Út közben egy szót sem szóltak egymáshoz. Mindketten érezték, hogy most kell egy kis csend!
-Kiszállunk végre?-kérdezte Alan miután leparkolt a háza előtt
-Elnézést Tanár úr, kicsit elbambultam.
-Hát azt észre vettem, már öt perce megálltunk.-mondta drámaian, aztán egymásra mosolyogtak
~Hát ez valami csodálatos. Olyan amire mindig is vágytam! Régi épitésű, de még is modern. Olyan mintha egy mini kastély lenne. A sötét színek dominálnak. Kívűlről két emeletesnek tűnik.-gyönyörködött gondolatban a lány, amikor meglátta a házat.
Mikor beléptek az ajtón, a várható sötét, letisztult, stílús fogadta őket. Octavia számára a ház maga volt a tökély. Mikor bepillantott a nappaliba teljesen kiakadt, amint meglátta a rengeteg könyvet.
Alan közelebb lépett hozzá és az álla alá, nyúlva kényszerítette lágyan arra, hogy a "leesett álla", a helyére kerüljön. Az érintés miatt a diák gyorsan össze préselte az ajkait.
-Min csodálkozik ennyire?-kérdezte érdeklődően a férfi.
-Magának remek ízlése van Mr. Alan! Nem is gondoltam volna.-dícsérte meg mire a férfi csak bólintott, köszönet képpen.
-Kell segítség ellátni a sebet? Vagy a kisasszony megoldja egyedül?
-Azt hiszem megoldom! De megmutatná merre találom a mosdót.-kérdezte Octavia
A férfi megfordult és elindult, egy zárt ajtó felé.
~Milyen jó hátsója van ennek a divatgurunak.-gondolta magában, mikor a tanára megfordúlt.....
A lány, majd nem felsikított, amikor belépett a fürdőbe. Még az ő szobájánál is nagyobb volt! A csempe és a járólap fekete-szürke márvány mintás, a mosdó szintúgy. A wc is fekete volt, majd ezzekkel szemben egy hatalmas zuhany-kád-tusoló-szentély....nem tudta eldönteni,hogy még is mi lehet.
A falból kivésett ülő helyen egy pár túsfürdővolt.Az ülő alkalmatosság előtt egy pár méteres terület ami felett egy hatalmas zuhany fej. Melette egy "földbe" épített jakuzzi, amibe lefelé kell lépni, olyan volt mint egy kád.Octavia oda sétált a fekete mosdóhoz, és bele nézett a tükörbe. Mások megszédültek volna a sok vér láttán, de ő már hozzá volt szokva, már ha ehez valaha is lehetséges.
A szája széléről, és az álláról letörölte a vért, majd észrevette, hogy a pólója is olyan ezért levette. Egy pillanatra megszédült az "íntenzív" mozgástól, és lehunyta a szemeit.
Mikor újra jobban érezte magát és felpillantott, Alannel néztek farkasszemet a tükrön keresztűl. Nem is vette észre, hogy melltartóban áll előtte.-Nagyon szép a hátadon ez a tetoválás.-mondta a tanár miközben figyelte.
Alan a lány nyakától elkezdte a kezét lefelé vezetni a gyönyörű fekete hattyún, ami Octavia egész hátán körbe rajzolódott. Nagyon szép munka volt, nem is volt benne kivetni való.De volt ott valami, amit a férfi is észrevett....
~Ez meg még is micsoda? Ezek sebhelyek?-gondolta a férfi kissé zavarodottan.Mikor meglátta a lány háta közepétől lefelé vezető sebhelyeket, meg állt egy pillanatra a keze. Octavia észrevette, hogy a kellemes liba bőrös érzést amit a férfi érintése okozott, az undor keríti hatalmába, amikor a sebekhez ért.
Mikor a kezek elindultak a sebek mentén. A diák sírni kezdett.-Kérem ne érjen hozzá!-monda elcsukló hangon.
-Még is ki tette ezt magával?-kérdezte mindezt olyan lágy hangon, hogy még ő maga is meglepődött a kedvességén.
A diák nem válaszolt, csak lehajtotta a fejét. Mikor újra kinyitotta könnyekkel teli szemét, már a tanárral találta szemben magát!
-Nézze! Nekem elmondhatja, ez bizonyára egy olyan dolog amit nem sokan tudnak. És én igazán sajnálom, hogy észrevettem, mert ez bizonyára intim magának! De most már nem fogom tudni elfelejteni. Ezek egykor komoly sérülések lehetek és én nagyon szeretném tudni, hogy ezek mégis, hogy kerülhettek egy ilyen ártatlan fiatal nő hátára. Ha megtisztelne a bizalmával és elárulná az nagyon jól lenne, lehet még magának is.- felelte Alan kedvesen
A lány vissza fordult a mosdó felé. Meg mosta az arcát hideg vízzel. Majd a tükörből nézte a férfit
-Ha megkínáll egy pohár borral, akkor lehet képes leszek elmondani!-Octavia határozott, és humoros volt.
-Ez természetes! Egy valamire való házi gazda, mint jómagam a legjobb borával fogja kínálni kiskegyedet!-mondta, egy hatalmas mosollyal, majd elindult a pincébe kiválasztani.
________________________________________
Hamarosan folytatás! Tudom Sok helyen van hiba,ezeket próbálom javítani!
Remélem elnyeri mindenki tetszését🥰😁
VOUS LISEZ
Az éjsötét szemek is csilloghatnak
Roman d'amourA nevem Octavia,és sosem volt könnyű az életem! A világ egyik legnagyobb maffia családjának a leszármazotja vagyok. Anyám és én elmenekültünk, évekkel ezelőtt... És most végre új életet kezdünk: -Új barátok -Új iskola -És új tanárok. Apropó...