relatives

555 42 15
                                    


Végig táncoltam a folyosón, lefordultam balra, és beoldalaztam a fürdőbe, majd énekelve ledobáltam magamról a ruháimat, és beléptem a zuhanyzóba.

A napjaim egyre unalmasabban telnek, nem nagyon van mit csinálnom, mivel vegyszer szivárgás történt a munkahelyemen, és leküldtek minket szabadságra, nehogy meghaljunk, meg ilyenek.

Az eper illatú tusfürdőmből kinyomtam egy hektolitert a kézfejembe, majd szétkentem az egész testem felületén. A hajamból kiszedtem a hajgumit, és azt is benedvesítettem.

A készülődésem oka nem más, mint a családi karácsony, amire valamilyen módon, kaptam meghívót, pedig nem számítottam rá.

A mi rokonságunkban ennek a családi rendezvénynek óriási szerepe van, és minden egyes évben általunk kerül megrendezésre, különböző éttermekben, hotelekben és vendéglőkben. A rokonaink közül, mindenkinek jelen kell lennie, aki kapott meghívót, tehát ha gyorsan számolok egy kicsit, az úgy körülbelül száz fő. Igen, nagy családfa, de még csak most jön a java.

Ott lesznek anyu nővérei, akik rosszabbak, mint anyám. Jelen lesz az összes idegesítő nagybácsim és nagynénim, valamint az imádnivalóan energikus unokatesóim is.

Hatalmas perpatvarok szoktak történni, de az egész legjobb része a balhé, ahogy mi hívjuk a bátyáimmal. Az "öregek" minden évben kipécéznek maguknak egy, vagy esetleg kettő családtagot, akiket nyilvánosan ócsárolnak, aminek következtében óriási viták szoktak kicsúcsosodni.

Tavaly Heather nénikém volt terítéken, aki elvált a harmadik férjétől is, és ez nem tetszett a rokonoknak. Kinyilvánították, hogy csak a férfiak pénzét akarja, és ennyi erővel elmehetne kurvának is. A nénikém pedig, hát hogy mondjam, a vacsora után való héten küldött egy képet a zárt csoportba, amin épp egy farkat tart a szájában.

Hagyj ne kelljen részleteznem, hogy milyen reakciót váltott ki a kép.

- Little black dress, what's your favourite song... - kiabáltam körültekerve a testem a törölközőmmel.

Beszökdécseltem a hálószobába, kinyitottam a szekrényt, és megpróbáltam kitalálni, hogy mit vegyek fel.

Volt bennem egy kis bosszú vágy, ezt mindenki tudja, vagy legalább sejti az egész rokonságból, sőt tudják az egész kitagadásos sztorit is, mivel édesanyám volt olyan édes, hogy beavatta őket.

Van egy érzésem, hogy idén én fogom a rövidebbet húzni.

Leguggoltam az alsó polchoz, ahol a legkirívóbb ruháimat tároltam, és egymás mellé dobálva a darabokat, válogatni kezdtem közülük.

- Mennyire vigyem túlzásba? - kérdeztem magamtól magam elé meredve, végig gondolva a lehetséges variációkat. - Gyerünk, Harlyn! Gondolkozz! Mit utál anyád?

A számba harapva pattantam fel a földről, és a kacat tároló szoba felé vettem az irányt, mivel tudtam, hogy ott lesz a tökéletes ruha, amitől mindenkinek el fog állni a szava.

- Yes, baby! - kiáltottam fel, kezemben a lágy selyemruhával, majd visszarohantam a szobámba, és magamra is öltöttem.

A ruha halvány rózsaszín, selyemből készült, és extra mutatós volt. A hátam teljesen fedetlenül virított, elöl pedig egy elég mély dekoltázst kapott a ruha. A fenekemet éppen, hogy takarta, de ahhoz képest, kényelmesen és villantás nélkül le tudtam ülni.

- Jól nézek ki. - bólogattam elismerően végignézve magamon.

Leültem vissza a földre, és kezembe vettem a sminkes táskámat, hogy minél szebbre mázoljam magamat, de ettől a korrektorozás után elment a kedvem, szóval csak a szempillámat igazítottam meg, illetve feltettem egy sötét rúzst, aminek megegyezett a színe, a hosszított kabátommal, amit rávettem a ruhára, hogy ne fagyjak ketté.

the nature that connects us - Loki Laufeyson [Completed]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon