Sabah gözlerimi açtım ve saat'e baktım 12'ydi Aras bu saatte evde olmazdı. Kilidi çevrip kapıyı açtım. Oda'dan çıktım Aras evi toplatmıştı. Bugün lanet düğün vardı. Birden telefonum çalmaya başladı. Telefonuma baktığımda annem arıyordu.
Rüya: Alo anne.
Annesi: Kızım nerdesin sen kuaför ve makyözler geldi seni bekliyorlar.
Rüya: Tamam anne geliyorum.
Kendime çeki düzen verdikten sonra bizim eve doğru yürümeye başladım. Hemen gelmiştim. Zili çaldım Mine abla kapıyı açtı. İçeri girdim annem beni kendine çekip hemen sandalyeye oturttu. Makyözler ve kuaför hemen işine başladı. Yaklaşık bir buçuk saat sonra hazırdım . Gelinliğimide giyindim. Çok güzel olmuştum. Düğün kır düğünüydü. Miray ve Ezgi içeri girdi.
Miray: Nasılsın gelin hanım heyecan var mı ?
Rüya: Doğruyu söylemek gerekirse kendimi kötü hissediyorum.
Ezgi: Ne oldu dün ?
Onlara olayı baştan anlattım ve çok az ağladım o yüzden makyaj masasına geçip makyajımı tazeledim.
Ezgi: Üzülme kıyamam.
Miray: O kaybetmiş.
Rüya: Zaten evlenelim ayrı eve çıkıcağım.
Sonra birden kapı tık tık landı. İçeri Aras girdi. Çok yakışıklı olmuştu. Ama yüzüne bakamıyordum hemen kafamı eğdim. Kızlar odadan çıkmıştı.
Aras: Çok güzel olmuşsun.
Bende soğuk bir şekilde teşekkürler dedim.
Aras: Rüya bak çok özür dilerim hem biraz sarhoştum.
Rüya: Aras seni seviyorum diyorsun sonra başka kıza gidiyorsun senin sevgine inanmıyorum. En zoruda ne biliyor musun bir kadının güvenini kazanmak ve ben sana güvenmiyorum. Hadi çıkalım artık bizi bekliyorlar.
Saçma olan klasik sorular soruldu. İkimizde ''Evet'' dedik.
Ezgi ve Berat'ta evet dedikten sonra imzaları attık ve evlenme cüzdanını aldım. Sonra ise gelini öpebilirsiniz sözünü duyduğumda şok oldum. Aras ayağa kalktı herkes bize bakıyordu bende mecburen kalktım. Allah'tan alnımdan öptü. Sonra herkesin tebrik sözlerini dinledik müzik çaldığında herkes dans etmeye başladı. Aras beni ayağa kaldırdı ama ben istemedim ve yerime oturdum . Sonunda bu lanet düğün bitmişti.
Haluk Bey ve Sude Hanım (Aras'ın anne ve babası) : Umarım hep mutlu olursunuz.
Bende yalandan gülümsedim.
Annem ve babam geldi ve aynı şeyleri söylediler.
Bu akşam Amerika'ya dönücektim. Oradaki evime gidecektim sadece Miray ve Ezgi biliyordu.
Aras: Araba'ya bin Rüya
Rüya: İyi biniyorum.
Eve geldik bende hemen odaya girip gelinliği çıkarttım. Allahtan fermarı yandaydı kolayca açmıştın. Valizimden siyah bir elbise alıp giyindim. Saçımıda saldım makyajımıda sildim. Artık hazırdım aşağıya indim. Aras koltukta oturuyordu. Beni görünce ayağa kalktı.
Aras: Nereye ?
Rüya: Arkadaşlarla bara gideceğiz
Aras: İlk gecemizde
Rüya: Evet ne var bunda
Aras: İyi bende geliyorum .
Rüya: İstemez. Dedim. Hızlıca evden çıktım arabama binip bar'a sürdüm. İçeri girdiğimde bizimkiler buradaydı. Yanlarına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Beyaz★
Teen FictionBen sana çocukkende aşıktım şimdide o mavi gözlerine baktığımda kayboluyorum. Senin yanında başka kimseyi takmıyorum. Çünkü neşemsin saçma sapan hareketlerin beni mutlu ediyor anlıyormusun. ''Beyazlar İçinde Kaybolmuş Bir Aşkın Hikayesi''