★Beyaz★ 1. Bölüm

7.5K 167 6
                                    

Benim adım Rüya Korkmaz 18 yaşındayım babamın iş nedeniyle İzmir'e taşınmak zorunda kaldık. Burda daha bir kere bile dışarı çıkmadım utangaç bir insanımdır bu yüzden kolay arkadaşlıklar kuramam. Evet bügün okulun ilk günü biraz heycanlıyım sayılır, bakalım bügün beni neler bekliyor ? Aşağıdan annemin bağırmasıyla hemen aşağıya indim. Evden çıkıp arabaya binip o özel kolejin önünde durdum. Arabadan inip okulun giriş kapısından ilerledim . Başkaların bakışları ne kadar rahatsız etsede umursamadan okulun içine girdim ve müdürün odasını aramaya başladım. Neyseki hemen buldum, kapıyı tıktıklatıp içeri girdim müdür sevecen bir adama benziyordu. Adın Ne Bakalım ? dedi. Rüya Korkmaz diye cevap verdim. Sınıfımın 12-A olduğunu öğrenip odadan çıktım. Şimdi sıra sınıfımı bulmaktı, koridorda yürürken bir çocuğa çarptım.

Bana sadece kötü bakışlarını yollayıp durdu. Şeyy ben çok özür dilerim acaba 12-A sınıfı nerede ? Beni takip et dedi. Sınıfın önüne geldik kapıyı tıktıklatmadan hemen içeri girdi. Fazla rahattı içerideki öğretmen sinirli gözüküyordu. Öğretmen çocuğa dönüp Aras Akdam nerdeydin dedi. Aras öğretmeni takmayıp yerine oturdu. Ben ise kendime oturacak yer arıyordum. Bazı erkekler yanındaki sınıf arkadaşlarını itip yer gösteriyordu. Salaklar bende yanı boş olan bir kızın yanına oturdum. Güzel kızdı ve iyi birisine benziyordu. Çok güzel mavi gözleri vardı. Kız bana elini uzatıp merhaba ben Miray dedi. Bende ona gülümseyip bende Rüya dedim. Güzel isim deyip önüne döndü ve dersi dinlemeye başladık.

Kadın tam bir moruktu, dediğinden hiç bir şey anlamamıştım. Sonunda zil çalıp sınıftan tam çıkarken Miray benimle istersen kantine gelebilirsin dedi. Bende kabul ettim boş bir masaya oturduk . EEE anlat bakalım Rüya niye bu okula geldin ? Bende anlatmaya koyuldum. Tam anlatırken merdivenlerden Aras denilen çocuk indi. Gözlerim istemsiz o tarafa kaydı. Miray o tarafa baktığımı görünce kızım sen salakmısın sakın bana o çocuğa aşık oldum deme tabiki hayır dedim . İyi dedi çünkü o çocuk hiçbir kıza bağlı kalmaz en fazla 3 gün falan çıkar. Bunu demesiyle sadece gözlerimi devirdim.

Multimedyada Rüya Karakteri Varrr

★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin