★Beyaz★ 20. Bölüm

1.5K 63 1
                                    

Aras'ın Ağızından:

Rüya gittiğinden beri çok kötüyüm bebeğimizi bide aldırmış ona nasıl kıyabildi anlamıyorum. Hepsi benim yüzümdendi şimdi ise ınstagramda Rüya'ın resimlerine bakıyorum. Hepsini yakıp sildim ama genede bakamadan duramıyorum. Gittiğinden beri bir resim bile paylaşmamış ama sonra bir resim dikkatimi çekti. 5dk önce paylaşılmış yanında bir erkek vardı. Altınada maymunum yazmış. Bunu görünce beynimdeki sinirler havaya kalktı acayip sinirliydim. Benim karım başka bir erkekle resim çekinmişti. Ama hala çok güzeldi onu çok özledim. Aradım onu heryerde ama hiçbir yerde yoktu.

Rüya'nın Ağızından:

Şu anda İsviçre'den arkadaşım Atlas'la barda oturuyorduk. Gerçekten çok komik birisiydi kızıma isim seçiyorduk.

Atlas: Buldum

Rüya: Ne ?

Atlas: Kezban

Rüya: Atlassssss

Atlas: Şaka şaka Kumsal nasıl hem sen kumsalı seversin.

Rüya: Çok iyi bir fikir Atlas dedim. Neyse artık kalkalım Atlas.

Atlas: Tamam.

Atlas beni evime bıraktı.

Atlas: Görüşürüz.

Rüya: Görüşürüz.

Evin içine girdim ve üst kata çıktım ve yatağa uzandım sonra elimi karnıma götürüp kızımla konuşmaya başladım.

Merhaba Kumsal'ım annen seninle konuşmaya karar verdi. Büyüdüğünde bana babam nerde diye sorucaksın bende sana ne diyeceğimi bilemiyorum meleğim ama amcan var o sana çok güzel babalık yapar isminide o koydu. Gerçekten çok komik biri sonra teyzelerin var hemde 3 tane isimleri Ezgi,Miray,Tuğçe ha bide dayını unuttuk ismi Arda o benim kardeşimdir. Hemen karnımdan çıkmanı sabırsızlıkla bekliyorum Kumsal'ım seni kucağıma aldığım gün dünyanın en mutlu insanı olucağım. O zaman ne baban nede kimse beni üzemeyecek neyse iyi geceler meleğim.

5 ay sonra doğum anı:

Bacaklarımdan aşağıya gelen sıvıyla yerimde sıçradım ve karnıma ağrı girdi. Hemen telefonuma uzanıp Atlas'ı aradım. Bayağı bir çaldıktan sonra açtı.

Atlas: Alo Rüya ne oldu gecenin bu saatinde bak gene aşerdiysen kafayı yiyeceğim.

Rüya: Atlas doğuruyorum suyum geldi çabuk ol dayanamıyacağım.

Atlas: Hemen geliyorum dayan Rüya tamam mı ?

Rüya: Hızlı ol.

Sonra ise telefon kapandı 5 dk sonra Atlas geldi. Beni kucağına alıp arabaya götürdü. Benim ise çok canım yanıyordu Atlas ıkın diyip duruyordu. Bende ıkınıyordum.

Rüya: Kumsal'ım canımı çok yakıyorsun annecim.

Hastaneye varmıştık hemen Sevilay hanım yanıma geldi.

Sevilay: Doğum başlamış. Hemen doğumhaneye alın. Dedi ve beni doğumhaneye aldılar.

Atlas'ın Ağızından:

Kendi çocuğum doğuyormuş gibi heyecanlıydım küçük Kumsal'a ben babalık yapıcaktım çok mutluydum hemen Ezgi'yi aradım ve doğumun başladığını bildirdim.

Rüya'nın Ağızından :

Karnımdaki acı inanılmazdı. Sevilay hanım ıkın diyip duruyordu. Son kez ıkındım ve o mucizevi sesi duydum sonra ise bilinç altım kapandı. Gözlerimi açtığımda beyaz bir odadaydım. Yanımda Atlas ve küçücük bir bebek vardı.

Atlas: Kızını kucağına almak istermisin ?

Rüya: Tabiki.

Atlas kızımı kucağıma verdi. Kokusunu içime çekip öptüm sonra içeri hemşire girdi ve Kumsal'ı doyurmam gerektiğini söyledi. Atlas dışarı çıktı. Bende küçük meleğimi doyurmaya başladım. Doyurduktan sonra yatağına geri koydum. Sonra içeri Atlas ve Sevilay hanım içeri girdi.

Sevilay: Nasıl hissediyorsun bakalım Annecik ?

Rüya: Çok iyiyim Sevilay hanım .

Sevilay : Yarın taburcu olabilirsin.

Rüya: Bu kadar çabuk mu ?

Sevilay : 3 gündür uyuyorsunuz.

Rüya: 3 gün mü ?

Sevilay: Evet. Dedi ve odadan çıktı bende uyuyan kızıma bakıyordum.

Atlas: Çok tatlı dimi ?

Rüya: Evet

Sabah olmuştu artık evimdeydim Atlas'la konuşuyorduk.

Atlas: Rüya Aras'a söylememekle kararlı mısın ?

Rüya: Tabiki Atlas o kızımın babası değil ayrıca aldırdım biliyor ve böyle bili


★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin