★Beyaz★ 14. Bölüm

1.4K 71 1
                                    

Sabah kalktığımda Aras yanımda yoktu. Bende kalkıp rutin işlerimi hallettikten sonra aşağıya indim. Aras gitmişti, büyük ihtimal şu anda arkadaşlarıyla geziyordu. Bende bizim kızları aradım ve onlara akşam gelmelerini söyledim. Bugün kına gecesi vardı. Aras'ında bekarlığa veda partisi Aileme Aras'ı sevdiğimi söylemedim. Havalanacaklardı, bende televizyonu açıp dizi izlemeye koyuldum.

Aras'ın Ağızından:

Büyük ihtimal Rüya beni arkadaşlarımla zannediyordu. Ama hayır şu anda balayımız için otel bakıyorum. Zaten bekarlığa partisi öyle büyük bir şey değildi. Sadece arkadaşlarla takılacaktık. Bar kapatılmıştı ve ben hatunlar istememiştim. Rüya varken ben başkasına bakarmıydım. Bu kız beni gerçekten değiştirmişti. Ailem'de amacına ulaşmış oldu böylece otel işini hallettikten sonra arabamı bar'a doğru sürdüm. Berat,Arda,Ege burada beni bekliyordu.

Berat: OOO damat adayı sonunda gelebildiniz.

Ege: Evet abi ya hatunlar beni bekliyor.

Arda: Sen Ege'ye bakma abi sapya ondan hala birini bulamadı.

Ege: Yok ben istemiyorum yoksa bana talip çok baksanıza şu yakışıklılığa bu yakışıklılığı kim istemez?

Aras: Ben size hatunlar yok demedim mi ?

Berat: Ege çağırmış işte abi.

Arda: Aynen zaten o napıyorsa yapsın biz takmayız

Aras: İyi öyle olsun.

Ege: O zaman eğlence başlasın.

Ege şu anda birisiyle yiyişiyordu biz ise içki içiyorduk Berat ve Arda sarhoş olmuştu. Ben fazla içmedim Çünkü yarın düğün vardı. Sonra Berat ve Arda yanımdan kalkıp hatunların yanına doğru yürümeye başladılar. Bende arkalarından bakıyordum şu anda Ezgi ve Miray bunları görse kesin bitmişlerdi. Aras ise sadece oturuyordu.

Rüya'nın Ağızından:

Kınam yakılmıştı şimdi ise dans ediyorduk taki benim telefonuma mesaj gelene kadar Ege kızla yiyişiyordu. Arda ve Berat ise kızların içine düşeceklerdi. Birden telefonumun elimden çekilmesiyle gözlerimi o tarafa diktim. Miray ve Ezgi fotoğraflara bakıyordu. Arda ve Berat kesin sıçmıştı. Telefonumu bana verip

Miray: Hadi gidiyoruz.

Ezgi: Evet hemde şimdi

Rüya: Neden ?

İkiside bana çok kötü bakmaya başlamıştı.

Rüya: Tamam gidelim.

Araba'ya atlayıp o bara doğru sürmeye başladım.

Kızlar yalnız hemen kızmayın dinleyin belki sarhoşlardır.

Miray: Bana ne ya kızın içine düşmüş nerdeyse.

Rüya: Sende sarhoşken bir erkekle dans etmiştin ve Berat bir şey dememişti.

Miray: Sen öyle san bir ton azar işitmiştim.

Ezgi: Miray'a katılıyorum.

Rüya: Sende öpüşmüştün Ezgi.

Ezgi: Arda beni evde parçalayacaktı.

Rüya: İyi tamam ne yapıyorsanız yapın.

Bar'a gelmiştik araba'yı park edip aşağıya indik. Bar'ın içine girdik gördüğüm manzara'yla yerimde dondum. Aras bir kızı öpüyordu. Kız ise Aras'ın kucağındaydı. Göz yaşlarım istemsiz bir şekilde akmaya başladı. Kızlar ise Arda ve Berat'ı peşinden sürüklüyorlardı. Aras'ın yanına doğru ilerledim beni hala fark etmemişti. Ona sert bir tokat attım. Sonunda gözleri bana dönmüştü ve kucağındaki kızı atmıştı.

Rüya: Yazık oldu kıza niye atıyorsun kızı yere.

Aras: Rüya senin ne işin var burada ?

Rüya: Seni merak etmiştim şimdide gidiyorum rahatına bak sen dedim. Hızla oradan çıktım.

Aras ise peşimden geliyordu hızla koştum arabaya bindim Ezgi ve Miray'lar gitmişti. Arabay'ı hızlı bir şekilde eve sürdüm. Arabadan inip evin içine girdi. Herşeyi fırlatmaya başladım . En sonunda girişteki büyük aynayı kırdım. Ev cam kırıklarıyla doluydu. Dışarıdan araba sesi gelince hemen yatak odasına çıkıp kapıyı kilitledim. Sonra aşağıdan kilit sesi geldi.

Aras: Bu eve ne olmuş böyle. Rüya nerdesin? Geliyorum yanına sakin ol tamam mı ?

Sonra Aras merdivenler çıkmaya başladı. Yatak odasınınkapısını zorladı sonra ise zorlamayı bıraktı. Bende yatağa girip uyudum.

★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin