Loki, mint egy dáma, úgy sétált be a terembe, ijesztően drámai és lehengerlő hatást keltve. A hasam fel-le liftezett, és azt kívántam, hogy nézzen rám, de ugyanakkor ne vegyen észre. Még így, több méterről is, hihetetlen hatást képes rám gyakorolni.- Te?! - kérdezte anya döbbenten. - TE?! - kezdett el ordítani, és rám pillantott. - Képes vagy idehozni ezt a férfit, és tönkretenni még az ajándékozást is? Hát erre neveltelek én? - sipította annyira éles hangon, hogy majd kiszakadt a dobhártyám.
- Azt hittem, hogy az űrbe van, ne engem hibáztass! - kértem ki magamnak motyogva, de még mindig megbabonázva figyeltem Loki alakját.
Fekete öltönyt viselt, sötét zöld inggel. Kezében nem volt ajándék, vagy valami ahhoz hasonló. A kezeit zsebre tette, és egyre közelebb araszolt a terem közepéhez.
- Tényleg nem ő hívott, mivel maradjunk annyiban, hogy elég viharos váltunk el legutóbb. - mondta a férfi határozottan. - De most itt vagyok, és jóvá szeretném tenni a dolgokat. - nézett körbe a helységben, majd a tekintete megállapodott rajtam.
- De nem lehetsz itt! - toporzékolt anya dühösen. - Ez egy családon belüli karácsony! Itt nincs helyed!
Loki végigvezette rajtam a tekintetét, először a testemen, majd egyre fentebb, és végül, mikor a szemembe pillantott, boldogan elmosolyodott, ami félig-meddig viszonoztam.
- Hallod?! Menj innen! - ordította anya idegesen, és megindult a férfi felé.
Úgy éreztem, hogy ideje valamit tennem, ezért Lewis kezébe nyomtam a táskámat és a poharamat, és megindultam anyu felé, hogy megakadályozzam az összecsapásukat Lokival.
- Állj meg! - tettem ki a kezemet, mikor a férfi elé értem, és védekezően megálltam előtte.
- Nincs jogod itt lenni! - szajkózta folyamatosan anyu. - Takarodj innen!
- Valaki nem vinné ki? - mutattam anya dühöngő alakjára, körbe nézve a rokonságon. - Miranda nénikém? - néztem ártatlanul a nőre, aki elhúzta a száját, de felkarolta ideges húgát, és kivitte a hátsó ajtón, egyenesen az udvarra.
A terem egy emberként sóhajtott fel megkönnyebbülten, majd Lokira és rám vezették a tekintetüket.
Tanácstalanul forgolódtam, mivel nem tudotam, hogy ezek után, mit kéne tennem, de szerencsémre, apu készségesen kimentett a kínos helyzetből.
- Loki, mit szerettél volna mondani, mielőtt Alice közbevágott? - kérdezte apu kedvesen elmosolyodva.
A férfi kényelmetlenül igazgatni kezdte az ingének gallérját, majd nagyot sóhajtva beszélni kezdett.
- Aki nem ismerene, Loki vagyok, Harlyn barátja, vagyis csak a kamubarátja. - intett a döbbent rokonságnak.
- Mit csinálsz? - kérdeztem suttogva.
- Nyugi! - próbálta megsimítani a kezem, de odébb húzódtam, hogy ne érjen el. - Baszki. - mozdítottam ki a cselekedetemmel, magabiztos szerepéből.
- Halljuk. - biccentettem közönyösen, várva, hogy folytassa.
- A legelső alkalommal tudtam, hogy kell nekem, ezért is ajánlottam fel, hogy eljátszom a barátja szerepét, mert már akkor is tetszett. - rágta idegesen az ajkait.
Kijelentésére halk susmogás futott végig a termen. Értetlenül álltam a tények előtt, hogy el fogja mindenkinek mesélni a történetünket, és nekem ebbe nem lesz sok beleszólásom.
- Igen, amikor először megláttam, sütött róla a magabiztosság, és ez hihetetlenül tetszett. - dörzsölte meg az állát. - Nem kellett soha sem pátyolgatnom, inkább ő volt az, aki engem vigasztalt. - mutatott magára.
VOCÊ ESTÁ LENDO
the nature that connects us - Loki Laufeyson [Completed]
FanficLoki Laufeyson sokak által ismert istenség. Kívül zord, ironikus külsőt hord, de a szíve mélyét még nem sokan tárták fel. Harlyn Beckett mindig két oldalát mutatja a világnak. Nappal szorgalmas és sikeres biológus, de esténként felveszi merész küls...