Karanlık devasa bir beden.Rüzgarda sallanan koyu pelerin.
Yarım yüz maske ve maskeden çıkan kulaklar.
Korkutucu beyaz gözler.
Göğsünün ortasında bir yarasa işareti.
Bu o! Bu o!
Bu adam benim en sevdiğim süper kahraman!
Batman!
Gerçekten o olduğuna inanamıyorum!
Gidip sarılarak gerçek olduğu nu doğrulamak istiyorum ama korkutucu beyaz gözler, yüz ifadesi ve kaslı cüssesi o kadar korkutucu ki bırak yanına yaklaşmayı nefes bile alamayacak durumdayım.
Catwoman ile karşılaşmak gerçekten şaşırtıcıydı.
Bir büyücü ile karşılaşmak ise gerçekten farklı bir deneyimdi.
Ama Batman ile karşılaşmak...
Bu adam aslen en sevdiğim süper kahraman!
Marvel evrenindeki Captain Amerika ve Iron-man'in birleşmiş hali gibi bir şey.
Batman hiçbir süper gücü olmadan devasa güç santralleriyle savaşıp onları yenilgiye uğratabilecek gerçek bir kahraman!
İrade, cesaret, azim, fedakarlık... Benim için imkansız olduğunu düşündüğüm bir kahramanda bulunması gereken tüm gereksinimleri karşılıyor. Bu adam kan, ter ve gözyaşıyla oyulmuş bir heykel gibi.
Bazı çizgi roman veya eski filmlerdeki gibi saçma bir görünümü yok. Ben Affleck veya Christian Bale gibi gözükmüyor. Görünüşü, kostümü ve pelerini o kadar doğal ki, bir cosplay veya bir film oyuncusu izliyor gibi değilim. Daha çok, önümde gerçekten de insanüstü bir canlı varmış gibi. Korku ve güven yayıyor.
Sesi bile bastırılmış gibi değildi. Görünüşü ile tamamen uyumlu ve kendinden emin doğal bir sesti. Duyduğum anda gerçek sesi olup olmadığını veya Batman olduğunda çıkardığı ses mi olduğunu merak ettim.
Sadece varlığı, az önceye kadar oluşan doğal ortamı bastırdı ve atmosferi bir anda değiştirdi. Artık her yer kararmış ve onun ağırlığı altında ezilmiş gibiydi.
Gerçek bir kahramanın yarattığı baskı böyle mi oluyor?
Şimdi düşününce, bu dünya henüz erken aşamalarda. Selina'nın görünüşüne bakıldığında, muhtemelen Batman de oldukça genç olmalı.
"Batman." Dedi Selina, bana olduğundan çok daha uzun süre gibi gelen birkaç saniyelik sessizliğin ardından.
Sonunda arkasını döndü ve pelerinli büyük adam ile yüzleşti. "Seni, şu anda olduğundan biraz daha sonra bekliyordum."Yüzüme sarılı kızıl atkının ardından derin bir nefes verdim. Selina'nın sakinliği karşısında şok olmamaya çalıştım.
Bilirsin, süper kahraman ve hırsız ikilisi pek iyi gitmez.
Kaçmamız falan gerekmiyor öyle değil mi?
....
Değil mi?
Batman yüzünü hafifçe kaydırdı ve bana baktı. Beyaz göz delikleri hafifçe küçüldü.
O kadar gergindim ki, nefes almayı bırak, kalp atışlarımı beynimde duyabilmeye başladım.
Neyse ki hemen ardından Selina'ya döndü.
"Stanton'ın evindeydin." Batman'in ağır sesi, bir kez daha yankılandı ve direk konuya girdi. Ayrıntıları atlayıp tamamen bizi ilgilendiren konuya gelerek, oradaki durumu zaten bildiğini gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC Evreninde Hayatta Kalma Rehberi
FanfictionGerçekçi bir kızın DC evrenine göç ederek kendi yolunu bulmaya çalışmasını konu alıyor. Bu bir kendini bulma, uyum sağlama ve gelişme hikayesi. ********* Seride referans olarak DC eserlerinden bilgiler ve spoilerlar içerir. Her bilgi paylaşımında cü...