★Beyaz★ 21. Bölüm

1.5K 60 2
                                    

4 sene sonra:

Kızım 4 yaşına gelmişti. Atlas'ı babası olarak biliyordu Atlas gerçekten bana çok destek çıkmıştı.

Kumsal: annejim gitmek sorundamıyız

Rüya: Meleğim anneannen hasta olmuş. Hem babanda gelicek.

Kumsal: Oley babajım damı gidicek ?

Atlas: Evet ben bir tanecik prensesimi yalnız bırakırmıyım.

Rüya'nın Ağızından :

Uçağımız kalkmıştı lanet şehre geri dönüyorduk umarım Aras'la karşılaşmazdık.

Uçağımız inmişti İzmirde'ydik Atlas Kumsal'ı kucağına almış arkamdandan geliyordu. Ezgi'lerin evinin ziline bastık. Kapıyı Ezgi açtı ve donup kaldı bir bana bir Atlas'a bide Kumsal'a sonra kulağıma gelip bu tam bir Aras'ın kopyası dedi. Biliyordum kızım bana değil tam Aras'a çekmişti. Ama umrumda değildi o benim kızımdı. İçeri girdik.

Miray hemen kalkıp sarıldı.

Miray: Çok özlemişim.

Kumsal: Annejim bunlar kim ?

Miray: Bunlar teyzelerin kızım. Sonra Kumsal teker teker gelip hepsine sarıldı.

1 hafta sonra Rüya'nın Ağızından :

Kapının zili birden çaldı. Arda'dır diye düşünüp açtım karşımda Aras dikiliyordu beni görünce dondu. Sonra yanıma Atlas geldi kucağında Kumsal vardı. Atlas'ı görünce öfkeyle gözleri açıldı.

Aras: Rüya

Rüya: Evet Aras benim.

Aras: Bu piçin senin yanında ne işi var.

Rüya: Kızımın babası olduğu için olabilir mi ?

Sonra Atlas'ın kucağımdaki meleğime gözü kaydı.

Kumsal: Annejim, babajım bu kim ?

Atlas: Prensesim o amcan

Aras eğilip

Aras: Merhaba minik fındık ben Aras

Kumsal sadece gülümseyip içeri girdi.

Rüya: Kızımdan uzak dur Aras

Aras: Beni aldatmadım Rüya dimi

Rüya: Üzgünüm bunu sen istedin Aras:

Aras: Yapmadın. Diye bağırmaya başladı.

Ve bu daha burada bitmedi karıcım diyerek gitti.

Rüya'nın Ağızından:

2 gün geçti bu olayların üstünden Aras'tan ses çıkmıyordu ve bugün benim doğum günümdü. Doğum günüm'ü bir barda yapıcaktık bizim için kapıtılacaktı. Şimdi ise kendime elbise bakıyordum. Bir tanesini gözüme kestirdim ve giyindim sonra saçımı ve makyajımı tamamladım. Artık hazırdım sonra birden kapının kapısı açıldı içeri benim meleğim geldi.

Kumsal: Annejim doğum günün kutlu olsun.

Rüya: Teşekkürler annesinin meleği.

Kumsal bana bir kutu uzattı kutudan bir kolye çıktı. Benim ve kızımın baş harfleri yazıyordu. Hemen çıkartıp boynuma taktım. Sonra Kumsal'ımı öptüm. Gülümseyip odadan çıktı. Atlas yanıma gelip kendi hediyesini verdi bana motor almıştı.Sonra Kumsal,Atlas ve ben arabaya binip barın yolunu tuttuk. Barın içerisini girdiğimde Kumsal hemen Aras'ın yanına koştu sonra gülüşüp konuşmaya başladılar. Bende bizimkilerin yanına uğradım.

Rüya: Aras'ın burada ne işi var.

Miray: Berat getirmiş.

Rüya: İyi şimdi kızımın yanına gidip onu bu piçten kurtarmam gerek izninizle.

Kumsal'ı hemen yanıma çağırdım. Oda Aras'tan uzaklaşmış oldu Aras sürekli beni izleyip duruyordu. Sonra buraya doğru pastam geldi. Herkes iyiki doğdun şarkısı söyledi. Herkes teker teker hediyesini verdi. Atlas yanağımdan öptü. Kafamı çevirdiğimde Aras'ın sinirle buraya geldiğini gördüm. Beni kolumdan çekip barın üst katına çıkardı ve kapıyı açıp beni yatağa itti.

Aras: Sana şimdi hediyemi vereceğim Rüya.

Sonra Aras üstüme tırmanmaya başladı.

Rüya: Aras lütfen yapma.

Aras: Hediyem benim bebeğimi bu karnında taşımak olucak sadece benim bebeğimi o piçinkini değil biliyor musun Kumsal çok tatlı bir kız eğer onu sevmemiş olsaydım çoktan ölmüştü. Atlas'ıda Kumsal için öldürmüyorum. Hamile kalıcaksın Rüya sana en büyük hediye yeni bir bebek olucak.

Rüya: Aras yalvarırım yapma.

Aras: Yapmak zorundayım Kumsal kardeş istiyor karıcım.

Rüya: Neyi yapmak zorundasın bana tecavüz etmek zorunda mısın ?

Aras: Üzgünüm.



★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin