Figyelem! A történet (18+)-os részeket tartalmaz-Beismered?-kérdezte Octavia felvont szemöldökkel
-Tagadnom kellene?-kérdezett vissza, hasonló gesztussal Alan.
-Ne merészelje.-az arca kipirosodott, de már nem az alkohol hatása miatt.
-Emlékeztessen kisasszony, hogy ezért a tiszteletlenségért büntessem meg.-felelte határozottan. A lány arcán egyszerre több érzelem futott át, a szíve pedig hevesebben kezdett dobogni, a két értelmű célzás végett. Alan láthatóan jól szórakozott rajta.
-Élvezed, hogy zavarba hozhatsz?
-Mindennél jobban.-vigyorgott gúnyosan
-Pedig nem tettem semmit. Még...-De tennél?-kiváncsiskodott, de nem kapott választ azonnal.
-Maga flörtöl velem, Ms. Taylor?-kérdezte, egy hatalmas mosolyt villantva.
-Nem tudom, és maga Mr.J'ver?-kacérkodott tovább
-Úgy gondolom, igen!
Octavia nem értette, hogy mi történik. Abban biztos volt, hogy tanára, nem az első pohár italát fogyasztja, de még is furcsa volt a nyíltsága.
-Én azért örülök, hogy táncolhattam, azzal a 'Kedves' úrral.-felete szarkaztikusan, jelezve, hogy annak a férfinak már nyoma sincs.
-Nem mondja, hogy megkedvelte azt a fickót?-kérdezte drámaiam.
-Ami azt illeti lehet, megkedveltem. Mondjuk a maga szarkazmusa felül mulhatatlan. Vénember...-Octavia halkan hozzá tette a kedves becézést.
-Püff neki....talán tényleg kijár az a büntetés.-mondta somolyogva.
A lány egyre jobban kívánta a mellette ülőt. Az, hogy a férfi talán másképpen is megbüntetné, felkavarta az egész testét, alhasa szinte ritmusra lüktetett a gondolatra.
-Remélem megfelel ha itt alszol?-kérdezte Alan
-Mármint nem a kanapén, hanem a fenti vendég szobában.-Nekem jó a kana....
-Felejtsd el, gyere megmutatom a szobát.-szólt közbe Alan, majd felkelt, és felsegítette diákját is.
Octavia kicsit szédült a sok alkoholtól, épp dőlni kezdett a kisasztal felé, amikor még az utolsó pillanatban két kéz megtartotta. Pár másodperc tétlenség után felpillantott, és mintha aggódást látott volna megcsillani a sötét szemekben.
-Ne haragudj, de nagyon hirtelen álltam fel.-nyugtatta meg tanárát, és érezte, hogy a kelleténél is közelebb állnak egymáshoz.
-Ennyire megszédítelek a dumámmal?-kérdezte kacéran.
Kétszer is fejbe csapta magát Octacia. Ő okosabb nő ennél! Nem fogja ilyen könnyen adni magát.
Felbátorodva jobb kezét Alan tarkójára vezette, és a hajába csúsztatta ujjait. Lassan lábujjhegyre emelkedett, és olyan közel hajolt a férfihez, hogy alsó ajkával végig tudta simítani a másikét. Majd tovább indult...-Csak szeretnéd.-szólalt meg, közvetlenül a füle mellett. Alanből egy halk morgást csalt elő a kis akcióval.
-Így akarsz játszani?-kérdezte kissé feszülten
-Így!-felelte határozottan, majd az emelet felé intett.
-Akkor, megyünk?-Csak utánad.
.......
Amikor belépett a szobába, még a villanyt sem volt ideje felkapcsolni. Érezte, hogy egy kéz a csipőjére csúszik, és szorossan magáhozz vonja, majd egy másik kéz a nyakára simul, amit nem sokkal később ajkak követtek. A tanár csókokkal és nyelvével kényesztett. Ocatvia pedig nem bírta sokáig az édes kínzást, megfordult és lecsapott a férfi szájára.
ESTÁS LEYENDO
Az éjsötét szemek is csilloghatnak
RomanceA nevem Octavia,és sosem volt könnyű az életem! A világ egyik legnagyobb maffia családjának a leszármazotja vagyok. Anyám és én elmenekültünk, évekkel ezelőtt... És most végre új életet kezdünk: -Új barátok -Új iskola -És új tanárok. Apropó...