Bölüm 22🍂

5.5K 276 18
                                    

Ateş mi? Düştüğü yeri yakar...

_________

Arin gözlerime bakıyordu ne vardı bu gözlerde, nefret mi? Hüzün? Özlem mi? Bence hiç biri sadece şaşkınlık..

Dudaklarımı aralayıp tekrar kapattım Arin gözlerime bakıp o yay gibi kaşlarını çattı

"ne diye geldin"

Ne söylemem lazım, ne demeliyim, ne konuşmam lazım bir zamanlar bu eve ne çok gelir gider kalırdım Arinle ne çok koyun koyuna yattık..

"konuşmayacak mısın"

Lal olmuştum dilim dönmüyordu

"tamam konuşmayacaksın anladım"

Diyip kapıyı yüzüme kapatırken bir anda kapıyı tutup

"dur! Dur tamam!!!"

'' söyle konuş Rotinda "

" nasılsın Arin"

Alayla gülüp

"ciddi ciddi bunu bana soruyor musun"

"neden sormayayım Arin"..

"çok mu merak ediyorsun dur anlatayım, yalnızım, yapayalnız, bir abim vardı elimden aldınız, ha birde yetimim bunuda söylemeden geçmiyim, nasılım biliyor musun, annesi yok babası yok kimsesi yok ama zor olan ne biliyor musun Rotinda sizler varken sizlerin içinde koca boşluktayım, abimin mezarına gidicem gidemiyorum neden dur söylim dışarı çıktığım anda herkes benden nasıl faydalanacağını düşünüyor yalnızım Rotinda korkuyorum anlıyor musun abimi aldınız benden Rotinda bundan dolayı nasıl olayım neyse kısaca iyiyim sen nasılsın "

Gözlerim dolu dolu bakarken neler yaşamış dedim ben nasıl göz ardı ederim ama korktum karşısına çıkmaya korktum birden bana

" sen nasılsın, sen tabiki iyisin, Aşk dolu, kocan yanında o katil kocan, yediğin önünde yemediğin arkanda, ailen var, her şey güzel istanbullarda gezmeler sen nasıl olacaksın gelin ağam"

Gözlerine bakıp

"nasılım biliyor musun, kocam tarafından defalarca kez hakaret edilmiş, kabul edilmemiş en son kabul edilmişim, kocam öldü öldüren kuzenım ama kaynımla evlendim kocam katil ama kuzenimin katili, kayın validem beni ortadan kaldırmak için her gün konakta beni kollarken ben zor güne göz açıyorum nasılım biliyor musun Arin? Kocamı seven kadınla Delal'le aynı evde yaşıyorum her gün ağır suçlarını dinliyorum, abisi bedirxan her gün bana asılıyor ve ben kocam duyacak diye ödüm kopuyor, duyarda bana inanmaz diye ölüyorum, annemi ayda yılda bir görüyorum abimin karısı hamile ve ben onları göremiyorum, İstanbul'a gittim orda kocamla barıştım ama akşamında başka kadınla öpüşürken gördüm bende iyiyim Arin ya nasıl olsun bildiğin gibi işte "

Arin'de dolu dolu bakarken

" ee neden geldin canımız yanıyor işte neden çıktın ne istiyorsun söyle "

" Arin senin için geldim ben nasıl olduğunu görmeye "

" Rotinda nasıl abimin yani kuzeninin katiliyle evlendin"

"ben berdel bedeliyim Arin"

"Rotinda aylar sonra neden geldin tek dayanağım abim cemil'di sen de biliyorsun tamam abim seni fazla sıktı fazla üsteledi ama Rotinda ölmeyide hak etmiyordu be"

Acıyla baktım doğru söylüyor ama aslında kimse hak etmiyor hemde bu şekilde ölmeyi

"Arin ölen sadece gencecik cemil değildi, Welat'ta gençti üstelik evliydi, ve emin ol ölmeyi hak eden en son kişi bile değildi ama cemil'in kör kurşunuyla öldü"

ROTİNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin