.7.

97 1 0
                                    

,,Cože?" vykřikla moje nejlepší kamarádka když jsem jí sdělovala jak dlouho jsme si včera psali. ,,Stella Skyeová, že byla vzhůru do půl druhé do rána?" pronesla a přeměřila si mě pohledem. ,,Nějak tomu nemůžu uvěřit" dodala a dál jsme šly na další hodinu, chtěla jsem zahnout za roh a když jsem tak udělala, těsně jsem se zastavila před tělem Timothyho. Dneska už podruhé, zajímavé. ,,Máme na sebe nějaký štěstí" poznamenal a usmál se, poté mě obešel a pomalu docházel. ,,To vypadá, že na nějakého Carsona můžeš zapomenout" pronesla a já ji zpražila pohledem, nechci aby o tom mluvila takhle nahlas. ,,Co jsi to řekla?" promluvil hlas za námi, který patřil Timothymu. ,,Jen to jméno co jsi řekla" s Jackie jsme si vyměnili nechápavý pohledy. ,,Carson" odpověděla mu, jeho tělo se vzpřímilo a napnulo. ,,Kde jsi to slyšela?" dál se vyptával, fakt už mi to přišlo divný. Jackie se na mě na moment podívala a já zakývala hlavou tak aby nic o mě neříkala. ,,Od kamarádky" odpověděla a zadívala se na mě, já přitom sledovala Timothyho. ,,Ty ho znáš?" zeptala jsem se na oplátku já a podívala se na něho, pořádně jsem si ho prohlédla a tak nějak mi to začalo docházet, černé vlasy, vysoký a celkem fešák, sedí to na něho dokonale. Ani jsem nečekala na odpověď a okamžitě odešla. Kdyby zjistil kdo jsem, už by si se mnou psát nechtěl, jsem obyčejná holka, zatímco on, je dokonalý, oblíbený a krásný, má perfektní holku, který je bohatá a krásná, sice ji nemám ráda ale k němu se hodí. Alexis Breve. 

Seděla jsem na toaletě a přemýšlela, tolik se mi Carson líbil, tak jsem toužila po tom si s ním dennodenně psát, ale teď? myslím, že už to není takový, přesně jak to on sám řekl. Psát si s někým a nevědět kdo to je, je super, nemůžete osobu odsoudit za to co o ni slyšíte, nebo podle toho jak se dříve chovala, přesně tohle jsem já udělala, vzpomněla jsem si na všechny ty hnusný věci co udělal jiným, nebo mě samotné s tou jejich partičkou. To když mi v prváku vyhodili sešity do popelnice, když mi na obědech vylili mléko na vlasy, a je toho mnohem víc. Byla jsem pro ně jen šprtka, nechali mě být až minulý rok, protože jsem se změnila, už jsem se oblékala jinak, byla jsem mnohem hezčí a hubenější.  

Seděla jsem na poslední toaletě v malém okýnku, pročítala jsem si zprávy s ním, a nemohla uvěřit, že by to byl opravdu on. Je tu jen jeden způsob jak to zjistit. Na moji poslední zprávu mi ještě neodpověděl, doufejme, že na tuhle mi dopoví. 

: Jak se jmenuješ? musím to nutně vědět..

Čekala jsem opravdu jenom chvíli, na zprávě se mi ukázalo, že si ji přečetl. Stále ta ikonka kdy vidíte jak píše, a nemůžete se dočkat až uvidíte co tam bude, nebo se bojíte co tam bude, tak jako já právě teď. 

Carson: Říkali jsme si, že si to nebudeme říkat, proč to chceš najednou vědět. 

: Protože mám podezření kdo jsi a chci vědět jestli mám pravdu.

Musím to vědět, potřebuju to vědět právě teď a tady. 

Carson: Kdo si myslíš že jsem?¨

Přemýšlela jsem, mám to napsat? nebo to nemám napsat a mám to nechat být? to přeci nemůžu, potřebuju vědět že se pletu, a pokud ne, nebude to dobré pro mě ani pro něho, protože já už si zvykla na to, že si píšeme každý den, už ho mám v hlavě, kdykoliv vstanu a usínám, ať dělám cokoliv, moje myšlenky se točí jen kolem našich zpráv. Musím to vědět.

: Jsi Timothy Willard

Tak a je to, zprávu jsem odeslala, ani jsem nepřemýšlela jestli to mám nebo nemám udělat, prostě jsem to rychle poslala a teď už jenom čekala na jeho odpověď, jsem zvědavá, a nedočkavá. Momentálně bych měla být na hodině angličtiny a já si místo toho sedím na toaletě a snažím se zjistit kdo je záhadný kluk ze zpráv. Mobil jsem odložila na studené dlaždičky na okně, po chvilce mi zapípal telefon, okamžitě jsem po něm sáhla s bušícím srdcem a strachem, byla jsem asi trochu zklamaná když se na displeji neukázalo jméno Carson.. ale Jackie.. Přesto jsem si ale zprávu přečetla. 

Jackie: Sice nevím co se na té chodbě stalo a kde jsi teď, ale omluvila jsem tě u učitele, řekla jsem mu, že je ti špatně. 

: Vysvětlím ti to později. Moc děkuju. 

Odepsala jsem a telefon dala na to samé místo co předtím, a zase to čekání, jednou z toho vážně zešílím. Když mobil zapípal, věděla jsem, že už to bude on. Chvíli jsem jen zírala na otočený telefon a přemýšlela, jestli mám nebo nemám. Ale jasně že mám, stejně bych se podívala, buď teď nebo později, to už je v celku jedno. 

Carson: Jak to víš?

Tak a bylo to, už jsem to věděla. A radost z toho nemám, popravdě nevím ani co mám dělat. Mám si psát s klukem který mě společně s kamarády zesměšňoval a šikanoval? Můžu to prostě jednoduše ignorovat? nebo na to budu myslet pokaždé co si od něho přečtu zprávu? je to složitý, nebo si to dělám složitý sama a ve skutečnosti je to úplně jednoduchý. 

: To je fuk..

Carson: O tomhle jsem mluvil.. víš kdo jsem a soudíš mě podle toho co jsi o mě slyšela..

: rozhodně tě nesoudím podle toho co říkají ostatní, ale podle toho na co si vzpomínám..

Carson: Cože?

: Neřeš to.. 

Carson: Takže je po našem psaní? 

: Bude to asi nejlepší..

Carson: Můžu vědět proč? co jsem udělal kurva tak špatného?

: Šikanoval jsi mě, a nebyl jsi sám..

Carson: Kdo jsi..

: Vidíš? Kolik lidí ze školy, nebo z města jsi šikanoval, že ani nevíš kdo jsem...

Chtělo se mi brečet, pořád jsem se v hlavě snažila najít nějaký důvod proč bych to neměla řešit a měla si s ním dál psát, jenže převládali ty špatný. Já vím, že jsem si s ním psala jen tři dny, ale nějak i to ve mě něco zanechalo, nejspíš to je tím, že je to první kluk se kterým si píšu a který o mě jeví aspoň malý zájem. Opravdu jsem si ho vážila. 

Carson: Já vím, že jsem dělal špatný věci, ale dávno už takový nejsem. Začal jsem si všímat to jaký lidí jsou, už se ani moc s Dylanem nebavím. Jsem spíš sám a vyhovuje mi to, jsem slušný a myslím na svou rodinu. Hele.. pokud jsem ti kdy dřív jakkoliv ublížil tak se omlouvám, fakt mě to mrzí.. ale jsem jiný. Teď ani sám nechápu proč si s tebou tolik toužím psát, asi jen proto, že jsem sám sebou, na nic si nehraju, ne tak jako se svou holkou. Neměl bych tolik chtít být s tebou, ale chci, chci si s tebou psát o tom jaký jsi měla den, chci se o tobě víc dozvědět, zajímáš mě.. a taky se ty zajímáš o mě.. 

Nevěděla jsem co na to napsat, byla jsem v rozpacích..







Texting with him.Where stories live. Discover now