visit

550 42 12
                                    


Újra a bárban, a héten már harmadjára, pedig még csak péntek van. Egyik feles, a másik után csúszik le, majd kérem ki a következő körömet, ami az új báros csávó nem néz jó szemmel, de mivel én fizetek, ezért neki nincs bele szólása, csak halkan figyelmeztet, hogy ma már ez a hatodik.

Belevetem magam az izzadtan táncoló testek közé, és elvegyülök a tömegbe. Felvettem a ritmust, kezemben a kis pohárral, és nem érdekelt az sem, hogy valaki hátulról nekem nyomta a nemi szervét, én csak ringattam a derekamat a zene ütemére.

- Van kedved feljönni velem a lakásomba, kiscica? - motyogta a fülembe az alkoholtól bűzölgő férfi, de mintha nem hallottam volna, elengedtem a fülem mellett, és odébb sasszéztam egy egyedül álldogáló, jó kiállású férfihez, aki már néhány perce rajtam tartotta a pillantását.

Kezeimet a mellkasára tettem, majd az alkohol mámorától csillogó szemekkel tekintettem fel a szemeibe, majd közelebb hajolva a szájára tapasztottam az ajkaimat.

Nehéz lenne tagadni, hogy a srác nem hasonlított Lokira, és hülye az, aki nem vette észre a kettőjük között lévő hasonlóságokat. A szemeik hasonló színűek voltak, hajuk fekete, fizikumuk közepesen erősnek bizonyult.

- Mi a neved? - motyogta bele a csókunkba.

- Harlyn. - válaszoltam, majd még egy csókba húztam őt.

Kezeit a fenekemre vezette, majd bele is markolt. Testével a mosdók felé próbált irányítani, de én megállítottam a pasit.

- Nem dugok mosdóban, mert gyász a higénia. - pusziltam végig a nyakát nyálasan. - Gyere fel hozzám, itt lakok nem messze. - indultam meg a kijárat felé támolyogva. - Hívj taxit! - nyújtottam át neki a telefonomat, majd miközben beszélt a taxi állomással, különböző helyeken kiszívtam a nyakát.

- 10 perc. - csúsztatta a farzsebembe a készüléket, és puszikkal hintette be az arcomat.

A taxi csakugyan megérkezett tíz perccel később, és beszálltunk a hátsó ülésre, összegabalyodva és folytattuk a csókcsatánkat, a sofőr nagy örömére, aki undorodó tekintettel pillantgatott a visszapillantó tükörbe.

- Kifizeted? - bizeráltam az övét, mire morogva neki vágott a taxisnak egy bizonyos összeget, majd a karjaiba kapva vitt el a bejárati ajtóig.

Szenvedélyes csókunkat akkor sem szakítottuk meg, amikor a kulcsot kutattam a táskámban. A férfi, akinek még mindig nem tudtam a nevét, készségesen segítette a keresést, és hamar megleltük a tárgyat, amit kutattunk.

- Lady Harlyn! - hallottam meg Thor örömteli hangját, mire ellöktem magamtól a pasit, aki pár másodperce még ágyba akartam vinni. - Ki a barátod? - fordult a férfi felé, aki értetlenül kapkodta köztünk a fejét.

- Figyu, lehet, hogy megadod a számod, és valamikor folytatjuk? - hajoltam közelebb, és nyomtam egy puszit a szája sarkába.

- Tessék. - nyújtott át egy névjegyet, majd egy utolsó csókot adott, intett egyet, majd eltűnt a sötét éjszakába.

- Gyere be! - löktem be a csípőmmel a bejáratot, és felkattingattam a lámpákat a lakásban. - Érezd magad otthon! - kiáltottam ki a fürdőből, ahol nagy mennyiségű hideg vizet engedtem magamra, a kijózanodásom érdekében.

- Lady Harlyn, lehet egy kérdésem? - jött utánam a szőkeség, és a falnak támasztotta a vállát. - Ki volt ez a pasas?

- Egy jó barát, akit most ismertem meg. - mondtam, és a törölközőmbe töröltem az arcomat.

- Nekem is vannak barátaim, de mégse csókolózok velük. - nézett rám mindentudóan.

- Eskü ez az első pasi, akit a lakásomra hoztam a héten. - mert a többivel hotelba mentem, raktam hozzá magamban. - Nem kell ez az aggódó pillantás, Thor! - kerültem ki, és a hálószobámba haladtam. - Felnőtt nő vagyok, és tudom, hogy mit csinálok.

- Nem miattad aggódok, hanem a következményekért, amik hirtelen fognak az arcodba csapódni, egy bizonyos idő után. - mondta mély hangon.

- Mikor is lettél te ilyen bölcs? - vettem le óvatosan a magassarkút a lábfejemről, ügyelve arra, hogy ne érjek a vágáshoz, ami még mindig ott díszelgett a talpamon.

- Annyira hasonlítotok, mintha egymás tükörképei lennétek. - döntötte oldalra a fejét. - Csodálatos.

- Okés, most kiről is beszélgetünk? - bújtam ki a farmeromból, mire Thor hátat fordított udvariasságból.

- Lokiról, egyértelműen. - világosított fel az istenség, amire egy pillant erejéig lefagytam, mikor meghallottam a nevet.

- Egyértelműen. - forgattam a szememet. - Kiről, másról? Rajta kívül, nem is léteznek emberek!

Belebújtam a kinyúlt pólómba, felvettem a fehérneműm, majd egy kontyba kötöttem a hajamat, kivettem a kontaktlencsémet, és felbiggyesztettem a fejemre a szemüvegem.

- Megfordulhatsz, ha akarsz. - motyogtam, majd elkezdtem bevetni az ágyamat, amire később Thor ráhuppant, és hanyat vágta magát a fekvőhelyen. - Mit értesz az alatt, hogy tükörkép?

- Szóval érdekel! - kacsintott rám a férfi, mire tarkón vágtam.

- Viselkedj! - biccentettem, majd eszegetni kezdtem a tegnapi chipszet, amit az éjjeli szekrényemen felejtettem, miután befejeztem a filmet.

- Te pasikat viszel ágyba, ő nőket. - mondta tömören, mire keserű íz jelent meg a torkomba. - Azt hiszitek, hogy ezzel elnyomjátok az érzéseiteket a másik iránt, de csak közlöm, hogy a szex nem mindent old meg.

- Jól van? - néztem a szőkére félszemmel.

- Nem látszik rajta, hogy bármi is történt. Rendesen eszik, nem fogyott, a haja se néz ki úgy, mint egy madárfészek, szóval jól van, szerintem. - rántotta meg a vállát hanyagul.

- Nem így értettem, hanem lelkileg. - motyogtam halkan.

- Ja, azt nem tudom. - rázta nemlegesen a fejét. - Nem beszél senkivel a palotából, sőt egész Asgarsban. Megkérdeztem az egyik ágyasát, hogy mondott-e valamit, de csak annyit mondott, hogy teljesen néma volt. - tárta szét a karjait.

- Baszki. - morogtam, majd lenéztem a vérző lábfejemre. - Hoznál nekem egy kis...

- Mit hozzak? - kérdezte türelmetlenül.

- Semmit, idő kozben rájöttem, hogy neked semmit nem mond a géz szó, szóval vegyél az öledbe, és vigyél oda, ahol előbb mostam az arcomat. - nyújtottam felé a karjaimat, aminek hatására észbe kapott, a karjaiba vett, és bevitt a fürdőbe, ahol levette nekem a polcról az elsősegély dobozt.

- Segítsek valamit? - figyelt aggódóan, majd leült a padlóra.

- Csak maradj csöndben, és ha nem bírod a vért, akkor fordulj el. - morogtam, majd éles fájdalmak közepette lehúztam a seben lévő kötést.

A számat beharaptam, majd egy hirtelen mozdulattal nekinyomtam a vágásnak a fertőtlenítős kendőt. A csípős érzéstől majdnem felsikítottam, de türtőztettem magam, mivel jól láthatóan Thor jobban meg volt ijedve, mint én, és nem akartam balhét.

- Ez nagyon csúnya. - rázta a fejét hitetlenkedve Thor. - Látta már valamilyen gyógyító?

- Thor, ez nem Asgard, nincsenek gyógyítók, csak orvosok, aki kimászott sok időt töltenek tanulással, és történetesen egy ilyen ember pont előtted ül. - kiáltottam a férfira, mire védekezően feltette a kezeit, és csöndbe maradt.

- Csak mondom, hogy Asgardba ezt egy érintéssel megtudják gyógyítani. - motyogta a földet nézve.

- Én meg csak mondom, hogy fogd be, mert véletlenül belefolyik egy kis maró folyadék a szemedbe.


Hey everyone,

🤍

Remélem tetszett ez a rész mindenkinek♡. Remélem, de nem garantálom, hogy nincs benne hiba.
rmi kérdés, kérés van, vagy esetleg tanácsot tudnál adni, hagyj egy kommentet, vagy csak szimplán jelezd, hogy itt voltál, és érdekel a történetem.

Ui.: Hogy vagytok?

Love, hangyasav ♡

madivergent 🤍

the nature that connects us - Loki Laufeyson [Completed]Kde žijí příběhy. Začni objevovat