Sonra bir kişi uzaktan buraya doğru koşuyordu. Bu Aras'tı adamlara teker teker yumrukları geçirdi. Sonra beni tutan adama vurdu. İki adam yerden kalktı ve Aras'a çullandı ama Aras gene vurdu ve benim elimi tutup ordan uzaklaşmaya başladık. Aras beni arabasına bindirdi. Biraz sarhoş olduğumdan itiraz etmedim. Sonra ise arabada uyuya kaldım. Sabah kalktığımda tanımadığım bir evdeydim. Herşeyi hatırlıyordum. En son Aras'ın arabasında uyuya kalmıştım. Tabi ya kesin Aras'ın eviydi. Hemen yataktan kalktım ve banyoya girdim kendime biraz çeki düzen verip aşağıya indim. Hizmetçiler yemeği hazırlamıştı. Sonra masanın üstünde bir not gördüm. Notun üstünde Rüya arabada çok güzel uyuyordum bende kaldıramadım kendi evime getirdim. İşim var bu yüzden çıkmak zorundayım. Yazıyordu.
Bu çocuk gerçekten salaktı not bırakmış bide gerçekten bunda bir haller vardı çok garip davranıyordu. Ege'yle yakınlaşması böyle bana iyi davranması falan garipti. Yemeği yedikten sonra Hizmetçilerden biri gelip yanıma Aras'ın bu evden çıkmamamı istemiş konuşacağı bir şey varmış. Bende evde azar işitmekten burada kalmaya karar verdim. Telefonu çantamdan aldım ve şok oldum. 62 cevapsız arama 10 mesaj vardı. 22 Annem 20 Ezgi 10 Miray 12 Arda'ydı İlk olarak Arda'yı aramaya karar verdim.
Arda Aranıyor...
Arda: Alo Rüya kızım nerdesin sen biz burada kafayı yedik haberin var mı?
Rüya: Merak etme Arda iyiyim ben Aras'ın evindeyim konuşmamız gereken konu varmış.
Arda: He tamam sonra görüşürüz.
Rüya: Tamam görüşürüz.
Arda bağırıp çağırmıyacakmıydı burada benden gizli bir şey dönüyordu hissediyordum. Saat 7 olmuştu. Kapı çalmıştı bende bakmadan hizmetçi açmıştı. Bana bir kutu gelmişti. Kutuyu açtığımda çok güzel bir elbise vardı. Tam zevkime göreydi üzerinde bir not vardı. Bu elbiseyi giyinip saat 9'da ****** bu adrese gel yazıyordu.
Aras'ın Ağızından :
Rüya'ya olan garip davranışlarımı hepiniz fark etmişsinizdir. Biz küçükken birbirimizle arkadaşmışız ailemizde öyle ailemiz Rüya 18 yaşına girdiğinde bizi evlendireceklerdi. Rüyaların İzmir'e taşınması hepsi plandı zaten bir sürü holdingleri vardı yani taşınmalarına gerek yoktu. Ailelerimiz birbirini tanıyordu. Annem bunu yaklaşık bir hafta önce söylemişti. Bunu Rüya'ya anlatmam gerekiyordu. Kafayı yiceğinden emindim. Sevmediği biriyle evlenmek zorundaydı sonuçta hemde miras yüzünden şu anda denizin orda güzel bir mekanda Rüya'yı bekliyorum.
Rüya'nın Ağızından:
Acaba benle ne konuşacaktı çok merak ediyordu hafif makyaj yapıp aşağı indim. Hemen bir taksiye binip Aras'ın verdiği adrese gitmesini söyledim. Geldikten sonra taksici amcaya parayı ödeyip indim. Mekan çok güzeldi denizin ordaydı. Aras beni görünce hemen ayağa kalktı. Benim sandalyemi çekti Burda bir bok dönüyordu şu anda çok korkuyordum. Aras'a kibarca teşekkür ettim.
Aras: Bak Rüya buraya seninle çok önemli bir konu konuşmaya geldim. Lütfen sözümü kesmeden dinle çünkü hareketlerimden şüpelenmişsindir. Sana her şeyi anlatacağım.
Rüya: Tamam anlatmaya başla çünkü korkmaya başlıyorum.
Aras: Bak şimdi biz seninle aslında küçüklükten beri arkadaşız hatta hatırlarsın belki hep seni suda biri boğmaya çalışırdı. İşte o bendim yani ailemiz çok uzun zamandır arkadaşlar ailemiz biz küçükken sen 18 yaşına girdiğinde bizim şirketlerin ortaklıkları ve miras için evlenecekmişiz. Yani sizin İzmir'e taşınmanız bir plan hepsi yalan düşünsene onca şirketiniz varken iş için neden İzmir'e taşınasınızki yani bunu sana söylemem gerekiyordu bir şekilde. Bana sakın kızma çünkü bende yeni öğrendim. Ayrıca seninle evlenmek istemiyorum evlenmezsem babam bütün paramı evimi ve arabamı alıcak o yüzden lütfen kabul et.
Rüya: Na-na-nasıl olur ya şaka yaptığını söyle lütfen olmaz ailem bunu bana nasıl yapar bana inanamıyorum anlamam lazımdı 18 yaşıma girdiğimde bana kredi kartları araba alınması falan hepsi planmış beni etkilemek içinmiş yani '' Ben seninle evlenmek istemiyorum'' Ben daha gençim hayatımı yaşamak istiyorum tamam mı senin evin paran yada arabanın elinden alınması umrumda değil. Şu anda hüngür hüngür ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''