"Burası gerçekten çok.... Nasıl söyleyebilirim bilmiyorum. Birkaç saniye düşüneceğim. Emm.... Eşsiz? Bu tarz bir tasarım gerçekten cesurca, gelecekte bir evim olduğunda bu ambiyansı kesinlikle düşüneceğim."Gergin sesim karanlık odada yankılanırken tek düşünebildiğim konuşurken korkumu biraz olsun bastırabilmekti.
Duruma bu şekilde baktığımda Spiderman'in kişiliği şu anda çok daha mantıklı geliyor. Bu tekniği ondan öğrendim. Çünkü eğer konuşarak gereksiz bir mizah yapmazsam, korku beni tamamen ele geçirecekmiş gibi hissediyorum. En azından duyarsız mizahım beni biraz olsun sakinleştiriyor.
Şu anda kan kırmızısı (gerçekten kan olduğunu düşünüyorum) devasa bir pentagram çemberinin ortasında oturuyorum. Karanlık odadaki tek ışık kaynağı, pentagram köşelerinde tireyerek yanan mum ışıkları. Ayrıca odanın köşelerindeki şamdanlar da biraz ışık sağlıyor, ancak onlara bakmamaya çalışıyorum. Masanın üstündeki kanlı ve garip malzemelerin ne olduğunu anlarsam şu anda olacağımdan faha fazla korkmaya başlayacağımı hissediyorum.
Neyse ki kapının üstüne asılmış olan doldurulmuş keçi kafası tam olarak bana bakıyor. Böylece onunla arkadaşça bir bakış yarışmasına girebiliriz. Benden hoşlandığını düşünüyorum.
Öte yandan masadaki kafesin duvarına yapışan devasa tüylü örümceğin beni izleyen 8 gözü, beni pek dost canlısı bulmuş gözükmüyor. Eh, ben de ondan hoşlanmadım bu yüzden büyük bir kayıp yok değil mi?
Her neyse biz, ortasında durduğum kanlı ritüel çemberine ve karşımda elinde bir bıçak ve eski bir kitap tutan, yüzünde dikişli yaraya sahip olan yaşlı adama geri dönelim.
Selina'nın dediğine göre bu adam bir büyücü ve biraz yardımcı olabilir. Ürkütücü dükkanına gelip kısa bir süre Selina ile konuştuktan sonra bizi içeri aldı. Mücevheri çıkarabilirse, on vermeyi kabul ettik.
Çıkaramazsa... Eh, şimdilik pozitif düşünmeye çalışıyorum.
"Hmm... Yutsaydı daha kolay olurdu..." Büyücü, hırıltılı sesiyle söylendi.
"Yutsaydı burada olmazdık. Çıkarabilir misin sen onu söyle."
Mücevheri yutmak mı? Bu film bana tanıdık geliyor.
"Emin olmak için soruyorum. Elindeki bıçağın bununla bir alakası yok değil mi? Elbette ki profesyonelliğinden falan şüphe duymuyorum. Sadece ortam beni biraz gerdi galiba. Tüm bu ambiyans, mumlar, çember, keçi falan bana birazcık Satanist bir ritüeli hatırlattı. Daha sonra bakire kurban ettikleri bilm filmi hatıladım ve içinde bulunduğumuz durum tesadüfen biraz tanıdık geldi ve midem birazcık bulanmaya başladı. Ompf... Yine hatırladım. Bir saniye nefeslenmeliyim. Hm. Hm. Evet, evet iyiyim. Demek istediğim, etraf tamamen tesadüfen bana biraz Satanizmi hatırlatınca sadece kibarca sormak istedim. Büyücülük bu tarz dinlerle alakalı falan değil, öyle değil mi? Bir şeytan tanrısına bakire kurban vererek güç falan kazanılmıyor değil mi? Ya da eski bir Satanist falan olamazsın değil mi? Sadece soruyorum.... Öylesine?-"
"Merak etme, artık o tarz şeyler yapmıyorum."
NE?!
"Ve senin soruna cevap vermem gerekirse-" Dedi Selina'ya dönerek. "Emin değilim. Mücevherin parçası olduğu eserin ne olduğunu bilseydim daha kolay olabilirdi. Dahası mücevher diğer insanlarla da temas etmesine rağman kızı seçmiş. Açıkçası getirdiğin bilgi çok yetersiz. Ne yapanileceğime bir bakacağım."
Bir saniye. Söylediğin hiçbir şeye odaklanamadım. Artık o tarz şeyler yapmadığını mı söyledin az önce?! Bu senin Satanist ritüellerine katıldığın anlamına mı geliyor. Neden cümleyi bu kadar kısa kestin?! Söylediğin şey hiç de içimi rahatlatmadı! Biraz faha açıklama talep ediyorum. Bu ritüelde güvenliğimin garanti altında olduğuna emin miyiz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC Evreninde Hayatta Kalma Rehberi
FanfictionGerçekçi bir kızın DC evrenine göç ederek kendi yolunu bulmaya çalışmasını konu alıyor. Bu bir kendini bulma, uyum sağlama ve gelişme hikayesi. ********* Seride referans olarak DC eserlerinden bilgiler ve spoilerlar içerir. Her bilgi paylaşımında cü...