Bölüm 19🍂

6.3K 278 33
                                    

Ve sonunda hiç halim kalmamış gibi

__________

Gözlerine bakıp histerik bir kahkaha attım, sonra yüzümü kaplayan acıyla ona döndüm

"sen ciddi misin, sen ciddi olamazsın!! Benimle alaymı geçiyorsun, sen daha bana, kendini ve aşkını kabullendirememişsin birde benden bebek mi istiyorsun, yapma beni böyle hiç etme Miranmir, ya yazık banada, ya sana yalvarıyorum yapma oldu mu rica ediyorum yapma, sen öyle canımı yakıyorken benden bebek nasıl istersin"

Derin nefes aldı oturur pozisyonu aldı..

"sana bana bebek şimdi ver demedim burda ver demedim!!! Ben baba olmak istiyorum dedim, bu en doğal hakkım, annesi sen ol istedim, tabiki beni kabul etmeden sana asla dokunmam, bırak dokunmayı sana kıyamam ben! sen benim aciz bedenimin sahibisin, yorgun kalbimin kilidisin, ben sadece bebek istiyorum ama önce aşkımızı yaşamak istiyorum, herkes Rotinda ve Miranmir'in aşkını konuşsun.. Adına aşık oldum önce ben kadın, sonra suskun ağzına, sonra mühür gibi gözlere, peki ya kalbin o ne güzeldir, ne temiz ne saftır yapma Rotinda beni hemen suçlama büyüklük göster affet benim caniliğim bana kalsın kadın affet seviyorum illa öleyim mi? Sana değen gözleri oymak istiyorum Rotinda sen benim güneşim oldun kadın Sen benım Rıhamsın"

Gözlerimden düşen her bir yaş yatağa düşüyordu

"nasıl Miranmir, tam adım atıcam sana welat gözümün önünde peyda oluyor, tam sana gelicem, işkencelerin baş kaldırıyor, tam senin olucam, silahı korkusuzca bana tuttuğun aklıma geliyor, bak adam kadınlar kendilerini seven erkeklerden korkmazlar onların canını yakan erkeklerden korkarlar ve sen benim canımı hiç yakmadın sen benim canımı ALDIN"

gözü buğulanmış bakıyordu eli kalbime değdi

"burdayım biliyorum, sadece bura kilitli kilidi kırıp cansız bedenime ruh olucam, bak kadın erkekler kendilerini seven kadınları asla unutmazlar ne olursa olsun o sevgiye ya layık olur ya sahip olur"

Gözlerine baktım ve sesizce

"çok yorgunum, çok halsizim, sonunda hiç halim kalmamış gibi"

Arkamı dönüp ayaklarımı karnıma çekip gözlerimi yumdum arkadan gelip sıkıca sarılıp başını enseme gömdü kıpırdamadan uyuduk...

🕊️🕊️🕊️🕊️

Sabah uyandım hala aynı pozisyonda uyuyorduk hemen kalkıp banyoda giyindim, odaya gelince oda ilk defa spor giyinmişti kahverengi neden bu kadar bu adama yakışıyordu kahve bir gömlek siyah bir pantolon muazzam görünüyordu..

Aşağıya inince Ayyüce gelip

"günaydın ağa bey bu ne şıklık"

Ağa bey diyişi yok mu deli ediyordu beni..

"dışarıda kahvaltı edelim diyorum"

Rozalin gözlerime bakıyordu çok gitmek istediği belliydi bende kafamı salladım

🕊️🕊️🕊️🕊️

Denize karşı kahvaltı ediyorduk deniz o kadar güzeldiki, dipsiz ve derin ilk defa görmüştüm gözlerimi alamıyordum seslice

"deniz çok güzel, derin, dipsiz, tehlikeli"

"tıpkı senin gibi sende benim denizimsin"

Miranmir gözlerini benden ayırmazken ben de

"keşke RIHA'da olsa her daraldğında gider insan"

"Rıha'nın denizi var buke hem de Mirdeniz'i var"

ROTİNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin