"خانمەکەم، تۆ باشیت?"
??? بە خەمخۆری سەیری کردم."نەخێر، من باش نیم"
بە بێهێزیەوە وتم و سەرم داخست."دەی هەستەوە با بچین دابنیشین"
??? قۆڵی گرتم و بە زۆر هەڵیستاندمەوە.چووینە سەر کورسییەکی شەقامەکە دانیشتین، کە پشتمان پاڕکێکی بچووک بوو کەش و هەوا خۆشەکەی بە لاماندا تێدەپەڕی، وە نافورەکەی سەر شۆستەکە خۆی و ئاوازە خۆشەکەی کەشێکی ئارامی بۆمان ڕەخساند بوو.
"گوێم گرتووە"
بە زەردەخەنەوە سەیری کردم."من چۆن باوەڕ بە تۆ بکەم?"
بە پرسیارەوە سەیریم کرد."ئمم ڕاست دەکەیت کێشە نییە باسی مەکە"
وتی بە کەمێک خەمباری.سەیری مانگە درەوشاوە جوانەکەی ئاسمانم کرد و هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی و دەستم کرد بە قسەکردن.
"ڕۆژێکی زۆر لەناکاو، ڕۆژێکی پڕ لە بێهیوایی، ڕۆژێکی ناخۆش لە ژیانم، دایکم هاتە ژوورەکەم وتی پێویستە هاوسەرگیری بکەیت منی گەمژەش پێکەنینم دەهات تا ئەو کاتەی چوومە لای باوکە زاڵمەکەم ئەو باوکەی لە ژیانی خۆیدا دەستی بەسەر من و براکەم دا نەهێناوە، ئەویش هەمان قسەی کرد کە بووە تیرێکی داغ بۆ ناو دڵە بچووکەکەم، دایکم و براکەم زۆر پارێزگارییان کرد بەڵام دەسەڵاتی باوکم زیاتر بوو لە ئێمەی بێهێز، کوڕەکەم بینی جوان و قۆز بوو، بە شەش ساڵ لە من گەورەتر بوو بەڵام خاوەن ڕووخسارێکی سەرنجڕاکێش بوو، من خۆشم نەویست بەڵام بە هی خۆمم زانی کەچی ئەویش هات و پێی وتم خۆشەویستم هەیە، بە ناخێری گیانمان ئەمڕۆ چووینە بازاڕی کردن، پاش بازاڕی کردنەکە منی بردە ماڵەوه منیش دوای کەوتم کەچی لێرە لە ناو باوەشی کچێک دۆزیمەوە، من ئێستا زیاتر حەزم بۆ هەیە نەوەک ژیان، من ئێستا هەست بە بێنرخ بوونی خۆم دەکەم، من زۆر سووک و بێنرخ هاتمە بەرچاوی ئەو و خێزانەکەی"
وتم دامە پرمەی گریان.??? ڕایکێشامە باوەشی خۆی و دەستی بە پشتم دادەهێنا وەک دڵنەوایی کردنی منێکی شکاو، بە نەرمی دەستی هێنا بە قژما، باوەشێکی زۆر گەرم و ئارامکەرەوەی هەبوو خۆزگە یونگی وەک ئەو دەبوو، بوەستە من هێشتا نایناسم، ئاه لە منی گەمژە چۆن لێم نەپرسی? باوەشەکەم جیاکردەوە و فرمێسکەکانم سڕی و سەرم هەڵبڕی و سەیریم کرد بە زەردەخەنەوە لێم دەڕوانێت.
"تۆ خۆت نەناساند?"
"ئاه ڕاست دەکەیت، من لێ فیلێکس، بە فیلێکس بانگم بکە"
بە زەردەخەنەیەکی دڵبەر وتی."منیش جەنگ ن/ت، خۆشحاڵ بووم"
بە زەردەخەنەیەکی شکاوەوە وتم."هەروەها منیش ن/ت، تۆ تەمەنت چەندە?"
"هههه من هەژدە ساڵم"
وتم بە زەردەخەنەوە."چیییی? یا تۆ بەڕاستیتە? "
وتی بە کیوتی.
YOU ARE READING
𝐀𝐛𝐮𝐬𝐞𝐝 [𝐌.𝐘𝐆] ✔️
Non-Fiction- تۆ چۆن توانیت بەشداری ئەو پیسییە بکەیت لە کاتێکدا کە ئاشقم بوویت. - بمبەخشە تکایە بمبەخشە. Bts / min yoongi Start : 2 / 9 / 2020 End : 6 / 2 / 2021