Rüya'nın Ağızından :
Alışveriş Merkezin'den ayrılıp saat 10:00'da buluşmak için anlaştık bugün bizim evde kızlar gecesi yapıcaktık. Ezgi'yi telefonla arayıp bizim eve çağırdım oda kabul etmişti. Annemler yarın dönücekti. Bende eve geçmeden markete uğradım. 3 büyük nutella, jelibonlar, cipsler, bide bira alıp çıktım. Aslında içmezdim ilk biramı annem yılbaşında zorunlu içirtmişti.
Ne garip annem var dimi o günden sonra bidaha içmedim ama bügün nedense içimden gelmişti. Arabayı park edip bagajdan poşetleri alıp eve doğru yürümeye başladım. Anahtarla kapıyı açıp eve girdim. Seher sultan evi temizlemişti. Ama yine dağılıcaktı. Kızlar gecesi için filmler seçip Atıştırmalıkları kaseye döktüm hemen yukarı çıkıp bir duş aldım. Dolabımdan siyah taytımı ve I Hate Mondays yazan tişörtümü giyindim. Tam o sırada zil çaldı Ezgi ve Miray aynı anda içeri daldı ve koltuklara yayıldı. Bende içeri geçtim ve hangi filmi izleyeceğimizi sordum. Kızlar aşk filmi istedi ama aşk filmleri beni kesmiyordu. Bende Dabbe'yi seçtim. Daha film başlamadan kızlar çığlık atmaya başlamıştı. Bende aldığım biraları onlara uzattım. Film bittiğinde hepimiz korkudan altımıza sıçıcaktık dışarıda yağmur yağıyordu sonra birden elektrik kesildi hiç korkmamıştım ama kapı çalmaya başladığında gerçekten tırsmıştım kızlarda aynı şekilde ben korkarak kapıya doğru yaklaşmaya başladım. Kapıyı açtığımda karşımda Arda'yı görünce biraz rahatlamıştım. Arda Ezgi'yi merak ettiğini söyledi. Sonra Ezgi'yi alıp çıktı Miray'la bende odaya çıktık korkudan aynı odada uyuyacaktık. Birbirimize sarılıp uykuya daldık. Sabah gözlerimi açtığımda saat 6:00 'ydı aşağıdan süpürge sesleri geliyordu. Seher sultan dün yaptığımız dağınıklığı topluyordu. Annemler akşam geliceği için dert etmemiştik. Seher sultanın yanaklarından öpüp teşekkür ettim. Mutfağa girdiğimde kahvaltının hazır olduğunu gördüm gitip Miray'ı kaldırdım. İlk başta istemesede ve bana saydırsada krep olduğunu söyleyince uçarak merdivenlerden indi. Yemek yedikten sonra evden çıktık ve arabama bindik. Okula gelince arabadan Miray'la indik.
Miray beni biriyle tanıştırıcaktı. Kantine oturup biraz bekliyeceğimizi söyledi. Birazdan buraya doğru gelen erkeği görünce ağzım açık kaldı. Bu benim kuzenim Ege'ydi doğru oda İzmir'de oturuyordu. Onu görmeyeli çok olmuştu nasılda boy atmış eşşek sıpası çok özlemişim ya hemen ona doğru koştum ve boynuna atladım 19 yaşındaydı ve okula geç başlamıştı. Biz böyle sarılırken Aras'ın sikici bakışları Miray'ın ise şaşkın bakışları üstümüzdeydi. Miray'ın yanına oturup her şeyi anlattım çok şaşırmıştı Ege onun okuldaki kankasıymış, meğerse Ege'yle biraz konuştuk. Sonra zil çaldı ve derse girdik. Aras gelmişti doğrusu ilk ders olduğu içindir sonra mutlaka gidecekti. Bazı bilgiler öğrenmiştim şu okulun dedikoducu kızlarından Berat'ın Gamze'yle çıkmadığı gibi bunu Miray'a anlatmam lazım bu yüzden dersten sonra ona kafede buluşma teklifi ettim. Nihayet zil çaldı, eşyalarımı toplayıp sıradan kalktık bugün okulu ekicektik sorun olmazdı sonrada Miray'ın mutluluğu yerine gelince beraber çılgınca eğlenecektik. Sahilin ordaki bir kafeye oturduk. Yan masaya baktığımda Arasla Berat'ı görmem bir oldu onlarda bize bakıyorlardı. Sonra Berat buraya yaklaştı ve Miray'a çıkma teklifi etti. Miray dondup kalmıştı sonra ise bayıldı. Hemen kafeden kolonya istedik Berat şaşkın gözlerle bana bakıyordu, Aras takmıyordu bile umrunda değildi bile
Berat bak Miray seni iki senedir seviyor bu yüzden bayıldı senden böyle bir şey beklemiyordu.
Berat : İnanamıyorum iki sene mi ? Aras'ın dolduruşlarına geldim. O yüzden yoksa bende bir senedir seviyorum.
Rüya: İyi işte ne güzel hah kızımızda ayıldı sonra evet diyerek Berat'a sarıldı. Çok tatlılardı.
Bende onları orda bırakıp yürümeye devam ettim. Sahile geldiğimde sanki takip edilme hissi vardı içimde etrafıma bakındım kimse yoktu sonra boş bir banka oturup denizin o güzel ve huzur verici kokusunu içime çektim.
Aras'ın Ağızından :
Şu anda onu izliyordum banka oturuyordu şu anda yanına oturup sarılmak istiyordum. Ama öyle yapmıyacaktım. Hemen yanına geldim bana gözlerini dikti. Ne var ? diye sordu. Bende alaycı ifademle Beratla Miray'ı kıskanıp kıskanmadığını sordum. Soğuk bir şekilde hayır dedi. Berat'ı ne kadar vazgeçirmeye çalışsamda gitti o kıza çıkma teklifi etti.
Multimedyada Rüya Var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''