★Beyaz★ 6. Bölüm

2.3K 106 1
                                    

Okula doğru ilerledim kantindeki boş masaların birine oturdum. Ordan Arda ve Ezgi’nin buraya doğru geldiğini fark ettim. Onlarla o olaydan beri hiç görüşmemiştik. Malesef aynı sınıflarda değildik,ikiside yanıma oturup aynı anda selam dediler. Bende onlara selam dedim. Ezgi konuşmaya başladı.

–Geçen sizin eve gelen çocuk kimdi dedi. Bende ona şımarık bir velet dedim. Ezgi’de bu dediğime gözlerini devirdi. Arda sadece susuyordu. Anca telefondan istersen döverim diye söylenmişti bende her seferinde itiraz etmiştim sonunda pes etmişti.

Zil çalmıştı sınıflarımıza doğru yol aldık. Aras tabiki yoktu zaten derse istediği zaman girip çıkıyor. Gözlerim Miray’ı aradı onu gördüğümde en arka sırada oturuyordu ve üzgün görünüyordu gözlerinin altı hafif kızarmıştı. Yanına gelip ne oldu ? diye sordum. Cevap vermedi bana sadece okul çıkışında bir şeyler yapalım mı ? dedi. Bende kabul ettim. Dersi dinlemeye koyuldum. Kayıtları ne yaptığımı merak ediyorsunuzdur. Eve geldim ve her taraf dağınıktı Aras adamlarını bizim eve sokup kayıtların hepsini almış telefondakilerinide silmişti. Piç böylece bu işten sıyırmıştı. Okul çıkışı Miray’la  Alışveriş Merkezi’ne gitmeye karar verdik. Biraz dolaştıktan sonra bir kafe’de oturduk. Susuyorum susuyorum ama artık sabredemem Miray’a dönüp ne olduğnunu sordum. Biraz sessizlikten sonra anlatmaya başladı. Miray tam Berat’a açılacağı sırada Berat’ın başka kızla çıktığını öğrenmiş hemde bizim sürtük Gazme’yle şaşırdım mı ? Hayır şimdi ise Miray konuşmaya başladı. EEE Rüya senden ne haber dedi. Aslında konuşulacak birşey yoktu ama ona çok güveniyordum bu yüzden Aras’la aramızada bütün geçenleri anlattım.

Aras’ın Ağızından :

Bizim çocuklarla bardaydık şimdi Berat sürekli bir kızdan bahsedip duruyordu yok mavi gözlüymüş, yok çok masummuş yok bide Rüya’nın yakın arkadaşıymış saçma sapan şeyler zırvalıyordu.Rüya’ya çok kızgındım bukadar mı nefret ediyordu benden o kayıtlar ailemin eline geçsede zaten bir şey olmazdı aptal kız ailemin beni uslu çocuk olarak gördüğünü sanıyordu aslında ailemin her şeyden haberi vardı çünkü gazetelere nerdeyse hergün çıkıyordum.Berat Gamze sürtüğüyle çıkıyordu ihtiyaçlarını karşılamak için aslında onu ikimizde kullanıyorduk. İkimizinde onu sevdiği falan yoktu. Zaten ne zaman onu yanımızdan atsak sülük gibi yapışıyordu bu yüzden böyle bir çağre bulduk. Rüya iyi kızdı ama ona aşık değildim veya hoşlanmıyordum. 

Yorumlarınızı ve Votelerinizi Bekliyorum Multimedya Aras

★Beyaz★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin