★Beyaz★ 11. Bölüm

1.7K 81 1
                                    

. Hemen yola doğru koşmaya başladım ve sonrası karanlıktı. Gözlerimi açtığımda beyaz bir odadaydım ve garip bir koku vardı bu hastane kokusuydu nefret ederdim. Sonra içeri Aras,annem,babam ve Aras'ın ailesi girdi. Annem ve babam konuşmaya başladı.

Annem: Güzel kızım yapma böyle zarar verme kendine bizde istemezdik böyle olmasını.

Babam: Aynen hem kendine bir şey yaparak kurtulamazsın bu evlilik kesin olucak.

Aras'ın anne ve babası: Bu Evlilik sizin geleceğiniz için gerekli biliyorum ikinizde istemiyorsunuz ama mecbursunuz deyip çıktılar.

Arasla baş başa kalmıştık bana üzgün bir şekilde bakıyordu. Sonra söze başladı.

Aras: Ailelerimiz kararlı yapıcak bir şeyimiz yok birbirimizi sevmek zorunda değiliz ama bari saygı duyalım okulana devam ediceksin seni okulundan kesmem merak etme.

Rüya: Ona minnettar gözlerle baktıktan sonra teşekkür ettim. Aras sonra odadan çıktı.

Bende bugün taburcu olucaktım hafif bir sıyrık vardı bacağımda kolay kurtulmuştum. Araba yavaş geliyormuş zaten. Şimdi ise Aras'la evlendiğimde hayatımın nasıl değişiceğini düşünüyordum. Fazlasıyla korkuyordum ama eğitimime devam etmem beni mutlu etmişti. Ben bunları düşünürken kapı çaldı içeri Ezgi, Miray, Arda girdi.

Ezgi: İyi misin ne oldu sana böyle?

Rüya: İyiyim önemli bir şey yok zaten.

Miray: Neden böyle bir şey oldu ?

Rüya: Bilmem bence Arda biliyordur o anlatır.

Arda: Yapma be kanka bunu sana söyleyemezdim. Aras'ın anlatması gerekiyordu.

Rüya: Öyle olsun.

Ezgi ve Miray: Neyi?

Rüya: Evleniyorum kızlar ailem beni para için sattı.Sevmediğim bir adamla.

Ezgi: Oha Aras'la evleniyor musun şimdi inanmıyorum.

Miray: Oha aynen

Rüya: Maalesef

Tam o sırada kapı çaldı ve içeri Aras girdi. Bana taburcu işlemlerini hallettiğini söyledi. Benim yanıma gelip yataktan yavaşça kaldırdı. Sonra arabasına bindirdi ve beni evine getirdi.

Rüya: Aras neden beni buraya getirdin ?

Aras: Aileni görmek istemezsin diye düşünmüştüm

Rüya: Doğru dedim. Aras bana doğru bir kağıt uzattı. Kağıdı elinden aldım bu nikah tarihiydi. 10/05/2015 yazıyordu. Yaklaşık 10 gün sonraydı neden bu kadar erkendiki. Aras'a neden bu kadar erken olduğunu sordum.

Aras: Ailelerimiz istedi.

Rüya: Of Allahım ben sevdiğim adamla evlenecektim neden ben neden. Sonra Aras'ın bana olan bakışlarını dördüm ops ben bunu sesli mi söylemiştim. Siktir.

Aras: Evet birbirimizi sevmiyoruz alt tarafı evet diyeceğiz bende eski halime geri dönücem.

Rüya: Nasıl eve kız getirmeyeceksin değil mi?

Aras: Merak etme eve getirmem.

Rüya: İyi

Sonra Aras'tan izin alıp yukarı çıktım. Aras'ın dediğine içim burkulmuştu. Evlensek bile yapıcaktı bu iğrençti. Sabah kalktım ve aşağı indim kahvaltı masası hazır bir şekilde Aras'ta yemek yiyordu. Bende oturup yemeğe başladım.

★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin