.11.

96 1 0
                                    

,,Vždyť ani nevíš jak vypadám" pověděla jsem a pohrávala si s vodou ve vaně, bylo to zvláštní, po tolika psaní slyšet jeho hlas přes telefon. Dnes ve škole to bylo něco jiného, protože jsem ještě nevěděla, že je to on. ,,Myslím, že přesně vím kdo jsi" ,,Cože?" rychle jsem si sedla a vytřeštila oči. ,,Neznám tvé jméno, ale vím že jsi krásná blondýna, se kterou jsem dnes mluvil, byla jsi tam se svou kamarádkou, a mluvili jste o mě, hned po tom jsi odešla někam pryč" byla jsem ticho, nevěděla jsem co mám říct. ,,Nemusíš se bát, líbíš se mi. Víš jak jsem ti říkal o té holce, která se mi libí?" zeptal se. ,,jo" ,,Tak jsem mluvil o tobě.. řekneš mi prosím jak se jmenuješ?" tak tohle jsem v žádném případě ani trochu nečekala. Spíš jsem si myslela, že zjistí, že jsem to já a nebude si mě už vůbec všímat, nebo že mě třeba zesměšní ve škole. ,,Jsem Stella" odpověděla jsem na jeho otázku a stoupla si ve vaně, dala jsem si ho na hlasitý odposlech abych se mohla osušit a obléct. ,,Máš moc krásné jméno" začervenala jsem se, ale nebylo mi trapně tak jako většinou, bylo mi příjemně, božsky. ,,Děkuju" ,,nemáš vůbec za co" 

Povídali jsme si dlouho, ani nevím kolik bylo hodin, ale vím, že málo nebude. Tak jak jsem se bála a vypadlo to, že si nebudeme mít ani co pořádně říct, to dopadlo skvěle, povídáme si skoro o všem, a já už teď vím, že to není ten namachrovaný hajzlík co býval, opravdu se změnil tak jak mi psal. ,,Dívala jsi se na hodiny?" zasmál se Tim. ,,Ne ještě ne, a trochu se bojím to udělat" taky jsem se zasmála. Nakonec jsem se na ně stejně podívala. ,,To si děláš srandu? za chvíli vstávám" hodiny mi ukazovaly tři hodiny ráno, vstávám v 7, takhle pozdě vzhůru jsem dlouho nezůstala. ,,To my oba" při slově my jsem se zachvěla, líbilo se mi to. Líbil se mi on, a ne jen vzhledem, chováním, takého jsem ho nikdy neznala. ,,Půjdeme spát?" zeptala jsem se, jindy bych to prostě nařídila, ale tentokrát ne, a to protože jsem nechtěla, chtěla jsem ho dál poslouchat, jak mi vypráví, co má nejraději. ,,Nechce se mi, ale musíme" ,,bohužel" dodal, tak tiše, jako kdybych to ani neměla slyšet, ale slyšela, a ani nedokážu popsat jakou mi to udělalo radost. ,,tak dobrou noc Stello" pověděl. ,,Dobrou noc Timothy" potom už jsem típla hovor a zachumlala se do peřin, bylo mi najednou tak hezky. 

Ráno mě probudil budík, měla jsem chuť ho vzít a hodit z okna, pak jsem si vzpomněla na noc a musela se usmát. Vylezla jsem z postele ke své skříni a hledala něco hezkého na sebe, nevím proč ale najednou mi všechno přišlo nedostačující, takhle dlouho jsem si oblečení ještě nevybírala. Nakonec jsem si vybrala modré upnuté džíny s vyšším pasem, k tomu kratší tílko, které odhalovalo kousek břicha, což mi kupodivu vůbec nevadilo, a na to jsem si vzala svetrový kardigan. Musím říct, že jsem na sebe pyšná, vážně mi to slušelo. 

Vzala jsem si černý batoh ve kterém mám všechno učení, telefon a vyrazila dolů na snídani, mamka byla jako každé ráno u kuchyňské linky a připravovala snídani, podle vůně jsem okamžitě poznala, že jsou míchané vajíčka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vzala jsem si černý batoh ve kterém mám všechno učení, telefon a vyrazila dolů na snídani, mamka byla jako každé ráno u kuchyňské linky a připravovala snídani, podle vůně jsem okamžitě poznala, že jsou míchané vajíčka. Táta seděl na svém obvyklém místě a četl si dnešní noviny. ,,Ahoj" pozdravila jsem a široce se usmála. ,,Ahoj" pozdravily sborovně, ale hned co se na mě podívali, vypadali vyvedený z míry. ,,To tričko nemohlo být kratší?" zeptal se ironicky táta. ,,Mohlo, ale tohle mi přijde lepší" odpověděla jsem taktéž ironicky, okamžitě jsem schytala jeho naštvaný obličej. ,,Sluší ti to" pochválila mi můj vzhled mamka. ,,děkuju" usmála jsem se a zasedla ke stolu a začala snídat, hned při prvním soustu mi zavibroval telefon. Píše mi. Radovala jsem se, ale telefon jsem vyndat nemohla, vím, že to tátovi vadí, proto jsem do sebe rychle naházela vajíčka, vypila jahodový čaj a odešla do koupelny. 

Timothy: Dobré ráno.

Culila jsem se jako sluníčko. Nešlo to jinak. 

. Dobré ráno. 

Mobil jsem zase zandala do zadní kapsy a vyčistila si zuby, další zpráva zatím nepřišla, proto jsem šla opět za rodiči. Táta pořád seděl na židli a četl. ,,Můžeme?" zeptala jsem se. Opět se podíval na své hodinky, odložil noviny a vstal, věnoval mamce polibek na rty a jely jsme. 

Před školou jsem vystoupila a šla k Jackie, která už tam zase netrpělivě čekala. Hned jak si mě všimla se rozešla mým směrem. ,,No ahooj, tobě to dneska ale sluší" prohodila v objetí. ,,Děkuju" uculila jsem se. ,,Ale nějak nemůžu uvěřit, že zrovna ty jsi si na sebe vzala něco, v čem ti je vidět břicho" poznamenala, já nic neodpovídala, jen se přihlouple usmívala, ačkoliv jsem se snažila mít kamennou tvář, nebo aspoň normální, nešlo to, ten úsměv ta prostě byl a nešel schovat. ,,Co se děje?" zeptala se Jackie když viděla jak se směju. ,,Nic není, co by bylo?" ,,od té doby co tu jsi se jenom usmíváš, navíc ti to dneska fakt kurevsky sluší, takže?" povzdechla jsem si, protože jsem moc dobře věděla, že ji to musím říct, jinak by mi nikdy nedala pokoj. ,,Včera jsem si psala s Timothym" to ji nestačilo, musím prostě pokračovat, dokud neřeknu všechno. ,,Zavolal mi" myslím, že tohle by ji mohlo stačit. ,,jako fakt?" rozzářila se. ,,Jo" ,,Počkej, takže to znamená, že už ví kdo jsi?" přikývla jsem. Hned mě nadšením objala. Ona vždycky chtěla abych byla šťastná z nějakého kluka, chtěla abych cítila to co kolikrát ona, i  když teď už si na city moc nepotrpí. ,,Hlavně si dávej pozor" ,,Neboj.. hele děláš jako kdyby jsme spolu chodili" podotkla jsem. ,,Skoro chodíte" odpověděla. ,,tak to teda ne, on chodí pořád s Alexis" řekla jsem a můj úsměv se změnil, a o to víc, když jsem je zahlédla. Na druhé straně chodby, tam kde vždycky stáli, byli tam spolu, ona byla stále nalezlá u něho, lepila se na jeho svalnaté tělo. ,,Dívej" řekla jsem Jackie když se Alexis přisála na jeho rty. ,,Ale nevypadá šťastně" snažila se mě uklidňovat, ale tohle už jsem dávno věděla, on nebyl šťastný, o to víc, nechápu proč s ní stále je. 


Texting with him.Where stories live. Discover now