Bölüm 5🥀

9.2K 353 63
                                    

Aşk ALLAH'tır......

        Yazar....

================

Miranmir'den...

Annem ve babam her şeyi ayarlamış bana gel demişlerdi bende sözlüm tuğçeyi alıp gitmiştim, Tuğçe diyince ona çok aşık değildim, hatta seviyormuydum bilmiyorum ama onunla beraberdim, alışkanlıktı sadece..

Konağa girmiştik, konağın ortasında duru dup duru bir kız duruyordu iri iri gözler, minik burun ve minik bir ağız hokka burunda hızma boyuna diyecek yok selvi boylu çok güzeldi abimin dediği kadar vardı.. Evet abimin dediği kadar abim aramıştı İstanbuldayken

"oo Mirwelat ağa gittiniz unuttunuz bizi"

"kusura bakma kardeşim haklısın ama ben galiba aşık oldum"

Şok olmuştum koskoca Mirwelat ağa aşık olmuştu, heyecanla sordum

"kim bu şanslı kız"

"konağın yardımcısı"

Biraz afalladım

"kim, kim ne"

"evet konağın yardımcısı"

"abi ne diyor kız gerçi ne diyecek sevinçten uçuyordur"

"yok be kız kaçıyor Miranmir, sevdiğim var diyor"

"ahmak senin gibi biri ve o seni Red etti"

"çok farklı biri çok, görsen anlarsın ay gibi, güneş gibi, gözlerine bak hayale dal.. Ha bir de hükümet gibi"

"abi sen çok aşık olmuşsun Senın gözün de öyledir"

"hayır görsen anlarsın xezal anaya bile kafa tutuyor"

"doğrusu merak ettim"

Günler geçmiş gelmiştim gerçekten abimin dediği kadar bir güzelliğe sahıptı, gece onu eve bırakmak istedim abimin aşık olduğu kadını tanımak istedim, inattı çok inat..

Onu eve bırakırken biraz sohbet ettim konuşmasını bılen biriydi net ve dik..

Evi gözetleyen birini gördüm amcasının oğluymuş, çocuk sevıyormus, abıme ve çocuğa sevdiğim var demiş ama bana demedi inkar etti vardı bir iş bunda...

Baneyi vereceklerdi Rotinda gerçekten korkusuz biriydi karşısında ki ağası değil feriştah bile olsa boyun eğmezdi, açıkçası Rotinda kız ilgimi çekmişti..

Bane kaçmıştı annem onu sorumlu tuttu ama suçsuzdu..

Şimdi Bane ve Rotinda hakkında karar çıkacak umarım kımsenin canı yanmaz....

🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️

Rotinda'dan...

Bane başında silahla bize bakıyordu korkuyorum, hem de çok ya bu hikayede yanan ben olursam..

Bane başında ki silahla abimden gözlerini ayırmıyordu ya abim..

Aşağı inip abime koştum

"abi, naptı lar sana böyle"

"Rotinda korkma"

Doğan ağa babama dönüp

"haşmet Bane zinara gelin olacak, Rotinda ise Mirwelata gelin olacak"

Hayret gözlerle babama bakıyordum..

Bir umut, bir umut arkamda durur, belki olmaz der, de baba de nolur..

ROTİNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin