Hasretin, Başımda Duman Duman..
______
Rozalin'den devam..
____Rodana sorduğum soruyla ikimizde olduğumuz yerdeydik, arkamı tekrar dönüp ona baktım
"evet Ağa!! Rotindayı nasıl unuttun"
Rodan derin nefes alıp
"unutturan sen oldun, ama tamamen silecek olanda sensin"
Gözlerine baktım ve derin bir acıyla
"niye, ben senin yara bandın mıyım!!"
Rodan şaşırıp baktı, bunu beklemiyordu, sahi ben onun yara bandı mıyım? Ben onun karısıyım, bana sen benim karımsın, namusumsun, mecbur unutucam sen varsın, demek yerine sen unuttur, sen sildir diyor, ben burda acılarla savaşırken bir de onun yükünü üstlenemem ki!!
Bana da yazık değil mi? Bende bir annenin, bir babanın evladı değil miyim? Bende de bir kalp, bir yürek, yok mu! Ben taştan mıyım..
Odama inip koltuğa geçtim, ne diyordu Rotinda..
Benim için yatak olan, benim hayatımın yarısı bu koltukta geçen oda..
Rotindayı şimdi anlıyordum, severken acı çekmek, başka kadınla görmek, başkasının olduğunu bilmek bile! Bu bile insanı nasıl pare pare ediyor şimdi anladım!!
Rodan odaya gelmişti hiç konuşmadık yatağına geçti bana sadece
"iyi bir insan olmak istiyorum, kötülükten fayda yok anladım, ama beni iyi eden sen ol"
Gülerek
"benim derdim, benim yüküm bana yeter, sen şimdi kötüsün. Bütün yükünü omuzlarıma bindirerek zaten kötüsün, çabala ağa!! Çabala! Sen iyi olmak için çabala! Belkide senin içinde bir umut vardır ha"
Ağır cümleler kuruyordum, içim gitmiyor değildi, ama hak'ta ediyordu onun bana yaptıklarının yanında benimkinin değil yeri, lafı bile olmazdı...
🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️
Rodan'dan..
_______
İyilik ve kötülük derseniz, ben galiba kötü olandım, çünkü ben Rodan ağaydım.. Anladığım şuydu ben Rotindaya aşık değildim sadece saplantılıydım beni Red etmesi, gururumu kırmıştı, hazmedemeyip takıntı haline getirdim, çünkü Rozalin'in beni sevdiğini öğrenince demek ki sadece sevilmeye ihtiyacım varmış, sadece yürekten sevilmeye, zaten karım seviyormuş, demek ki bende Rodan ağa'da seviliyormuş...ve bunu özgürce yapan, zalimliğime rağmen beni seven kadın varmış Rozalin Genco...
Rotinda her beni Red ettiğinde kalbim acımıyordu, sadece çok sinirleniyor, ve onun benim olmasını istiyordum, zaten gerçek seven can yakmazdı, gerçek seven başka kadınları hayatına almazdı, Miranmir'e olan nefretim Rotindaya 'da vurmuştu, ondan nefret ettiğim için daha çok Rotindayı almak istedim, ama anladım ki bunu aşkla istemiyor muşum, nefretle, hırsla, ihtirasla istiyor muşum.. Bana bunları Rozalin gösterdi..
Rotinda bana ilk
"o seni seviyor, sana aşık"
Diyince orayı terk ettim, atım Karayel'i alıp son sürat sürdüm, esen rüzgar yüzüme yüzüme vururken Rotinda'nın sesi beynimde yankılanıyordu
"o seni seviyor, sana aşık"
"o seni seviyor, sana aşık"
Beynim her dakıka bu sözlerle yankılanıyordu, Karayel'i durdurup indim Rıha'nın can alıcı manzarasına döndüm ve bağırmaya başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROTİNDA
Science FictionSiz hiç abiniz için bedel ödediniz mi? Siz hiç sevdiğiniz adamdan vazgeçtiniz mi?siz hiç sevdiğinizin abisiyle evlenmek zorunda kaldınız mı? Siz hiç 7 sene birini beklediniz mi? Siz hiç sizi sevmeyen bırını sevdınız mi? Siz hiç Rotinda oldunuz mu...