Miray'a dönüp galba sende yanındakine boş değilsin dedim. Hemen kızarmaya başladı. EEE nezamandan beri seviyorsun ? İki senedir dedi. Peki hiç konuşmayı denedinmi? Saçmalama o bana bakar mı ? Niye bakmasın çok güzel kızsın mavi gözlerin var. Bence git konuşmayı dene. Asla konuşmaya çalışsam kekelerim. Bu konuşmamızın ardından zil çaldı ve sınıfa geçtik. Ders biyolojiydi çok severim aslında inekte sayılabilirim. Zil çalar çalmaz çantamı toplayıp dışarı çıktım. Okul bahçesinde yürürken Aras'ın sınıfın sürtüğü Gamze'yi öptüğünü gördüm. Nedense içimde bir öfke oluştu. Onları takmayıp yürümeye devam ettim. Arabama binip evin yolunu tuttum. Eve gelince arabadan inip kapıyı açtım.
Annem ve babam çalıştığı için evde yoklardır diye düşünürken karşımda annemi gördüm. Kızım hadi misafirlerimiz var bugün yan villadaki komşular gelicek. Offff anneya tamamda niye tanımadığın insanları eve çağırıyorsun. Kızım sabah konuştum çok tatlı insanlardı. Bide oğulları varmış. Oda gelicek. Hala kapıda dikiliyorsun geç odana üstünü
giyin. Merdivenler yukarı çıkıp odama geçtim. Dolabımdan siyah bir etek mavi salaş bir kazak çıkarıp giyindim. Ayakkabı Olarakta Siyah Converselerimi giyindim. Zil çaldı kapıyı açmamla donup kalmam bir oldu.
Aras'ın Ağızından :
Okula yeni gelen kızın evine gidiceğimizden haberim yoktu. Zaten kapıyı açtığında ikimizde donup kalmıştık. Aslında güzel kızdı gözleri beni hasta ediyordu. Tabiki ondan hoşlanmıyorum ben kimseden hoşlanmam hayatımda ailem ve arkadaşlarımdan başka kimseyi umursamam kızları sadece kullanıp atarım. Bakışmadan sonra içeri geçtik masaya oturup yemek yemeye başladık ailelerimiz hemen kaynaşmaya başlamıştı bizim okullarımızdan derslerimizden bahsediyorlardı. Annem bize dönüp siz tanıştınız mı diye sordu. Biz zaten aynı sınıftayız dedim. Rüyayla nezaman gözgöze gelsek hem gözlerini kaçırıyordu. Amacı neydi bu kızın, galba fazla utangaçtı. Akşam onların evinden ayrıldık. Eve gidince odama geçtim ve Rüya'yı düşünmeye başladım. Gerçekten bu kızda bir şey vardı beni büyülüyordu.
Rüya'nın Ağızından:
Sabah kalkıp hemen okula gittim. Okula gitmemle Aras'ı görmem bir oldu. Galba bu çocuktan hoşlanmaya başlıyordum. Ama daha önce sevgilim olmadı. Nasıl davranılığını hiç bilmiyorum ne saçmalıyorum ben ya , telefonum çalmaya başlayınca kimin aradığını gördüğümde mutlu oldum bu Ardaydı. Arda İstanbulda'ki kankamdı çok komiktir. Telefonu açıp Ardoşşş ne yapıyorsun seni çok özledim. Ezgi'yide sizi görmek istiyorum. İyi ozaman sana çok güzel haberim var. Ezgiyle biz İzmir'e taşınmaya karar verdik. Neeeee şaka yapıyorsun bak şakaysa küserim. Doğru söylüyorum. Bu cumartesi geliyoruz. Çok mutlu oldum bilemezsin. Neyse görüşürüz cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum.
Multimedyada Aras Var. Kapak Fotoğrafı İçin FEYZADELAGARZA'Ya Teşşekkür Ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''