Přišla jsem domů, vyzula si boty a chtěla jít hned do svého pokoje, zastavila mě ale mamka. ,,Ahoj, tak jak jsi se měla ve škole" sakra, co mám říct? co si mám vymyslet. ,,V pohodě" odpověděla jsem, zase další lži, v poslední době nedělám nic jiného než jen lžu. ,,Vážně?" zeptala se, kývla jsem hlavou a šla si udělat čaj. ,,tak to je docela zajímavé, protože mi před hodinou volali ze školy, jestli jsi v pořádku dorazila domů a jak ti je" podívala jsem se vyděšeně na ni, tvářila se přísně, ruce měla založené a čekala co ze mě vypadne. ,,Tak vysvětlíš mi to nebo co?!" vykřikla, takhle naštvanou jsem ji dlouho nezažila, vlastně možná jen jednou za život. ,,Mami, já se strašně omlouvám" sklopila jsem hlavu k zemi a styděla se. ,,Chci vědět kde jsi byla.. a proč máš pane bože mokrý vlasy" zděsila se, ač nechtěně tak jsem se usmála. ,,Přijde ti to vtipný?" zakroutila jsem hlavou na náznak, že ne. ,,promiň, byla jsem s kamarádem, vím, že mě to neomlouvá.. ale mami udělala jsem jednou něco šíleného a cítila jsem se jako Stacy" řekla jsem ji popravdě. ,,Ať už se to nikdy neopakuje" řekla naposledy a odešla, tak jsem si vzala svůj čaj a odešla do pokoje, dala jsem si uschnout podprsenku a kalhotky a všimla si, že jsem i omylem sbalila Timothyho tričko. Na jednu stranu jsem se cítila blbě, ze všeho, z toho, že jsem odešla ze školy, že jsem skákala do ledové vody i z toho, že jsem mu kradla tričko, ale na druhou stranu jsem za to všechno nesmírně ráda, protože kdybych neodešla, nebyla bych s ním, kdybych tam nevlezla, nepoznala bych zábavu a kdybych si nevzala jeho tričko, nemohla bych v něm spát a taky bych ho nemohla fetovat. I když to mi zas tak dlouho nevydrží, protože mu hned napíšu, že jsem si ho omylem vzala s sebou.
Jakmile jsem rozsvítila telefon, hned na mě vyběhlo snad milion zpráv od Jackie, popravdě ani se ji nedivím že vyšiluje, nic jsem ji neřekla, a ve škole sehrála scénku, že mi není dobře. ¨
Jackie: Co to bylo?
Jackie: Můžeš mi laskavě odpovědět?
Jackie: Ty jsi zameškala školu
Jackie: Nějak tě nepoznávám
Jackie: Samozřejmě to myslím v dobrém
Jackie: Hned mi napiš!
Já: Jacks, promiň, bylo to důležitý
Jackie: Cože? nechala jsi mě ve škole, nic jsi mi neřekla, kam jsi jako šla?
Já: Za Timothym
Já: Vím, že se zlobíš, že jsem se na tebe vykašlala, fakt mě to mrzí :(
Jackie: Ty jsi byla s Timothym?
Já: Jo, před chvílí jsem se vrátila domů, zlobíš se na mě hodně?
Jackie: Ne.. ale chci všechny podrobnosti, a taky mi za to koupíš oběd, zítra po škole.
Já: Platí, a můžu ti to všechno říct teda až zítra? musím mu ještě napsat.
Jackie: Ok, tak zítra, ty zaláskovaná
Já: Nejsem zaláskovaná
Jackie: Mysli si co chceš, já vím svoje, tak zatím.
Já: Fajn, pa
Vyjela jsem z chatu s Jackie a najela na Timothyho, popravdě mě trochu zmátl když se pak choval tak odtažitě, bojím se, že jsem něco provedla a že jsem to zkazila, ani nevím co mu teď mám jako napsat.
Já: Ahoj, ehm.. promiň.. omylem jsem si domů vzala tvoje tričko:/
Několikrát jsem zprávu vymazala a napsala to znova, nakonec jsem ji ale odeslala, není na ni nic špatného. Myslela jsem, že mi hned odpoví, ale neodpověděl. Po chvíli co jsem seděla na posteli a čekala na zprávu jsem si uvědomila, že bych si měla obléct spodní prádlo, protože ho stále nemám. ,,No když už se budu svlékat, rovnou se umyju" řekla jsem nahlas a šla do koupelny, vzala jsem si oblečení do koupelny, napustila si plnou vanu horké vody, byla jsem ještě dost zmrzlá z tamté, proto jsem se potřebovala hned zahřát, na vanu jsem si opět dala čaj a vzala si telefon, podívala jsem se na Facebook a pak i na Instagram. Naštěstí mi už ten mobil zacinkal. Konečně mi napsal, nemohla jsem se dočkat.
Timothy: To nevadí, tak se mi o něj hezky starej
Já: To budu
Timothy: Chtěl bych se moc omluvit
Já: Za co?
Timothy: Jak jsem se pak choval, omlouvám se :(
Já: To je v pořádku, a můžu vědět proč jsi se tak choval?
Timothy: Nevím jestli je dobrý nápad abych ti to řekl..
Já: Proč? Jen bych chtěla vědět, na co si dát pozor
Timothy: Kdybych tě neodvezl domů asi bych... se na tebe vrhl
,,Cože?" vykřikla jsem ve vaně a hned si dala ruku před pusu, nějak jsem se nemohla pořádně nadechnout, jak jako vrhl a proč?
Já: Jak jako vrhl?
Timothy: Zlíbal bych tě.. a možná i něco víc..
Pane bože, tohle nechápu, neudělala jsem nic, proč by tohle mohl udělat. A tak trochu lituju toho, že to neudělal. I když by to nebylo správné, má přítelkyni, a tohle všechno může mít s ní. Sedím ve vaně a zhluboka dýchám, je to pocit, který jsem ještě nikdy nezažila. Vzrušení proudí celým mým tělem, hoří mi tváře.
Já: Udělala jsem něco, že jsi to tak cítil? nebo chtěl..
Timothy: To si piš, že udělala..
A teď jsem se zase cítila na oplátku blbě, hodně blbě, neuvědomuju si, že bych něco provedla.
Timothy: Byla jsi tak neskutečně krásná, a když jsem si všiml.. teda omlouvám se ale nešlo to přehlédnout.. že nemáš podprsenku, málem jsem zešílel.. promiň vím, že je to trapný, ale nemůžu si pomoct, strašně mě přitahuješ..
Zase jsem byla v šoku, zažívám s ním takové pocity jako ještě nikdy s nikým.. vlastně.. s kým taky že jo.. ale není to dobrý, tohle by se nemělo dít, ne když má holku, vím, že to opakuji ale tohle se prostě nedělá, nemůže na mě takhle myslet.
Já: Takhle na mě nemůžeš koukat.. nesmíš. Máš holku.
Timothy: Jo.. asi máš pravdu. Měl bych se ji asi začít trochu víc věnovat.
Píchlo mě u srdce, to jsem nechtěla, spíš jsem chtěla aby s ní nebyl vůbec.
Já: asi jo..
Timothy: Jo.. tak asi ahoj
Já: Ahoj
Loučit se s ním? To jsem rozhodně nechtěla, chtěla jsem si s ním psát, volat být vedle něho, povídat si s ním, svěřovat se mu, chtěla jsem aby mě líbal, aby se mnou dělal i ty jiný věci, chtěla jsem jeho. A ne ho od sebe odehnat. Z oka se mi skutálela jedna slza, po ní hned další a pak další, až to nakonec dopadlo tak, že jsem ležela ve vaně a vzlykala.
YOU ARE READING
Texting with him.
Teen FictionÚplně mě pobláznil, zamotal mi hlavu tak jak jsem si myslela, že to není ani možné, kdybych však věděla kdo to je, nedovolila bych mu to..