Bugün Aras'la balayına gidiyorduk. Aras bana ne kadar zamana ihtiyacımın olduğunu sordu. Yaklaşık bir buçuk ay demiştim oda ben sürekli evde kalmayayım diye bu yolu bulmuştu. Bavulumu toplamıştım. Aras'a seslendim.
Rüya: Aras bavulumu alırmısın lütfen ?
Aras: Geliyorum.
Rüya: Çok Heyecanlıyım.
Aras:Bende.
Aras bavulları arabaya taşıdı. Bende etrafa biraz bakındıktan sonra arabaya bindim. Aras'ta sürücü koltuğuna geçti ve havaalanına sürdü. Havaalanına geldik. Arabadan inip bavullarımızı alıp işlemleri haletlikten sonra uçağa bindik Antalya'ya gidiyorduk. Koltuklara oturduk.
Rüya: Aras uyuyacak mısın ?
Aras: Evet sende uyu .
Rüya: Tamam.
Sonra beni sarsmaya başladı baktığımda Aras'tı uçak iniş yaptı hadi inelim. Uçaktan indik işlemleri haletlikten sonra bizi kapıda siyah bir araba bekliyordu. Arabaya bindik. Otelin kapısından girer girmez flaşlar patladı. Magazinciler etrafımızı sardı.
''Aras Bey gerçekten evlendiniz mi?''
''Rüya Hanım buraya niye geldiniz?''
Aras olaya el koydu.
Aras: Evet arkadaşlar evlendik buraya balayı için geldik rahatsız etmezseniz seviniriz. Dedi.
Rüya: Hayatımız hep böyle mi olucak ?
Aras: Evet maalesef.
Rüya: Hadi artık odamıza çıkalım.
Aras: Tamam
Odamıza çıktık ben bir şort birde tişört giyindim.
Aras: Rüya bunları hemen çıkartıyorsun.
Rüya: Ne giyiniyim başka.
Aras: Daha kapalı bir şeyler giyin yoksa odadan dışarı çıkamazsın.
Rüya: Of Aras sahile iniceğiz.
Aras: Tamam ama üstüne hırka al.
Rüya: Tamam aşkım dedim ve yanağından öptüm.
Aras: O bana yetmez dedi. Dudaklarımdan öpmeye başladı sonra ise geri çekildik.
Rüya: Hadi inelim.
Aras: Hadi.
Rüya: Önce yemek mi yesek ?
Aras: Olur bende çok açım. Dedi.
Açık büfeye doğru yürüdük. Yemeklerimizi yedikten sonra sahile indik. Deniz'in kokusunu içime çektim kafamı Aras'a yasladım. Gözlerimi açtığımda odadaydım. Aras getirmiş olmalıydı sonra birden midem bulanmaya başladı hemen banyo'ya koştum ve midemde ne varsa boşaltmaya başladım. Sonra içeri Aras girdi.
Rüya: Aras çık
Aras: Sen kus benim midem bulanmıyor.
Biraz daha kustuktan sonra dişlerimi fırçaladım.
Aras: Dün sahilde oturursak öyle üşütürsün .
Rüya: Aras benim başım dönüyor .
Dedi ve birden yere yığıldı yerde Rüya'yı baygın görünce hemen kucağıma alıp adamlarımdan arabamı getirmelerini istedim araba geldiğinde Rüya'yı yatırdım başınıda kucağıma koydum. Hastane'ye varmıştık. Bağırmaya başladım.
Karıma bir şey oldu yardım edin sonra sağlık görevlileri sedyeyi getirip yatırdılar 15 dakka sonra doktor odadan çıktı.
Doktor: Karınızın bir sorunu yok Aras bey sadece vücudu yorgun düşmüş bide iyi ve sağlıklı beslenmesi gerekiyor Rüya hanım'ı görebilirsiniz birde kan testi yaptırdık 1 saat'e çıkar sonuçları.
Aras: Teşekkürler dedim ve Rüya'nın kaldığı odaya doğru yürüdüm.
Rüya: Aras ne oldu bana ?
Aras: Vücudun yorgun düşmüş sadece ve birazdan sonuçlar çıkıcak neden vücudunun yorgun düştüğünü anlarız.
Sonra odaya hemşire girdi elinde test sonuçları vardı.
Hemşire: Evet vücudunuzun yorgun düşmesinin sebebi iyi beslenmemeniz bu kendinize ve bebeğinize zarar verebilir.
Rüya ve Aras: Bebek mi ?
Hemşire: Tebrik Ederim 2 Haftalık hamilesiniz dedi ve odadan çıktı.
Aras Allah baba oluyorum diye bağırmaya başladı odada tur atıyordu sonrada bana sarıldı.
Bende annemi oluyordu karnımda bir parçamız mı vardı şimdi çok mutluydum.
Aras: Çok mutluyum
Rüya: Bende
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''