★Beyaz★ 3. Bölüm

2.9K 120 6
                                    

2 Gün Sonra :

Heyyo bügün Arda ve Ezgi geliyor. Yatağımdan fırlayıp hemen üstümü giyindim arabama binip havaalanına yol aldım.  Şimdi dikilmiş onların uçağının inmesini bekliyorum. Evet biraz size Arda ve Ezgi’yi tanıtıyım. Ezgi benim bebeklik arkadaşımdır çok sevecen ve çılgın bir kızdır. Arda’da onun sevgilisidir. Ardayla zaten öyle tanışmış olduk.  Arda çok iyi bir çocuktur benim best kankimdir. Neyse ben bunları düşünüerken geldiler.

Hemen yanlarına koştum ikisine sarılıp yanaklarından öpücük kondurdum. Valizlerini arabaya koyup yola odaklandık. Uzun bir sessizlikten sonra söyleyin bakalım neden İzmir’e geldiniz ? Ezgi konuşmaya başladı hani sen demiştin ya bensiz İstanbul’un tadı çıkmaz diye o yüzden geldik. Sen gittiğinden beri içimizde bir burukluk vardı. Zaten 18 yaşındayız ayrı eve çıkıcaktık.Bende İzmir’e taşınalım dedim. Arda’da beni yalnız bırakmadı zaten oda seni özledi. Bizde geldik. İyi yapmışsınız canım arkadaşlarım eviniz nerde ? Arda konuşmaya başladı senin evin nerdeyse şaka yapıyorsunuz dedim. Hayır hemde önünüzdeki villayı satın aldık. Ve asıl bombaya hazır ol Atahan Kolejine kayıtlarımızı yaptırdık yani senin okuluna ve bizim evde sana oda hazırladık. Ailenle ne kadar fazla kavga ettiğini biliyoruz .

Hatta İstanbul’da haftalarca otelde kalıyordun. Şimdi ise bizde kalırsın hatta taşınabilirsin sana oda hazırladık. İnanmıyorum ya ben sizi çok seviyorum. Biz bunları konuşurken çoktan gelmiştik bile bavullarını verip saat  08:00 buluşmak üzere evlere çıktık. Anne ve babam iş seyahatindeydi. Bu yüzden evde kimse yoktu canım acayip sıkılmıştı. Bende film izlemeye karar verdim. Filmlerden Expelled’di izlemeye karar ve verdim. Başrollerde Cameron aşkım oynuyordu.  Gerçekten çok komikti. Sonra birden zil çaldı kim diye düşünürken saatin sekiz olduğunu gördüm. Ezgi ve Arda gelmişti. Mutfaktan bütün aburcuburları getirip önlerine dizdim ve konuşmaya başladık. Sonra birden zil çaldı Ezgi kapıyı açtı ve içeri girdi. Ben tam Ardanın yanağından öperken Aras içeri girdi. İkimizde uzun süre bakıştıktan sonra Aras seni sürtük diyip çıktı. 

Multimedyada Ezgi Var 

★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin