A vacsorát egy sokkal nagyobb teremben tartottuk meg, ahol egymás hegyén-hátán székek sorakoztak. Mindenki hely, névvel volt ellátva, hogy minél kényelmetlenül érezzük magunkat evés közben.- Én nem ülök ezzel a ringyóval egy asztalnál! - csapott Matthew az asztalra, mikor meglátta a nevemet, a sajátja mellett.
- Átérzem. - mondtam, majd kikerültem és leültem a nevemmel ellátott székre. - Tudod, igazán nem kell itt maradnod, mondjuk haza is mehetsz. Amúgy is csak rontod itt a friss levegőt.
- Kurva. - morogta, és leült mellém, de olyan messzire húzta a székét, amennyire csak tudta, majd a másik oldalán ülő srácnak kezdett el magyarázni.
- Ez most komoly? - mordult fel Miranda nénikém, mikor meglátta a nevét, vélem szemben. - Nem fogom kibírni, hogy ne ugorjak neki! - adta a nagyot.
- Előbb kaparom ki a szemed, mint hogy vennél egy levegőt. - töltöttem magamnak egy kis vizet a poharamba.
- Ajj! - sóhajtott fel Lewis a másik oldalamon panaszosan. - De rossz, hogy Harlyn Beckett mellett kell ülnöm! Mindjárt leszúrom magam egy késsel! - adott puszit az arcomra, majd behúzta magával a széket.
- Itt a másik Beckett is! - jelentette ki a homlokát masszírozva a nénikénk.
- Te is Beckett vagy. - forgattam meg a szemem. - Miranda Beckett.
A nő sértődötten elfordult tőlünk, és a mellette ücsörgő, számomra idegennek bizonyolú férfit kezdte el szórakoztatni a jelenlétével, aki nehezen, de elviselte a nő folyamatos hápogását.
- Hogy bírod? - hajolt a fülemhez Lew, hogy ne hallják meg a körülöttünk üldögélő személyek.
- Azt hittem, hogy ettől sokkal, de sokkal nehezebb lesz. - rántottam meg a vállamat. - Mondjuk lehet, hogy szarabb lenne, ha tényleg be tudnának szólni.
- Én azért örülök, hogy nem nekem kell ezt a sok faszságot hallgatnom. - mondta Lew. - Az első perc után lecsaptam volna valakit.
- Ebből is látszik, hogy a nők intelligenciája sokkal magasabb, mint a férfiaké. - mondtam mosolyogva, mire Lew vitába készült szállni velem, de édesanyukánk megkocogtatta az ujjaival a mikrofont, és beszelni kezdett.
- Sok szeretettel köszöntök mindenkit az idei Beckett családi karácsonyon! - kiáltotta, mire gyér taps hangzott fel. - Örülök, hogy ugyan késve, de mindenki megérkezett. - mondta, és ijesztően mosolyodott.
- Elmehetne egy horror filmbe. - motyogtam fél hangosan, mire többen rám néztek, és volt olyan is, aki felnevetett, de mindenki kontrollálta magát, nehogy felkeltsük anya figyelemét.
- A karácsony a szeretet ünnepe, ezért kérem mindannyiotokat, hogy a mai este, csakis szeretettel szóljuk a másikhoz. - fordult körbe a termen.
- Jó vicc. - horkantottam fel, és beleittam a poharamba. - Még hogy szeretettel!
- Van valami problémád, Harlyn? - szólt bele a mikrofonba anya idegesen.
- Igen, te! - kiáltottam vissza. - De folytasd nyugodtan, figyelek!
- Harlyn Beckett! - reccsent meg a hangosítás. - Viselkedj!
- Mondanám, hogy nem vagy az anyám, de sajnos az vagy! - húztam fel a szemöldökömet.
- Szóval a vacsorát ezzel megnyitom! - tapsolt hangosan anya, de elnyomta őt a visszaszólásomra reagáló, hangos motyogások hangereje. - Azt mondtam, tapsoljatok és együnk! - ordított egyet, mire mindenki tapsolni kezdett.
YOU ARE READING
the nature that connects us - Loki Laufeyson [Completed]
FanfictionLoki Laufeyson sokak által ismert istenség. Kívül zord, ironikus külsőt hord, de a szíve mélyét még nem sokan tárták fel. Harlyn Beckett mindig két oldalát mutatja a világnak. Nappal szorgalmas és sikeres biológus, de esténként felveszi merész küls...