Bölüm 46🦋

3.8K 223 25
                                    

Mutluluğun Baki kalması Dileğiyle....

_____

Günler geçmişti, elbette geçecekti kim aynı günde takılıp kalırdı ki, ömürdü bu geçerdi, ve unutulurdu, ama anam unutulmazdı, neden diye soracaksınız  eğer? Annem çok çile çekti, çok dayak yedi, iftirası da cabasıydı, sorun şu ki bir şeyi unutsam diğer şey anamı hatırlatıyordu bana.....

Miranmir'in desteğiyle ayağa kalktım, kendime geldim. Tabi biraz ona küstüm oda ayrıydı ama bana olan desteğini asla unutmam o ve oğlum yaşama tutunma sebebim oldu.

"Rotinda artık konuşmayacak mısın benimle, böyle uzak mı duracaksın"

"Miranmir sen beni anama götürmedin, son kez gül kokulumu göremedim"

"yemin ederim böyle olacağını bilseydim seni anana defalarca kez götürürdüm sürekli ama, ben ne bileyim nolur bana faturayı kesme nolur"

Aslın da bir takıma haklıydı, çünkü oda beni korumak istiyordu, ne zaman gitseydim babam canımı yakıyordu Miranmir de gitmemi istemiyordu, haklıydı....

Böylelikle her şey yoluna giriyordu, Abim ve ben zor süreçten geçtik ama atlattık..

Kahvaltı yaparken Arin masaya oturdu kıvranıyordu dayanamayıp Arin'e

"ne oldu Arin söyle"

"Rotinda amcamın mahkemesi var bugün, son karar verilecek"

Masada ki herkes bana bakıyordu Arin'in gözlerine bakıp

"Arin avukata söyledim, ilk duruşmada ağırlaştırılmış müebbet  istedik, ama hakim 101 yıl verdi yani Arin mahkemeye itiraz ettim, 101 yıl ömrü yok ama yinede ağırlaştırılmış müebbet istiyorum ben!! mahkeme itirazımı kabul edip 2. Mahkemeyi kabul etti, bugün de avukat arasa beni ve babam müebbet almasa yine itiraz edicem ve yine ve yine "

Arin gözlerime bakıyordu herkes sus pustu

" baban o senin "

" kendine gel, Babammış, anamı öldüren babam anamı benden alan babam ben o mahkemeye bile gelmiycem o adamın yüzünü görmiycem "

Masadan kalktım ve odama geçtim Miranmir ardımdan gelip

" Arin'e kızma o amcası"

"başlama sende bana o adamı korumayın, eğer bir daha korursanız yemin ederim ki bir dakika durmam anlayın beni anlayın"

Miranmir sıkıca sarılıp

"tamam güzelim benim tamam"

Oğlum 2 aylık olmuştu, zar zor geçen 2 ay, acıyla geçen 2 ay, oğlumu hem sevdim hem ağladım, hem emdirdim hem ağladım, annem çok kanadımı kırmıştı...

Birden bire bugün mahkemeye gitmek istedim, üstümü giydim aşağı inip

"Miranmir çabuk ol biz de mahkemeye gidelim"

Miranmir şok olup baktı

"Mirwelat'la beraber mi? Olmaz"

"olur hadi dedim sana yetişelim"

Miranmir oflayıp arabaya girdi, Arin koşup

"ben de gelicem"

Dedi Herkes benim babama acıyıp onu affedeceğimi sandı, arabaya Mirdeniz, ben, Arin, Miranmir bindik mahkemeye yetiştik içeri girdik babam olanları tek tek anlattı, canım gidiyordu olanları dinlemek canımı yaktı...

3 avukat tuttum babamın avukatı babamı çok koruyamadı ne diyecekti ki zaten avukatım, serdar Turgut

"biz zanlının en ağır cezayı almasını talep ediyoruz"

ROTİNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin