★Beyaz★ 16. Bölüm

1.4K 66 3
                                    

6 Ay Sonra:

6 aydır çok değişmiştim. Çok soğuk birisiydim artık ne Ezgi'yi nede Miray'ı aramıyordum. Burda birine güvendim Aras'ı unuttum çok sevdim oda beni bırakıp gitti. Hepsi böyleydi. Sadece Tuğçe vardı arkadaşım olarak. Siyah benim hayatım olmuştu. Sadece koyu kıyafetler giyordum, koyu renkli kıyafetleri beni yansıttığı için seviyordum. Acayip duygusuzdum. Aras hala boşanma dilekçesi göndermemişti.

Aras'ın Ağızından:

Rüya'yı çok özlemiştim acayip pişmadım Miray ve Ezgi Amerika'ya gittiğini söyledi ama yerini bilmiyorlardı. Miray'ın dediğine göre sadece 1 ay aramış hattını değiştirmiş en son olarak'ta sevgilisi varmış. Bunu duyduğumda çıldırmıştım eski Aras'a dönmüştüm. Ailem ve onun ailesi 1 yıllığına iş seyahatine gitmişlerdi yani haberleri yoktu. Kızlarını hiç umursamıyorlardı. Ama biliyorum geri dönücekti.

Rüya'dan Devam:

Tuğçe: Rüya hadi alışveriş'e gidelim.

Rüya: İstemiyorum.

Sonra zil çaldı kapıyı açtığımda dondum eski sevgilim Eric karşımda duruyordu.

Rüya: Ne işin var burada ?
Eric: Seni özledim.

Rüya: Canın istediğinde kapıma gelemezsin hem bitti unuttun mu ?

Eric: Ama

Rüya: Siktir git Eric bidahada karşıma çıkma.

Sonrada kapıyı kapattım.

Tuğçe: Kimmiş ?

Rüya. Eric

Tuğçe: O Yüzsüz buraya nasıl gelmiş ?

Rüya: Bilmiyorum Tuğçe boşver. Tuğçe sana bir şey söylemem gerek ben bugün Türkiye'ye dönüyorum.

Tuğçe: Neden ?

Rüya: Yoruldum artık gitmem gerek sen en iyi arkadaşımsın bu unutma. Dedim.

Yukarıya çıkıp bavulumu topladım. Aşağıya indiğimde Tuğçe üzgündü.

Rüya: Üzülme geri dönüceğim.

Tuğçe: Miray ve Ezgi'yde öyle dedin. Ama aramadın bile 5 ay boyunca

Rüya: O konu farklı. Dedim. Sonra birbirimize sarıldık onu öpüp evden çıktın taksiye bindim. Havaalanına doğru sürmeye başladı. Havaalanın orda durunca geldiğimi anladım ücreti ödeyip indim. İşlemler bittikten sonra uçağa bindim. Uyuya kalmıştım kalktığmda uçağın inmesine 5 dakka vardı. Uçak inmişti. Valizimi alıp çıkış kapısına doğru yöneldim taksi bulup evin adresini verdim saat'e baktığımda 2'ydi Aras evde olmazdı bende o sırada otopark'tan arabamı alabilirdim. Ev'in önüne gelmiştim. Taksi'den indim hemen otoparka girip arabamı aldım ve evi'me sürmeye başladım.

Aras'ın Ağızından:

Babam bütün şirket işlerini benim üstüme yıkmıştı. Şimdi ise eve gidiyordum. Arabamı otopark'a park ettim. Yalnız burada bir değişiklik vardı Rüya'nın arabası yoktu. Rüya geri mi dönmüştü ?. Koşarak eve girdim ama Rüya evde yoktu. Kesin kendi evine gitmişti. Arabama atlayıp evine doğru sürdüm arabası buradaydı. İnanamıyordum meleğim geri dönmüştü. Zile bastım kapının açılmasıyla dondum. Siyahlar içinde bir kız vardı karşımda bu Rüya değildi olamazdı benim meleğim hep güler yüzlüydü şimdi ise mutsuz ve solgun benim yüzümden bu haldeydi.

Rüya: Geldiğimi nerden anladın ?

Aras: Araban yoktu.

Rüya: İyi şimdi gidebilirsin.

★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin