Hepinize merhaba, sizleri çok özledim. Umarım sizlerde beni özlemişsinizdir...
Bölümü sonunda yayımlıyorum. Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Ne kadar çok oy ve özellikle yorum o kadar çabuk yeni bölüm demek. Çünkü bunlar beni oldukça motive ediyor. Sizleri seviyorum, iyi okumalar. Öpüldünüz. 💞💗💖
Kalben...
Odaya gidene kadar Cem'in dürtüklemesi ve sorularıyla taciz edilmiştim. Özgür'le birden bu kadar yakın olmamı garipsemişti. Haklıydı çünkü insanlarla hemen bu kadar yakın bir ilişki kurmazdım. Ama Özgür, garip bir şekilde bana farklı hissettirmişti.
Sonunda odama geldiğimizde onu içeri alıp kapıyı hızlıca kapattım.
"Konuşacağım evladım az sus!"
Ağzı açık kalmıştı. Konuşacağı lafları ağzına tıktığım için bana kızarken ben ona gülüp büyük yatağımın ucuna oturmuştum. O da somurtarak yanıma geldiğinde elindeki poşeti açtım. Kızarmış tavuğun nefis kokusu burnuma dolarken içim mutlulukla doldu.
"Yav siz hayırdır Kalben Hanım?"
Gözlerini kısmış bana bakarken ben ise tavukları dikkatlice poşetten çıkarmakla meşguldüm.
Biraları da çıkardıktan sonra yatakta yemek yiyemeyeceğimiz için yere oturdum. Tavukları da yere dizerken Cem'i kolundan tutup aşağı çektim.
"Betona mı oturacağız Allah aşkına Kalben!"
Cem söylenirken gözlerimi devirdim. Betona oturmamıştık altımızda hem halı vardı hemde ev zaten sıcacıktı. Ama Cem'in diline düşmemek için yatağın üstünden iki tane yastık alıp birini ona verdim ve diğerinin üstüne de ben oturdum.
"Yatakta yemek yemek iyi bir şey değil Cem, gece kabus görmek istemiyorum!"
Kinayeli bir şekilde bunları söylerken Cem ise homurdanmaya devam ediyordu.
"Neyse aman, daha da önemli şeyler var Kalben, mesela Özgür bey hangi ara Özgür oldu?"
Gözlerini bölertip bana bakarken sanki merakını gözleri de dile getiriyor gibiydi.
Ona vereceğim cevabı düşünürken birden bende kuşkuya düştüğümü fark ettim. İnsanlara kolay güvenen veya kolay yakınlaşan bir insan değildim. Ama nedense Özgür ile bu kadar kolay yakınlaşmam benim de tuhafıma gitmişti. Belki beni koruması buna sebep olmuş olabilirdi veya zor zamanlarımda yanımda olması. Etrafımda bu tarz insanlar olmadığı için birden bire böyle biriyle karşılaşmak bana bazı duvarlarını yıktırmış olabilirdi."Kalben bugün cevap verecek misin acaba?"
Cem'in sorusuyla etrafımdaki soru bulutları yavaş yavaş dağıldığında ona çok kaçamak bir cevap verdim.
"Kendiliğinden oluverdi işte, birden oldu."
Böyle bir cevap vermeyi istemezdim elbette ama cevabını bilmediğim bir şey hakkında emin konuşamayacağımı biliyordum.
"Bilmiyorsun değil mi?"
Bu kez ben şaşırmış bir şekilde Cem'e baktım. Kurnaz bakışını bana yönelterek, kızarmış tavuk kanadını ağzına doğru götürürken kendinden çok emin bir şekilde konuştu.
"Genellikle emin olmadığın şeylere kaçamak cevap verirsin ve bence bunu sende beklemiyordun."
Tavuğun yarısını ısırdıktan sonra çiğneyip bakışlarını bana yöneltti. Ben şaşkınlık içinde ona bakmaya devam ederken,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Plan
Narrativa generale"Beni sevmen de planının içinde miydi? Yoksa o da sonradan mı gerçekleşti?" İnandığım adam beni kandırmıştı. Onunla evlenmemi, ona aşık olmamı sağlamıştı. "Bu benim kusursuz planım. Ben yönetmen, sen ise benim başrolümsün. Ayrıca senaristte benim...