Bölüm 5- Kedi İle Belanın İçinde (3)

189 19 9
                                    

--10 Şubat 2012, 4:42 p.m. GMT-6 Jhon Stanton evi yakınları, Gotham USA--

"Öyleyse bu adam hakkında ne biliyorsun?"

"34 yaşında. 173 cm. Bekar, yanlız yaşıyor. Biyolog ve Genetik Bilimci. Gorgetown Üniversitesi Yüksek Lisans mezunu. Eski Gotham Star Labs çalışanı. Şu anda Arkham Akıl Hastanesinde hasta araştırmacısı olarak çalışıyor."

"Arkham? Uğursuz geliyor. Sence mücevher, oradakilerden biriyle mi alakalı?" Diye sordum Catwoman'a.

"Muhtemelen. Yine de daha fazla bilgi lazım. Burada bekle ve etrafı gözle. Sinyal vermeyi sakın unutma ve plana sadık kal. En kötü senaryoda buluşma noktasına geri dön."

"Anladım." Diye cevap verdim kesin bir şekilde.

Catwoman başıyla onaylayıp kırbacını kullanarak binadan atlarken, arkasından hafifçe seslendim.

"Dikkatli ol Kitty."

"Sen bana-"

"Görüşürüz."

Cümlesini bitiremeden hızla uzaklaştım.

Lalala. Duyamıyorum.

Rahatladım. Bir süredir böyle seslenmek istemiştim.

Son birkaç saatimizi işi planlayarak geçirdik. Bu işi bir profesyonel olan Selina'ya bıraktım. Yine de buna plan desem bile aslında basit. Selina, Jhon'un evini karıştırırken etrafa göz kulak olmam gerekiyor.

Jhon'un evi bir apartman dairesinde ve Gotham'ın belirli kısımlarına göre bir sınıf daha yüksek.

Sanıldığının aksine evine bu ssaatlerde girmek, gece vakti girmekten daha güvenli. Ev sahibinin dışarıda olmasının yanı sıra Batman geceleri çalışıyordu ve Catwoman ondan kaçınmak konusunda kararlı gözüküyordu. Dahası Güneş, sokağın karşıt tarafında binaların arkasında kaldığında, etraf karanlığa bürünmüştü.

Benim işim oldukça basit. Catwoman daireye girdiğinde dışarıdan apartmana göz kulak olacağım ve herhangi bir sorun görürsem onu uyaracağım. Bana bir telsiz verdi. Aslında buna telsiz desem bile ona benzemeyen küçük bir cihaz. Aslında daha çok küçük bir kaleme benziyor.

Yapmam gereken her dakika bu düğmeye basmak. Bu, Catwoman'a küçük bir ses gönderiyor ve burada bir sorun olmadığını bildiriyor. Şüpheli bir şeyler görürsem Catwoman'a söyleyeceğim ve hemen oradan çıkacak. Arada doğrulama için o da sinyal gönderecek ve ben farklı bir tını ile cevaplayacağım. Gerekmedikçe asla sesli yanıt göndermeyeceğim.

Neden böyle karmaşık bir sistem kullandığımızdan emin değilim. Ama muhtemelen Catwoman bu konuda gerçekten çok ihtiyatlı olmaya çalışıyor ve kurallarını bozmak istemiyorum.

Binanın etrafında turlarken çağrı cihazı Selina'dan bir yanıt aldı.

Gelen tınlama dizisini saydım. Gönderdiği mesaj hemen aklımda canlandı.

"Bir sorun var ama devam ediyorum. İşini yapmaya devam et."

Hayır, hayır, hayır.

Sorun?

Önemli bir şey değil değil mi?

Tamam, sakinleş. Profesyonel ol.

Catwoman'dan bahsediyoruz. Bu kadın üstat seviyesinde.

Mesaj kesinlikle bir sorun olduğunu belirtti. Ama Catwoman içerideyken ona ne olduğunu soramam. Sadece bu sorunun büyük olmadığını umdum ve bana söylendiği gibi işimi yapmaya devam etmeden önce anladığımı gösteren bir cevap gönderdim.

DC Evreninde Hayatta Kalma RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin