollarını geriye doğru çekti.

"Çilem sen misin?!" Dedi fakat sanki sorduğu sorunun cevabını zaten biliyormuş gibiydi.

"Benim, verin lütfen!" Diyerek nefessizlikten bir hâl olmuş köpeği kucağıma aldım. "Ne oldu?!"

"Ne bileyim, onu sen söyleyeceksin!" Dediğinde sabır çeken bir Balkız sesi duydum ardımdan. Köpeği fazla sarsmadan kucaklamış gidecekken kolum büyük parmaklar tarafından sarıldı. "Neyi var?!"

"İzin verirseniz neyi olduğunu öğrenmeye gideceğiz!" Dediğim sırada adam kolumu bırakmamış Balkız ise daha fazla dayanamayrak kucağımdaki köpeği kucaklamış ve hızlıca olduğumuz bekleme alanından ayrılarak, acil müdahele odasına girerek gözden kaybolmuştu. "Biraz daha bu şekil davranırsanız, güvenliği çağıracak ve sizi dışarıya atmalarını söyleyeceğim!"

Adam kolumu bırakmadan önce gözümün ta en derinine kadar bakıp, sanki sadece buradan dışarıya çıkma tehdidini duyduğu için bırakmış gibi isteksizce bıraktı kolumu.

Balkız ve diğerlerinin ardından odaya girdiğimde, muayene masasının üzerine özenle yatırılmış köpeğin hâlâ acı iniltileri dolduruyor odayı. Muayene masasına yanaşıp elime eldivenleri giyerek, köpeğin ilk muayenesini yapan Balkız'a bir göz attım.

Şekersiz Çilek ReçeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin