-11 Şubat 2012, 17:02 GMT-6 Gotham Şehri Polis Departmanı, Gotham USA--
***Bakış açısı: Batman***
"Yeni oyuncu hedefini değiştirmiş gibi görünüyor." Komiser Gordon yarasa sinyalinin yanında sakince dururken, gözlüklerinin arkasındaki karanlıkta kalan bakışlarından, ruh halini okumak zordu.
Elindeki belgeyi uzattıktan sonra cebindeki tablayı çıkararak içinden bir sigara çekti. Tütünü iki kez tablaya vurduktan sonra bir kibrit kutusu çıkarıp ateşledikten sonra sigarasını yaktı ve derin bir nefes çekti.
Belgeyi açarak içini kontrol ettim.
İlk sayfadaki resimde, Jhon Stanton'ın resmi bulunuyordu.
Jhon, tabutunun üstünde gözleri kapalı olarak yatıyordu.
Ancak dikkat çekici kısım, üstüne kanla çizilmiş yarasa işaretiydi. Yarasa işareti, bir çarpı işareti ile karalanmıştı.
İlerleyen sayfalarda, şehrin çeşitli noktalarında işlenen cinayetlerin üzerine çizilen karlanmış yarasa işaretleri bulunuyordu.
Cinayetlerin kaydı ve bilgisi, her sayfadaki fotoğrafların yanında listelenmişti.
"Arkham'da yaptığın şey, yeni dostlarımızın hoşuna gitmemiş gibi." Komiser Gordon çektiği dumanı yavaşça bırakırken belgeyi yorumladı. Elindeki sınırlı veriye rağmen parçaları birleştirmiş ve olaya dair genel bir bakış açısı geliştirmiş gibi görünüyordu.
"Antik bir eseri yeniden oluşturmak için parçaları arıyorlar." Dedim kahverengi kapaklı dosyayı ona doğru uzatırken. "Şimdiye kadar Gotham'dan iki parça çıkardılar. Hepsini kazana kadar durmayacaklar."
"Yani bu yüzden seni arıyorlar, bazı parçalar sende olmalı. Şu büyü saçmalıkları... Dünya eskiden olduğu gibi daha iyiydi." Gordon iç çekerken gökyüzüne baktı.
"Büyü eskinden de vardı..." Keyifsiz bir ses tonu ile mırıldandım.
Eserin kaç parçadan oluştuğu belirsiz. Yine de, küçük kızın içindeki 3 parça kesinlikle eserin tamamlanması için gerekli bileşenler. Şehrin her tarafında insanları öldürerek beni eksik parçaları teslim etmeye zorlamak istiyorlar.
Sıradan bir suç ailesi olsaydı bu çözülmesi kolay bir sorun olurdu. Asıl problem, tüm bunların ardındaki kişinin bu eserin parçalarını bulabilmek için çok fazla kaynak harcamasından kaynaklanıyor.
Gotham suç aileleri kesinlikle basit değil. Yine de bu New York'lu adamlar sanki ödeyecekleri bedel önemsizmiş gibi onlarla sert bir çatışmaya giriyor ve tüm kayıplarını hiçe sayarak ilerlemeye devam ediyor. Dahası şimdiye kadar bu yeni grubun birkaç çetesini temizlememe rağmen yavaşlama belirtisi göstermiyorlar. Eseri tamamlamak diğer taraf için ya hep ya hiç savaşına dönüşmüş durumda. Parçaları alabilseler bile buna değecek mi? Bana göre kazansalar bile bu şimdiden Pyrrhic* zaferine dönmüş durumda.
Ne kadar devam edebilecekleri tamamen para ile ilgili. Sorun, elindeki paranın ne kadar olduğu.
Şimdiye kadar bu işe bir servet yatırmış olmalı. Böyle bir yatırım, ancak karşılığındaki getirisi son derece yüksek olduğunda yapılabilir. Umutsuzca tüm kaynaklarını yakmaya başlaması, birleştirmeye çalıştığı bu büyülü eserin bahsedilen kadar basit bir şey olmadığını gösteriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC Evreninde Hayatta Kalma Rehberi
FanfictionGerçekçi bir kızın DC evrenine göç ederek kendi yolunu bulmaya çalışmasını konu alıyor. Bu bir kendini bulma, uyum sağlama ve gelişme hikayesi. ********* Seride referans olarak DC eserlerinden bilgiler ve spoilerlar içerir. Her bilgi paylaşımında cü...