.20.

87 1 0
                                    

,,Já to dělám ale pro tebe zlato, aby jsi se dostala na perfektní vysokou a aby jsi měla krásný život" nepřestávala se hádat. ,,Já to dělám taky pro sebe, abych jednoho dne nelitovala toho, že jsem něco neudělala" byla ticho, seděla na mé posteli pod kterou byl mimochodem Timothy a mlčela. Neřekla nic a mě to děsilo, vždycky má na všechno nějaký argument, ale tentokrát ne. ,,Když jsi mě pouštěl na ten večírek, byli ti to jedno.. ale od toho dne jsi úplně jiná" dodala jsem. ,,myslela jsem, že když tě pustíme, nebude se ti to líbit a už budeš zase normální" tak tohle mě dostalo úplně. ,,Já snad nejsem normální? jsem jako každý teenager tady mami!" zvýšila jsem hlas a do očí se mi začali hrnout slzy. Věděla jsem že není správné se s ní hádat když je tu Timmy, ale nedokázala jsem neříct svůj názor, poprvé jsem řekla jak to opravdu vidím, a nelitovala jsem toho. ,,Teď bych se ráda převlékla" dodala jsem a ukázala na dveře, pochopila to a odešla, ještě jsem za ní zamkla dveře a šla si sednout na postel. Timmy mezitím vylezl z pod postele a soucitně se na mě podíval. Nic neřekl jen mě pevně objal, to bylo to co jsem potřebovala. ,,Chceš se vykašlat na školu?" zeptal se, nebyl to vůbec špatný nápad, stejně se do školy dostanu pozdě, takže bude lepší když raději budu předstírat, že mi není dobře. Kývla jsem a odešla ke dveřím. ,,jdu to říct tátovi, zůstaň tady" pak už jsem odešla, doufala jsem, že mámu nepotkám, bohužel ale seděla s tátou na židli v jídelně, ona se jen dívala do prázdna, on četl noviny. ,,Tati.. jen jsem ti přišla říct, že se necítím moc dobře, tak dnes zůstanu doma" táta vzhlédl od novin a změřil si mě zkoumavým pohledem. ,,Dobře, hlavně ať ti je líp" usmál se. Mámě jsem nevěnovala ani jediný pohled a odešla opět do pokoje a usmála se když se po posteli rozvaloval Timmy, jen v teplákách. Jeho nahá hruď byla naprosto okouzlující. 

,,Máma ti nic moc nedovolí co" pronesl do ticha. ,,jak kdy, v poslední době je ale pořád podrážděná a nedá se s ní bavit, za všechno mi vynadá, možná je to kvůli Stacy" zakýval hlavou, že chápe. Pak mu přišla SMS, podíval se na mobil a zamračil se, moc dobře jsem věděla kdo to je a ani trochu se mi to nelíbilo. ,,Musím někam jít, ale měl bych být hned zpátky, nebude ti to vadit?" zeptal se mile, ale pořád se díval na displej telefonu. ,,Jasně že ne" odpověděla jsem s mírným zklamáním, samozřejmě že jsem nechtěla aby odešel, ale násilím jsem ho tu držet nemohla, navíc když říká, že bude hned zpátky, tak to bude nejspíš pravda. Dal mi polibek na čelo a chystal se odejít, opět oknem. ,,Počkej" pronesla jsem, chytla ho za ruku a vykoukla z okna, zrovna odjížděla máma, nechtěla jsem aby ho tady zahlédla, všechno by jsi došlo. Už když byla v nedohledu jsem pustila jeho ruku. ,,Můžeš, a můžeš klidně dveřmi" poznamenala jsem a trochu se uchechtla, doprovodila jsem ho ke dveřím a pak sledovala jak ve vedlejší ulici nasedá do svého auta a odjíždí nevím kam. 

Už to byla půl hodina co odjel a ještě nepřišel, nevím co pro něho znamená chvilka, ale pro mě to půl hodina rozhodně není, pro mě je chvíle jen deset minut. Tak jsem se oblékla, upravila a šla do kuchyně kde jsem si vzala čokoládové kuličky, které jsem zalila mlékem a pustila se do nich. Chtěla jsem aby tu byl se mnou, to on vymyslel aby jsme zůstali doma, hlavně z toho důvodu jsem chtěla aby tu byl. Po snídani jsem se zachumlala v obýváku pod deku a zapnula televizi, nic normálního tam nebylo, tak jsem si vzala telefon a zkoukla všechny sociální sítě. 

,,Kde jsi tak dlouho?" řekla jsem když jsem otevřela dveře. ,,Promiň, ale bylo to důležitý" odpověděl a přitáhl si mě do objetí, pohledem sklouzl na mé rty a jemně mě políbil. ,,Stello" pověděl a znovu mě políbil. ,,Budeš moje přítelkyně?" pošeptal a pak se kousek odtáhl. Zalapala jsem po dechu, vytřeštila oči a nemohla uvěřit, co to řekl. ,,Počkej, ale co.. co Alexis" vzpomněla jsem si. ,,O to už je postaráno.. tak co.. budeš má přítelkyně?" zeptal se znovu. Tak proto odešel, měl s ní sraz a nejspíš se s ní rozešel. Ze široka jsem se usmála a kývla. ,,Moc ráda budu tvá přítelkyně" odpověděla jsem a doslova mu skočila kolem krku, sama nevím co mě to popadlo, ale jemu to očividně nevadilo, silně mě držel a nepouštěl na zem. Byla jsem ta nejšťastnější holka na světě, měla jsem přesně to co jsem chtěla. při tak dokonalé chvilce nás musel někdo vyrušit, můj telefon, který začal vyzvánět. Timmy mě postavil na zem a já odešla k telefonu, volala mi Jackie. Hned jsem to zvedla, protože i kdybych to neudělala volala by mi ještě snad tisíckrát. ,,Ahoj Jackie" pozdravila jsem, ale jejího pozdravu jsem se nedočkala. ,,Můžeš mi vysvětlit kde jsi?!" vyštěkla. ,,Doma" ,,Jak jako doma? to mě tady necháš s těma idiotama?" povzdechla. ,,A proč jsi vůbec doma, asi tam nejsi sama co" zahihňala se, zajímavé, ještě před chvílí na mě skoro křičela. ,,jak to myslíš?" dělala jsem nechápavou. ,,Nikde jsem dneska neviděla Timotyho" ,,tobě taky hned všechno dojde" zasmála jsem se a podívala se na Timmyho, který se rozvaloval po sedačce jako kdyby mu patřila. ,,takže jste fakt spolu? jak dlouho ? a kdy přišel?" zasypávala mě otázkami. ,,Řekneme si to všechno zítra ano?" ,,Ach joo, tak dobřee, ale chci všechny detaily" zasmála se a pak zavěsila. ,,Kamarádka?" zeptal se Timmy. ,,Ano, zjevně je dost chytrá a došlo ji že jsi tu se mnou" zasmála jsem se a šla k němu, on si sedl a já vedle něho.

Nejdřív jsme si pustili film, tentokrát ale vyhrál Timmy a pustili jsme horor. Byla jsem neskutečně vyděšená, ale snažila jsem se to skrýt, aby se mi třeba nesmál. Lekavé scény byli ale fakt zrádný, vždycky jsem vyjekla a přikryla si oči, Timmy mě pobaveně sledoval a já se klepala strachem. ,,Chceš to vypnout?" jeho pobavení fakt skrývat neuměl. ,,Ne je to fakt.. sranda" tak tentokrát už to nevydržel a propukl v záchvat smíchu. Naštvaně jsem si ho přeměřil, proto taky hned přestal. 


Texting with him.Where stories live. Discover now