2 Gün Sonra Rüya'nın Ağızından :
Şimdi evde öylece oturuyorum Berat ve Miray 2 gündür çıkıyorlar. Zor ayılmıştı canım arkadaşım onlar için sevinmiştim. O mutluysa bende mutluydum. Ezgi ve Arda'yı çok boşlamıştım benim için buraya gelmişlerdi ve ben onlarla çok az görüştüm. Bu akşam onları eve davet edicektim. Evet yine annemler yoktu bu sefer yurt dışına çıkmışlardı. Ailem çok işkolik insanlardı. Bende hep böyle yalnız kalırdım. Hemen Arda'yı aradım 2. Çalışta açtı.
Arda: Alo Rüya hanım sonunda bizi hatırlayabildiniz .
Ben: Arda gerçekten çok özür dilerim bügün Ezgi'yle bizim eve gelin her şeyi anlatıcağım.
Arda: Tamam öyle olsun Rüya hanım görüşürüz kapattım.
Ben: Görüşürüz.
Montumu alıp dışarı çıktım ve yürümeye karar verdim. Yürürken sert bir gövdeye çarptım başımı kaldırdığımda bunun Aras olduğunu gördüm bana sırıtarak bakıyordu. Piç işte ne olucak
Aras: Ooo Rüya sende mi buradaydın ? Buralar senin için tehlikeli küçük kız.
Rüya: Ne diyorsun sen be beni sinirlendirme yoksa geçenki tokatı tekrar tekrarlarım.
Aras: Bu cesaret nerden geliyor merak ediyorum ?
Rüya: Şöyle Söyliyim dedim, ve karın boşluğuna bir tekme geçirdim. Gerçekten fazlasıyla sinirlerimi bozuyordu. O orda acı içinde kıvranırken bende orayı terk ettim. Gerçekten çok rahattı ve benim sinirlerimi bozuyordu. Neyseki yarın balo vardı karne gününe 2 gün kalmıştı.Ezgi'yle yarın alışverişe gitmem gerekiyordu tabi barışırsam eve geldim biraz oyalandıktan sonra kapı çaldı. Ezgiler gelmişti onları salona oturttum ve olanları anlatmaya başladım. Anlattıktan sonra ikiside bana hak verdi.
Ezgi: O zaman yarın alışverişe gidiyoruz dimi ?
Ben: Evet.
Arda: Kızlar ben gelmem şimdiden söyliyim dedim. Sakın zorlamaya kalkmayın gelmem.
Ezgi ve Ben : Tamam zaten biz kızkıza alışveriş yapıcaz.
Ezgi ve Arda gittikten sonra bende evi topladım ve yukarı çıkıp kendimi yatağa attım. Sabah kalktığımda saat 11.30'tu Ezgiyle 12.00'de buluşucaktık. Acele etmem lazımdı hemen günlük işlerimi halledip altıma tayt üstümü uzun kollu bir tişört geçirdim çantamı alıp evden çıktım arabama binip alışveriş merkezine arabamı sürdüm. Ezgi beni alışveriş merkezindeki kafe'de oturuyordu. Yanına gittim ve hemen alışveriş'e başladık.
Multimedya Berat ve Miray
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''