Bölüm 2- Beladan Uzak Dur!

295 27 7
                                    


Edindiği yarım yamalak doğaüstü gücü kullanabilmek için önce ölmesi gereken ben burada.

DC evrenine göç etmemin 5. Dakikasında acımasız gerçekler beni nakavt etti.

Şikayet etsem bile yapabileceğim fazla bir şey yok. En azından harika bir cildim var. Sihirli depolama yüzüğüm var. Evet. Olumlu bak. Olumlu bak. Bir kimliğim bile var. Gerçekten harika değil mi?

Her şeye rağmen ölmem gerektiği gerçeğini değiştirmiyor!!!

Olumlu tarafını korumaya çalışan ben bile durumu kurtaracak bir şey bulamıyorum.

Ölümsüz yol, öncelikle ölümlünün ölümünü gerektirir.

Bu çok saçma ama mantıklı gözüken cümlenin de nesi var böyle!

Ölümsüz olmak için ölmem gerekiyor. Ama ölümsüz olmanın olayı da bu değil mi zaten? Ölmemek?! Ölürsem nasıl ölümsüz olacağım?

Dur. Düşününce çok saçma geliyor. Muhtemelen ölümün hemen ardından canlanmanın bir yolu falan olmalı. Yoksa ölümsüz yol tamamen imkansız olurdu değil mi?

Tamam. Biraz sakinleşip durumu biraz daha irdeleyelim.

Ölüm için bana verdiği ayrıntılar neler?

Akupunktur noktalarımı açmalıyım. Tamam bu o kadar zor değil. Kitapta akupunktur noktaları belirtiliyor. Gereken tek şey o noktalara baskı uygulamak.

Daha sonra beden, kalp ve zihin yollarımı açarak birleştirmeliyim. Bu biraz metafor gibi gözüküyor ancak yapılabilir gibi.

Bedenim zirve durumda olmalı. Bu da mümkün gibi. Sonuçta bunun için talimatlar belirtilmiş.

Yaşam ipliği ezilerek ölünmeli.

...

Evet.

...

...

O kısmı tekrar inceleyeceğim.

Yaşam ipliği ezilerek ölünmeli.

Peki. Hiçbir şey değişmedi!

...

...

Biraz daha ayrıntı olsaydı çok iyi olurdu.

Malesef bu bilginin devamı yok. Bundan sonrası uygulama yolu hakkında bilgi veriyor. Ancak nasıl canlanacağım gibi bir bilgi vermiyor. Düşününce öldükten sonra nasıl canlanacağım hakkında bir bilgi olsaydı da garip olurdu. Nihayetinde öldükten sonra herhangi bir kılavuz gereksiz olur. Mantıksız durum için mantıklı bir tahmin yaparsak hazırlıklar ölmeden yapılmalı. Sonuçta ölüm bir son.

Yani bu kadar mı? Hazırlıkları yapıp kendimi öldüreceğim.

Dirilme gibi bir bilgi de yok.

Bu biraz fazla acımasız değil mi? Gerçekten dirilebilecek miyim? Ya öldükten sonra... Ölürsem.

Mantıklı bir çıkarımda bulunamıyorum. Çok riskli.

Kendimi biraz rahatlatabileceğim bir bilgi varsa o da Dc evreninde ölüp de dirilen bir sürü karakter olması. Sadece Lazarus Çukuru bile ölenleri diriltmesi gibi bir etkiye bazen sahip olabiliyor değil mi? Öte yandan kullanıcının akıl sağlığını kaybetmesi gibi bir yan etkiyle...

Sıradan biri olan ben kesinlikle akıl sağlığımı koruyamam değil mi?

Düşündükçe daha da karmaşıklaşıyor.

DC Evreninde Hayatta Kalma RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin