Merhabalar benim güzel okurlarım. Yeni bölüm ile sizlerleyim. Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin. Bu ikisini yaparak beni çok mutlu edersiniz. İyi okumalar...
Kalben'in Ağzından...
Özgür ve ben büyük bir masaya oturmuş sözleşme hakkında konuşuyorduk.
"Güvende olman için bu evde kalman daha iyi olacak, zaten sana şirketime dahil olduğun andan itibaren bir araba, ev ve diğer ihtiyaçların için daha bir çok şey vermem gerekiyordu. Sadece süreci hızlandırmış oldum."
Yaptığı bu şeyler bana çok erken zamanda yapılmış gibi geliyordu. Evet, onunla bir sözleşme yapmıştık fakat henüz bir film veya diziyle çıkış yapmamıştım. Elbette üzerinde çalıştığımız bir film vardı ama ileride bu kadar emeğin boşa gitmesinden korkmuştum. Bunlar bana çok fazla geliyordu. Ev, araba ve diğerleri. En azından şimdilik...
"Özgür Bey teşekkür ederim ama-"
"Bey kelimesini kullanmıyorduk diye sanıyordum?"
Sözümü kesip bana samimi bir şekilde gülümsedi. Cümlemi düzelterek tekrar devam ettim.
"Özgür, teşekkür ederim ama bunlar bana çok fazla geliyor. Yani eğer başarısız olursam bunların hepsinin size zararı olmayacak mı?"
Ellerini birbirine bağladı. Sağlam ve güvenilir bir duruşu vardı. Açıkçası böyle olması beni oldukça rahatlatıyordu. Sanırım ona az da olsa güveniyordum.
"Merak etme, ben senin yapabileceğini biliyorum. Ayrıca oyunculuk konusunda çok yetenekli ve başarılısın."
Gülümsedim. Söylediği şeyler beni mutlu etmişti. Ama hala canımı sıkan bir şey vardı. O da hakkımızda çıkan yalan yanlış haberler.
"Özgür, peki bu sahte haberler ne olacak? Onların derhal son bulmasını istiyorum. Neden hala onlara bir açıklama yapmıyoruz. Eğer böyle yaparsak onları haklı çıkarmayacak mıyız?"
Özgür'ün yüzündeki kaslar biraz gerildi. Onun da bu durumdan rahatsız olduğunu biliyordum ama bence çabucak bir şeyler yapmamız gerekiyordu.
"Eğer şu an bir açıklama yaparsak ortam biraz dizginlense de bu haber yine ortaya çıkacak ve seni zor duruma sokacaktır. Gazeteciler, magazinciler ve daha niceleri... Bunlar olmamış bir şeyi gerçekmiş gibi göstermekte çok usta olan insanlar. İnan bana çok güçlü şirketlerin sırf yalan haberler yüzünden battığını biliyorum. İnsanlar doğru olana değil, gördükleri, duydukları şeylere inanırlar Kalben. Ve ben senin güçlü bir filmle çıkış yapmanı istiyorum, saçma sapan bir haberle değil. Merak etme bu sorunu en kısa zamanda çözeceğim."
Benimle aynı düşünceye sahip olduğu için biraz şaşırmıştım. Ama bu elbette beni mutlu etmişti. Çocukken, gençken genellikle dışlandığım için çoğu kişi benim söylediklerimi pek umursamaz ve bana inanmazdı. İlk defa Cem hariç biriyle benzer şeyler düşünmek ve bu kişinin benim arkamda durması beni çok mutlu etmişti.
"Merak etme, çok başarılı bir oyuncu olup, sana her şeyin karşılığını ödeyeceğim Özgür."
Dedim hırsla. İçimde korlanan ateş daha fazla alevlenmiş ve beni heyecanlandırmıştı. Evet, belki de çok iyi şeyler olacaktı, belki de çok kötü. Ama her şerde bir hayır, her hayırda da bir şer vardı. Bu yüzden asla umudumu kaybetmemeliydim.
"Artık benim gitmem gerekiyor, sen eğer bir ihtiyacın olursa Sevgi Hanım'a söylersin. O sana her türlü yardımcı olacaktır. Ayrıca elinden geldiğince kimseyle konuşmamaya çalış. Cem'in buraya gelmesini ister misin? Çünkü bir müddet burada kalman gerecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Plan
General Fiction"Beni sevmen de planının içinde miydi? Yoksa o da sonradan mı gerçekleşti?" İnandığım adam beni kandırmıştı. Onunla evlenmemi, ona aşık olmamı sağlamıştı. "Bu benim kusursuz planım. Ben yönetmen, sen ise benim başrolümsün. Ayrıca senaristte benim...