Aras: Bugün alışveriş'e gideceğiz.
Rüya: Neden?
Aras: Hatırlatırım 9 gün sonra evleniyoruz.
Rüya: Aras ben istemiyorum bence erken hem ben seni sevmiyorum sevdiğim adamla evlenmek istiyorum.
Aras: Rüya'nın dedikleri beni sinirlendirmişti. Hemen kolundan çekip kaldırdım.
Rüya: Aras napıyorsun canım acıdı.
Aras: Sevmezsen sevme bu evlilik olucak.
Rüya: Aras neden böyle yapıyorsun. Sanki sen çok istiyorsun evlenmeyi.
Aras: İstiyorum ulan istiyorum çünkü ben seni köpek gibi seviyorum. Ben sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun.
Rüya'nın Ağızından:
Aras bunları söyledikten sonra çıkıp gitti bende öyle aval aval duvara bakıyordum. Aras beni seviyormuydu yani inanamıyorum. Bu yaşananları iyice sindirmem için yukarı odaya çıkıp düşünmeye başladı. Sonra ise gözlerim uykuya daldı. Evden gelen tıkırtılarla gözlerimi açtım. Yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladı. Kapıda bir çift Aras ve Gamze'yle karşılaştım. Aras onu öpüyordu ben bu manzaraya daha fazla bakamadan yukarı çıktım. Ağlamaya başladım ben Rüya Korkmaz bir erkek için ağlıyordum. Sonra içeri Aras girdi.
Aras: Rüya iyimisin bak sarhoşum tamam mı ?
Rüya: Aras siktir git odadan ben gördüm görüceğimi beni sevdiğini söyledin. Ama bakıyorumda sen yeni birini bulmuşsun o sürtüktende nefret ediyorum. Sahi nerde o biricik sex aşkını gönderdin mi ?
Aras: Rüya gönderdim onu hem beni sevmeyen sensin.
Rüya: Nerden biliyorsun belki sana aşığımdır. Ama şu senden nefre—-t ediyorum. Demeden Aras dudaklarıma yapıştı. Onu itiyordum ama bir işe yaramıyordu. Çok sert öpüyordu. Sonra birden bağırmaya başladım. Ne yapıyorsun sen beni nasıl öpersin.
Aras: Çok kolay bak böyle öperim.
Rüya: Dedi ve dudaklarıma tekrar yapıştı bu sefer beceriksizce karşılık vermeye başladım. Karşılık verince Aras sırıttı. Şu an sarhoştu yarın sabah muhtemelen hatırlamayacaktı. Aras hadi git odana yat.
Aras: Ben senle kalmak istiyorum.
Rüya: Saçmalama git yat kendi yatağına.
Aras: İyi tamam gidiyorum.
Rüya: İyi Geceler.
Aras: İyi Geceler.
Rüya'nın Ağızından :
Sabah kalktım ve aşağı indim. Aras gene benden erken kalkmıştı. Bu çocuk daha dün sorhoştu şimdi ise enerjik ve gülüyordu.
Aras: Oooo Rüya hanım kalkmış.
Rüya: Of Aras uğraşma.
Aras: Dün çok iyi öpüşüyordun yalnız bide karpuzlu rujunu sevdim.
Rüya: Aras'ın bunu demesiyle kızardım. Demek hatırlıyordu. Oysa o kadar sarhoştu. Sen nerden hatırlıyorsun ?
Aras: Ben o sarhoş olunca unutanlardan değilim. Hem beni sevdiğini söyledğinide duydum Rüya hanım.
Rüya: Yok öyle bir şey dedim. Koltuktan yastık alıp Aras'a fırlattım. Aras'ta yastığı bana geri fırlattı. Böylece yastık savaşı başlamış oldu yastıktan tüyler fışkırıyordu. Her taraf tüy olmuştu. Bizde yerdeydik ve kahkahalarla gülüyorduk.
Aras: Seni Seviyorum Meleğim.
Rüya: Seni Seviyorum Aşkım.
Multimedyada Rüya Var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''