Ne yani onun için ağlayacağımı falan mı düşündünüz ? Tabiki hayır sabah kalkıp üstüme beyaz kazağımı ve altıma siyah eteğimi giyinip dışarı çıktım. Hemen arabama atladım ve okula sürdüm. Zaman intikam vaktiydi. Ailesi onu uslu çocuk olarak bilse bile gerçek yüzünü görüceklerdi. Dün evinden apartopar çıktım dedim ya belki biraz oyalanmış olabilirim. Ne yaptığımı söyliyim telefonumu çıkarıp Aras'ın evini çektim sonra odasına ilerleyip o inleme seslerine doğru telefonumu tuttum. Eğer bana dediği bütün lafları geri almazsa ve özür dilemezse olucaklarını görücekti. Arabamı okulun önüne parkedip arabadan indim. Okul kapısından içeri girdim gözlerim Aras'ı aradı. Onu gördüm Berat'la konuşuyorlardı. Onlara görünmeden okul binasının içine girdim. Kendimi tuvalete attım bu saatlerde Gamze ve kendisi gibi sürtük arkadaşları gelicekti. Kapı açılma sesi geldi. Gamze ve sürtük arkadaşları içeri girdi. Dün Aras'ın evinde Gamze varmıydı onu öğrenecektim. Gamze konuşmaya başladı.
- Ayy kızlar bilin bakalım dün kimin evindeydim. Dün gece çok güzeldi dedi. Şimdi elime düştün Aras efendi. Telefonuma kaydedip sürtükler tuvaletten çıktıktan sonra bende çıktım. Aras'ın yanına ilerledim ve ona bütün kaydettiklerimi gösterdim ve ona şartlarımı sundum. Bana gözlerini dikti ve bunları silmemi istedi. Bende ona rüyanda görürsün dedim. Kopyalarını zaten çıkarmıştım. O telefondakilerini silse bile kopyaları vardı. Aras bana sen ne yaptığını sanıyorsun dedi. Bende ona özür beklediğimi söyledim. Oda bana senin gibi sürtük'ten bide özür mü dilicem dedi. Zaten o elindekileri yok ederim hiçbirşey kanıtlayamazsın dedi. Bana gene sürtük demişti. Bu kadarı çok fazlaydı artık yanına yaklaşıp sert bir tokat attım ve çekip gittim. Ona her şeyi anlatmama ramen hala sürtük diyordu. Ben hayatımda kimseyle öpüşmemiş ve yatmamıştım bana nasıl sürtük derdi. Ama günah benden gitti, Aras efendi o kayıtları ailene gösterdiğimde sıçıcaksın.
MutiMedyada Rüya Var. Arkadaşlar Yorum Ve Votelerinizi Bekliyorum. Bidakine Miray Arda Ve Ezgi Karakterlerine daha fazla yer vericem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''