Bölüm 32🦋

4.1K 212 11
                                    

Savaşın kazananı olmaz!!!...

______

Rozalin gözleri şokla bakarken ona

"sakin ol gitmene gerek yok sen bekle hatta git odana ben de odama gidiyorum hiç bir şey yapamaz"

Rozalin başını sallayarak giderken bende yavaşça aşağı indim Rozalin in gidişinden emin olduğumdan konağın kapısına çıktım, gözleri kan çanağı olan Azat beni görünce pis bi sırıtış sergiledi

"ooo ben Rozalini beklerken daha güzeli geldi Rıha'nın güneşi Rotinda"

"pis pis konuşmayı kess, ne istiyorsun nedir derdin"

"derdim Rozalin'dir Rotinda! Anlıyor musun? Onu seviyorum, ilk görüşte aşk benimki!"

Gözlerine baktım

"sen ne dediğini duymazsın Azat! Hatta bilmezsin, insan seviyorsa başka kadına bakar hiç? Başkasına güzel der hiç? Ona baktığı gibi başkasına bakar"

Azat yüzüme daha sert bakmaya başladı

"onu bunu bilmiyorum Rotinda! Ama Rozalin! Onu seviyorum ve bu aşk uğruna ne olacaksa olsun umrumda değil"

"sen azat Aynı dayı oğlun gibisin tıpkı Rodan'a benziyorsun ama unutma ki karşınızda ki kadınlar size boyun eğmeyecek asla"

Azat gülüp gidince arkasını tekrar döndü

"Rodan Rotinda! Onu özledin mi tekrar döndü verilen sürgün sürekli bitiyor ve sana dönüyor"

Nefretle yüzüne bakıp içeri girdim Rodan son yaşanan olaydan sonra sürgün edildi, ama hep kısa süreli sürgünler o yokken ne kadar rahatım, ne kadar huzur doluyum, asıl sorunlar yok ve ben onu ve kötülüklerini düşünmek zorunda kalmıyorum..

Odama çıkınca Miranmir hala bir bebek gibi uyuyordu yatağa uzandım ellerimi yastıkta dağılan saçlarına geçirdim, ne çok dokunmak istedim bu saçlara, bu tene, bu yüze, bu Adama şimdi yanımda kollarımda ve ben ona dokunuyorum ama neden Mutlu olamıyoruz? neden küçük dünyamızda bize huzur vermiyorlar!!

🕊️🕊️🕊️🕊️

Sabah uyanmıştık rutin işleri halledip aşağı indim Rozalin hızla yanıma gelip yüksek sesle

"buke az konuşalım"

Miranmir bize bakınca hemen onu alıp Seyidmir'in odasına çıktık

"ne bağırıyorsun Rozalin Abinin yanında"

"yav buke sen napıyorsun"

"ne yapmışım Rozalin"

Gözlerime bakıp

"Azatle gece yarısı buluşmak nedir"

Derin nefes alıp

"senin için dün çok korktun Rozalin ona yakanı bırakmasını söyledim"

Ellerini saçlarına geçiren Rozalin

"kurtuluş yok bu adamdan, sen bilmez misin töreleri buke! Seni orda görseler sana olacakları bilmez misin? Aşiret kararında abimin hükmü bile olmaz gece yarısı başka adamla konuşmak nedir"

"senin için Rozalin ve maalesef ki o lanet olası töreyi biliyorum, sesiz sesiz aldığı canları da varsın benim canımıda alsın kızımın canı gitti benim de gitsin"

Üzülen Rozalin bıkkınlıkla nefes verdi

"Senın için korktum sakın kızma bana! Benim için kendini tehlikeye atma, nasıl kurtulacam Rotinda"

ROTİNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin