.19.

88 2 0
                                    

Timothy by se mé matce rozhodně nelíbil, ona si pro mě nejspíš představuje kluka, který bude mít dokonalé vzdělání, bude o trošičku větší než já a bude slušný, nebude kouřit, ani pít. A rozhodně nebude chodit po mejdanech. ,,Nepřevlékla sis ho" pousmál se a ukázal na mé tričko. ,,Bylo mi v něm teplo" řekla jsem částečnou pravdu, největší důvod ale byl ten, že jsem z toho trička cítila jeho, a to se mi neskutečně líbilo. ,,To je dobře, sluší ti" pak se jen přiblížil ke mě a ruce dal na můj pas, pomalu se přiblížil a pak spojil naše rty v jedno, tohohle nebudu mít nikdy dost. Odtáhl se a zadíval se do mé tváře. ,,Chceš něco na sebe?" zeptala jsem se slušně. ,,Pochybuju že mi budou tvé legíny nebo džíny" zasmál se, až pak mi došlo, že to byla vážně blbost. Sklopila jsem hlavu a pohrávala si s prsty. ,,Co budeme dělat?" zeptal se a porozhlédl se po pokoji. ,,Chceš si pustit nějaký film?" zeptala jsem se a přešla ke své posteli kde jsem se následně usadila. On pochodoval po mém pokoji a zkoumal vše co uviděl, byl u mé skříně, kde jsem měla nalepené samolepky zvířátek, mám to už od mala. ,,Taky jsem měl kdysi takové" pronesl, pousmála jsem se ale nijak nereagovala, fascinovalo mě to, jak si to tu zvědavě prohlížel. Poté přešel ke psacímu stolu na kterém jsem měla položený notebook a pár knížek. Nad stolem byla nástěnka s fotkami, pohledem tam zabloudila  všechny si je prohlédl. ,,Kdo je to?" ukázal na fotku s bratrancem. ,,Bratranec" odpověděla jsem s úšklebkem, vypadalo to jako že žárlí, a to se mi líbilo. 

Po pár minutách kdy si Timothy stihl vše prohlédnout jsme se usadily oba v posteli a zapnuli notebook, nemohli jsme se shodnout co za film si zapneme, on chtěl horor a já romantickou komedii. Při představě, že s ním koukám na horor, jsem se začervenala, nesnáším horory, vždycky se u nich klepu jako blázen, pokud jde o horory s duchy, ještě to jde, sice jsem strachy bez sebe, ale zvládám to, ale když jsou to krváky, tak to rozhodně nezvládám, ne že by mi dělal problém pohled na krev, jen když se někomu něco stane, jako kdybych na tom místě cítila to samé. Místo mě začne ošklivě pálit a pak i bolet, proto se na to koukat nesmím. Nakonec jsme se tedy shodli na komedii Zkus mě rozesmát. Ten film jsem viděla už po několikáté a jako vždy jsem se skvěle pobavila, cítila jsem jak mě občas Timothy pozoruje a trochu mě to znervózňovalo. Vždy jsem se usmívala jako naprostý idiot. Párkrát jsem se na něho taky ohlédla, ale nejspíš si toho nevšiml. Bylo zajímavé pozorovat jak se se zájmem dívá na obrazovku, chvilkama se lehce zasmál, a to bylo pro mé uši to nejdokonalejší. Jeho tvar obličeje byl tak naprosto dokonalý, je to přesný model. Byl by dokonalý na všech fotkách. ,,Pozoruješ mě?" sakra, zčervenala jsem. Přistihl mě, jak si pozoruju jeho tvář a musel to říct, já věděla že on pozoruje mě ale nic jsme neřekla, tak proč ani on nemohl být ticho. ,,Promiň" omluvila jsem se a věnovala se opět filmu, nebo jsem se aspoň snažila. ,,Nemusíš se omlouvat, líbí se mi to" pošeptal mi, rty se jemně otřel o mé ucho, dech se mi zrychlil a šimralo mě v podbřišku. ,,Taky to jak jsi ze mě nervózní" tentokrát mi tam věnoval i jeden letmý polibek. ,,N-nejsem nervózní" snažila jsem se mít hlas klidný ale zradilo mě mé hloupé koktání. Timothy se pousmál a rty se dotýkal mé kůže na krku. Tak strašně se mi to líbilo. ,,Timmy" zašeptala jsem, věděla jsem kam to směřuje a nechtěla jsem to, zatím ne, na to je příliš brzy. ,,promiň" omluvil se ale s polibky na můj krk nepřestával. ,,nemůžu si pomoct" dodal. ,,Timmy" promluvila jsem znovu, ale viděla jsem že přestat rozhodně nechce, proto jsem se odtáhla, byla jsem trošku nesvá. ,,nezlob se, já ještě nejsem připravená" řekla jsem stydlivě a odvrátila pohled. ,,ne to ty se nezlob, nechal jsem se unést, ani nevíš jaké to je být ve tvé přítomnosti" ,,To je v pohodě, vím, že jsi kluk a potřebuješ to, já jen.. potřebuju trochu času" hrála jsem si s prsty a doufala, že jsme ho nijak nenaštvala, i když kdyby se zlobil jen kvůli tomuhle tak by to byl asi pěkný vůl. ,,Dám ti tolik času kolik budeš potřebovat, a nikdy neudělám nic co bys nechtěla" kývla jsem. ,,Jak to vůbec teď bude, mezi námi?" zeptala jsem se, napadlo mě to z čista jasna a nepřemýšlela jestli se mám zeptat nebo ne, prostě jsem to řeka. ,,No.. já nevím, chci s tebou být, ale potřebuju si to vyřešit s Alexis" ,,jo to naprosto chápu, chtěla bych aby o tom zatím nikdo nevěděl" ,,dobře" přikývl a vypadalo že to naprosto chápe, za což jsem byla moc ráda. 

,,Zlato?" zaslechla jsem hlas matky za dveřmi, rychle jsem šťouchla do Timotyho, aby se zvedl z postele a někam se schoval, bylo už ráno a my takhle spolu usnuli, v krásném hřejivém objetí, bylo to naprosto úžasné, a máma to musela zkazit. ,,Zlato doufám, že ještě nespíš" její hlas byl čím dál blíž a Timmy ještě nebyl schovaný, poukázala jsem na postel, naštěstí to pochopil a rychle tam zalezl. Hned na to se otevřeli dveře a mezi nimi na mě koukala máma, která nevypadala moc spokojeně. ,,Jak to že jsi ještě v posteli?" pronesla rázně. ,,Zaspala jsem promiň" zvedla jsem se z postele a přešla po pokoji. Šla jsem ke skříni, aby to vypadalo, že se chci převléct a aby opustila můj pokoj, to se ale nestalo. ,,Co se to s tebou děje?" zeptala se mě. ,,Co?" nechápala jsem ji, jsem stále stejná tak proč se mě ptá na takovou otázku. ,,Nedávno jsi opustila školu během vyučování, pak jsi byla u nějakého kamaráda a přišla v jeho věcech, dnes zaspíš.. nepoznávám tě, dřív by jsi to neudělala" zaskočila mě. Jsem normální teenager, lidé dělají horší věci než že chodí domů v klučičím oblečení a to jen z důvodu že pršelo. ,,Život je moc krátký na to abych byla pořád poslušná holčička mami" sama sebe jsem se překvapila, tohle jsem od sebe rozhodně nečekala, ale byl skvělý pocit jí říct pravdu. ,,Co si to řekla" ,,Nebudu to opakovat.. navíc ty jsi se taky strašně změnila mami, už k sobě nemáme tak jako dřív, záleží ti jen na tom jak se chovám, na mých známkách a takový věci, nezáleží ti na tom, že chci v životě zkusit víc věcí, že chci poznat svět" dokončila jsem a ze skříně vyndala jen obyčejné černé legíny, které mi dokonale obepínali nohy, k tomu černé tílko a světle modrou mikinu, s kapucí. 

Texting with him.Where stories live. Discover now